  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
			| 
		[MK3] Problem po regulacji zaworów | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 zimmerman  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk6`08 
                  Wersja: X100 
                  Silnik: 1.4 Duratec 
                  Imię: marian 
                  Wiek: 57  Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 50 Skąd: Bończa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Sty 2010,  09:14   [MK3] Problem po regulacji zaworów
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               hejka, jakis czas temu regulowałem zawory w mym fiestolocie, luzy ustawiłem na 0.15mmssące oraz 0.25mm, zlozylem wszystko do kupy jak powinno byc, uszczelke pokrywy zaworowej na silikon specjalny poniewaz poprzednio zalozylem nowa uszczelke i strasznie sie pocilo olejem a teraz jest suchutki, oczywiscie za kazdym razem nowa uszczelka,, po odpaleniu silnik pracowal cicho, bardzo mnie to cieszylo.
 
 ale po przejechaniu ponad 1000km wszystko powrócilo no normy, to znaczy klekocze jak kazda inna fiesta, tak slychac jak przed regulacja
 
 
z tego co mi wiadomo to zawory reguluje sie co 10tys km, a ja juz po tysiacu mam to samo co przed regulacja
 
 
gdzie lezy problem? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Sty 2010,  10:29   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Problem leży w tym że te silniki klekoczą i tego nie wyciszysz,,,    
 
 
[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 10:33 ]
 
Aha, nowa uszczelka + silikon = nieporozumienie | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 drjanusz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`96 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 62  Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Sty 2010,  13:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Fakir napisał/a: | 	 		  | jka, jakis czas temu regulowałem zawory w mym fiestolocie, luzy ustawiłem na 0.15mmssące oraz 0.25mm, zlozylem wszystko do kupy jak powinno byc, uszczelke pokrywy zaworowej na silikon specjalny poniewaz  | 	  
 
Regulacja mogła się"udać"tylko dźwigienki wyklepane(czyt,wyrobione)trza by było przeszlifować.
 
A co do uszczelka +silikon to tak jak pisał
 
 	  | Cytat: | 	 		  | Aha, nowa uszczelka + silikon = nieporozumienie | 	  
 
Nie ucz się PARTANINY,te dwie rzeczy nie mogą występować w duecie        | 
             
						
				_________________ Było XR3i 
 
Była Fiesta 1,1i 
 
Fiestynka 1,3...skasowana :((
 
      Zagościł mkV    Essi        1.6 Już ni ma.
 
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
 
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
 
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 zimmerman  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk6`08 
                  Wersja: X100 
                  Silnik: 1.4 Duratec 
                  Imię: marian 
                  Wiek: 57  Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 50 Skąd: Bończa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Sty 2010,  14:11   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dzwigienki sa w dobrym stanie bo juz chyba je ktos szlifował
 
 
dziwi mnie to ze po regulacji bylo cicho a po tysiacu km, znow bylo jak przed regulacja
 
 
dlaczeo twierdzicie ze silikon i uszczelka nie idą w parze? 
 
no bo jesli zakladalem samą uszczelke bez silikonu i były przecieki to co w takim przypadku mialem zrobic?
 
zalatwiłem sprawe na silikon + nowa uszczelka i nic nie cieknie i chyba o to chodzi zeby polaczenie bylo szczelne.
 
 
moze macie jakieś swoje wolnomularskie przepisy co do mechaniki samochodowej ze "nie wypada" nakladac silikonu na uszczelke ale w tym przeypadku uwazam ze postapiłem właściwie | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Sty 2010,  14:24   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dźwigienek nie wypada szlifować bo końcówki są hartowane czy utwardzone by się nie wybijały, jak się to zeszlifuje to juz leci tempem błyskawicy,,,
 
 
Co do klepania silnika to już Ci napisałem - żeliwne silniki tak mają jak Ci za głośno to ustaw zawory ciaśniej lub po tym tysiącu jak się wszystko ułożyły ponów regulację - będzie cicho chodził, pytanie ile pociągnie,,,
 
 
Co do uszczelki, skoro na nowej uszczelce Ci ciekło i dobrze to skręciłeś (dobrze nie oznacza tutaj akurat mocno) to może masz skrzywiony dekiel,,, i wtedy silikon jest faktycznie dobrym wyjściem (choć wymiana dekla na prosty jest lepciejszym) ale po co wtedy nowa uszczelka? Trzeba było stara przykleić i efekt byłby ten sam,,, po to się stosuje nowa uszczelkę by jej nie doszczelniać dodatkowo bo to pieniądze wyrzucone w błoto (albo na doszczelnienie, albo na uszczelkę) | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 zimmerman  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk6`08 
                  Wersja: X100 
                  Silnik: 1.4 Duratec 
                  Imię: marian 
                  Wiek: 57  Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 50 Skąd: Bończa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Sty 2010,  14:30   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dałem nową uszczelke ponieważ stara była od oleju i obawiałem się ze na tłustą uszczelke silikon nie chwyci, a odtluszczenie jej nie bylo dobrym pomyslem zreszta kosztuje ona kilka złoty, brzegi pokrywy i miejsca na glowicy gdzie uszczelka sie styka odtłuściłem acetonem,     
 
 
wole cos zrobic dobrze, nawet uzyc na wszelki wypadek silikonu na nowa uszczelke i miec pewnosc ze nie "puści" gdzieś daleko od domu    | 
             
						
				_________________ lepiej mieć siostre w burdelu niż świece motocrafta    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 krzysieks_mc  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Krzysiek 
                  Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 135 Skąd: Białystok 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Sty 2010,  14:36   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jeśli chodzi o uszczelke to albo skrzywiony dekiel, albo poprostu taka jakość uszczelki. Z resztą w podróbie nie ma sie czego spodziewać. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |