[MK5] 1.3 endura - wydech |
Autor |
Wiadomość |
sandkar1
Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 17 Skąd: Kościan
|
Wysłany: 28 Sty 2010, 12:39 [MK5] 1.3 endura - wydech
|
|
|
mam takie nietypowe pytanie.
czy w tym silniku idzie cokolwiek zrobić z układem wydechowym?
tzn z kolektorem, i katalizatorem złączonym razem z nim, czy to można otworzyć czy zastąpić, bo mam mały plan, ale nie mam wizji jak się do tego zabrać. |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 28 Sty 2010, 22:45
|
|
|
mozna z tym cos zrobic ale po co??
kasa poleci i 5ps przybedzie, zaloz koncowy przelotowy i bedzie buceć
jedyny rozsadny pomysl to swap na 1.6, z foki podejdzie prawie p&p |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 28 Sty 2010, 23:15
|
|
|
Adas co ty gadasz, przeciez foka ma zetec SE czyli ma odwrotnie uklad dolotowy i wydechowy... to nie jest zabawa p&p... zabawa w wydech w przypadku 1.3 mija sie z celem... |
_________________
|
|
|
|
|
chudy [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Sty 2010, 23:51
|
|
|
prawda... uzbrajanie klekota 1.3 w jakies nowe zabawki nie ma sensu, lepiej wlasnie wydac wiecej ale i miec duzo wiecej najprosciej to ladowac 1.7 z pumy bardziej rozwojowo to 1.6 jak juz pisali wyzej albo zabawaw jakies 1.8 2.0 itd ale to juz zalezy od wlasciciela i ile ma € na to przeznaczone z 1.3 niskimi kosztami nic nie osiagniesz a ladujac porownywalny koszt swapa zyskasz niewiele wiecej |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 29 Sty 2010, 09:33
|
|
|
Fordon napisał/a: | przeciez foka ma zetec SE czyli ma odwrotnie uklad dolotowy i wydechowy... |
ale wszystkie zeteci z mk4/5 tak mają, więc w czym problem? inna jest jedyna część kolektora do środkowej części wydechu, co i to nie jest problemem, bo spokojnie się ją dostanie, chyba że już będzie z dawcą. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 29 Sty 2010, 10:08
|
|
|
Marcin, ale kolega ma tu :
Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM a ten juz nie ma jak zetec ukladu dolotu i wydechu tak samo... |
_________________
|
|
|
|
|
sandkar1
Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 17 Skąd: Kościan
|
Wysłany: 29 Sty 2010, 11:11
|
|
|
ja was rozumiem, tylko mam dwie białe mk5. jedna o której jest temat czeka narazie, bo jak zdobędę więcej gotówki myślałem nad swapem 1,7 z pumy, ale to nie wcześniej jak na lato. a druga z kolei myślę pogrzebać właśnie nad 1,3. tzn zrobić przelot wydech, lżejsze koło zamachowe, wywalić wszystko ze środka i zobaczyć jak to chodzi, czyli zrobić ją do zabawy i poświrowania nie dużym kosztem. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 29 Sty 2010, 11:15
|
|
|
Szkoda twojej pracy... wydech fulll przelot tylko pogorszy ci parametry, MK5 jest ciezkim klockiem, kolo zamachowe z czego bys chcial zaadoptowac?? jedynie co to mozna jest przetoczyc i zebrac nie wiele miesa. Jedyne co to jak wywalisz wszystko bedzie roznica bo to najtanszy sposob zmiany ilosci KM do KG auta... |
_________________
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 29 Sty 2010, 11:17
|
|
|
Konrad ja to wiem, ale chodziło mi o to, że nie ma problemu z włożeniem zetec-s(e), a to że ma inaczej kolektory to nie ma znaczenia, bo i tak potrzebne są od zeteca łącznie z wszystkim dookoła. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 29 Sty 2010, 11:36
|
|
|
No i o to sie wlasnie rozchodzi ze wszystko w kolo bedzie potrzebne, a doskonale zdajesz sobie sprawe jak ludzie podchodza do tematu a bo potrzeba to i jeszcze to i o matko jeszcze tyle a to bedzie kosztowac i bla bla bla.... |
_________________
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 29 Sty 2010, 12:04
|
|
|
Fordon, ja mysle ze jakby miec wszystko z foki to mozna swapowac, kasy duzo nie zejdzie, a taki ty czy taki Laskosz czy taki Marek opanuje tamat w mig czyli p&p
porownujac mocowania silnika ze sporta do tych z foki to stwierdzam ze sa prawie identyczne,porownanie bylo na aucie a nie w rece wiec moge sie mylic
swap na 1.6 to napewno lepszy pomysl niz 1.3 +++ |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
|