Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Zawór zwrotny paliwa - umiejscowienie
Autor Wiadomość
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 18 Mar 2010, 09:37   [MK3] Zawór zwrotny paliwa - umiejscowienie

Nie mogę zlokalizować tego ustrojstwa .
Ponoć gdzieś jest i odpowiada za to aby paliwo się nie cofało .
Ciężko mi odpala po dłuższym postoju .
Ma ktoś jakieś wiadomości na temat tego zaworu ?

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Mar 2010, 09:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12078
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Mar 2010, 19:45   

Nie wiem czy jest w ogóle, po włączeniu zapłonu włącza się na chwile pompa paliwa i robi ciśnienie w układzie, więc jak by Ci schodziło to powinna Ci i tak zapodać "nowe"
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 19 Mar 2010, 09:26   

Gdzieś przeczytałem , że ktoś miał podobnie jak ja z tym zapalaniem i powodem był zawór zwrotny .
Dlatego pytam , bo mimo starań nie mogę tego ustrojstwa odszukać .

Pozdrawiam.
 
 
cypis290 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 206
Skąd: Radom
Wysłany: 19 Mar 2010, 10:56   

limus, jak jest zimny to próbuj odpalać tak: przekręć kluczyk, pompa paliwa się włączy (to akurat słychać) odczekaj z 5 sekund i powtórz operacje. Za 3 razem odpal. Mojej taki cyrk pomagał. Paliła od strzału, nie miałem możliwości inaczej odpalać auta po zimnej nocy, ponieważ akumulator był na wykończeniu.Prądu starczało na jedną próbę ;) Zakładałem podobny temat przejrzyj sobie. http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43312
_________________

 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 19 Mar 2010, 11:40   

generalnie taki zaworek pomaga raczej w sadzomiotach (znaczy Dieslach ;-)) )
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 19 Mar 2010, 12:16   

bidżej napisał/a:
generalnie taki zaworek pomaga raczej w sadzomiotach


mój sadzomiot zostawia w kupie dymu twoją kosiarkę...

a tak wracając do tematu... w którym miejscu taki zaworek zamontować? bo się przymierzam do kupna...

zaraz pewnie zaczną się rozmowy, że sprawdź to sprawdź tamto, wymień to, wymień tamto... nie... chce wiedzieć na razie gdzie zamontować i już... nie każdy ma kasę od pstryknięcia palcami, żeby wkładać od razu w auto...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12078
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 19 Mar 2010, 12:26   

Miły, Tu gadamy o 1,1i, a dla Ciebie mam lekturę: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=46407 :yes:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 19 Mar 2010, 12:28   

no dobra... temat był to się dołączyłem... EOT
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Mar 2010, 13:03   

zawór zwrotny jest w pompie paliwa w zbiorniku .
 
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 20 Mar 2010, 09:57   

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 20 Mar 2010, 11:21   

bidżej napisał/a:
generalnie taki zaworek pomaga raczej w sadzomiotach (znaczy Dieslach ;-)) )
no tak w koncu pracujesz w serwisie... taki zaworek zawsze pomaga, tyle powiem, glownie w przypadku pompy mechanicznej, a nie elektrycznej, co do diesla to calkiem co innego, nie ma to nic wspolnego w tym przypadku z dieslem, sa zawory w pompach wiec nie wymaga to stosowania dodatkowych, jako pracownik jednego z 11 w tym kraju diesel point service moge cos powiedziec z praktyki pracy przy naprawach diesli, a nie walic o sciane puste teorie, czytam troche na forum i nie rozumiem ludzi ktorzy pisza cos tylko po to by napisac, bo gdzies cos uszlyszeli, ale nie pracuja w tym zawodzie i nie maja zielonego pojecia, ewentualnie potrafia zrobic tyle co wujek Franek w komorce, albo co gorsze produkuja na forum jakies artykuly dla innych bardziej zagubionych w temacie i nawzajem sie wspomagaja ulomnoscia w mechanice co do ktorej sa "w 100% pewni"
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 20 Mar 2010, 16:01   

:zalamka:

różnica po prostu jest taka, że po załączeniu zapłonu w benzynówce pompa i tak robi wstępne ciśnienie. rozluźnij poślady kolego...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 20 Mar 2010, 16:12   

w dieslu tez masz tak masz oprocz tego pompa ma zawory zwrotne i sie nie stosuje takich patentow, w wiekszosci przypadkow tylko do pomp mechanicznych, gdzie paliwo naprawde moze sie cofnac i nie ma zadnych pompek elektrycznych
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12078
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Mar 2010, 17:31   

Pawełos666, Aż mnie dziwi ze coś takiego napisałeś, pompka mechaniczna ma taki zaworek w sobie, OBOWIĄZKOWO każda przeponowa, to podstawa jej działania, jak się paliwo cofa do tyłu to pompa do wymiany! To samo w dieslu, generalnie zamiast montować zaworek by się paliwo nie cofało należało by albo naprawić pompę by nie puszczała paliwa (drogo) albo/i/lub uszczelnić dokładnie cały układ (sporo roboty) dlatego taniej za parę złotych zaworek założyć,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Mar 2010, 17:52   

Pawełos666 napisał/a:
dlatego taniej za parę złotych zaworek założyć

tak ale w silniku diesla nic to nie da :) W benzynowym gaźniku jakiś pozytywny efekt będzie .
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 20 Mar 2010, 18:36   

JoeMix napisał/a:
Aż mnie dziwi ze coś takiego napisałeś, pompka mechaniczna ma taki zaworek w sobie, OBOWIĄZKOWO każda przeponowa
no i co, ale sie cofa, nigdy nie widziales?
poza tym w pompie mechanicznej nie montuje sie przed tylko za pomiedzy gaznikiem a pompa przed elektrozaworem paliwa i daje sie jeszcze filtr paliwa i daje to wikeszy efekt niz zalaczenie zaworka przed pompa, rurka do pompy moze byc pusta oby odpalil z tego co ma w gazniku gotowe a jesli to spalil wcsesniej w jezdzie na gazie to z tego co ma przed eltrozworem a zaworkiem zwrotnym pomiedzy pompa a gaznikiem, a potem sobie da rade z pusta rurka od baku do pompy i ja napelni goniac dalej paliwo

dioda nie Pawełos666 tylko JoeMix ;) jesli juz cytujesz :) w dieslu nic nie da bo tam pompki sa przed pompami nie :-) to wiadomo, potem elektrozawory zawory zwrotne, wiadomo; a jednak niektorzy ludzie gdzies tam jakies zaworki upychaja :-) popieram moderatora ozor
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12078
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Mar 2010, 07:48   

Pawełos666 napisał/a:
no i co, ale sie cofa, nigdy nie widziales?
Auta mi stoją po pół roku nieużywane - za pompom paliwa nie ma prawa się nic cofać i się nie cofa, zaworków nie mam...

Pawełos666 napisał/a:
poza tym w pompie mechanicznej nie montuje sie przed tylko za pomiedzy gaznikiem a pompa przed elektrozaworem paliwa i daje sie jeszcze filtr paliwa i daje to wikeszy efekt niz zalaczenie zaworka przed pompa, rurka do pompy moze byc pusta oby odpalil z tego co ma w gazniku gotowe a jesli to spalil wcsesniej w jezdzie na gazie to z tego co ma przed eltrozworem a zaworkiem zwrotnym pomiedzy pompa a gaznikiem, a potem sobie da rade z pusta rurka od baku do pompy i ja napelni goniac dalej paliwo
Tłumaczyłem Ci, zrobiłeś wydumke - OK, działa ci OK, ale powinno być że za zaworem ma być zawsze paliwo, i od zaworka do gaźnika 10cm przewodu i już - żadnych filterkow, zaworków czy innych kombinacji - wystarczy ze będzie sprawnie i dobrze założenie,,,

Schodzimy z tematu, było o 1,1i bez instalacji gazowej :P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 21 Mar 2010, 09:22   

Ta wydumke zrobilem w kilku samochodach i mam porownanie ze pala one lepiej, czy to po dlugich jazdach na gazie gdy pompa zapodaje paliwo tylko z baku do pompy i z powrotem i po zamknieciu elektrozaworu przed zostaje jakies paliwo, ale tylko w czasie gdy pompa chodzi, po kazdym wylaczeniu silnika i dluzszym postoju wszystko wraca. za pompa paliwa zostaje tam caly ch... paliwa czy wogole po dluzszym postoju gdy pompa wogole nie chodzi, to co jest w wezu nie wystaczy nad dobre zalanie gaznika po otwarciu elektrozaworu, jak dam tam filtr to czuje ze nie musze krecic rozrusznikiem az to paliwo dostanie sie do gaznika, stosowanie filtrow i zaworka przed pompa to bezsens, daje zaworki i filtry przy samym gazniku jesli benzyna, a jesli gaz to przed elektrozaworem i 2 tyg temu zrobilem to takze w fiescie, jest efekt, a paliwo sie jednak cofa bez zaworka, montowalem kawalek przezroczystego przewodu przed pompa, bylo widac jak przewod robi sie pusty, druga sprawa to skrocenie przewodu za elektrozaworem, wplywa to pozytywnie na przelaczanie z benzyny na gaz, szybciej dopalaja sie resztki paliwa (mniejsze jego ilosci) i praca na gaz szybciej wchodzi bez telepotania silnikiem w czasie przelaczania
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
draglukasz 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 87
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 2 Lut 2011, 10:40   

Ja mam taki problem również- zamierzam kupić zawór zwrotny i nie wiem zabardzo do którego wężyka go podpiąć.
może ktoś pomże- foto jednopunktu:
ogólnie który jest wlotem paliwa?- bo tam zamierzam wpiąć zawór

 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 2 Lut 2011, 11:22   

Czy ty w ogóle zaglądałeś pod maskę? Tak wygląda twój monowtrysk?

Paliwo dochodzi tą złotawą rurką z lewej na dole...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.