
|
[MK3] Problem po przekładce silnika |
Autor |
Wiadomość |
glucha9 [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Kwi 2010, 12:12 [MK3] Problem po przekładce silnika
|
|
|
Witam przeszukałem wszystkie fora jakie miały choćby podobny temat i nic. wiec pisze na waszym forum bo napenwo macie doświadczenie w tych sprawach.
Zrobiłem ostatnio przekładke z silnika 1,1i na silnik 1,6 cvh efi, wszystko ładnie i pieknie odpaliłem silnik chodił dobrze dopuki sie nie rozgrzał, po dogrzaniu zaczynaja spadać obroty i pszestaje palić na 4 gary i dosyć czesto przerywa tak jakby miał za chwile zgasnąc po chwili odroty idą w gure tak do 1000-1100 i za pare sekund znowu to samo.
dodam ze ten silnik jest bez instalacji gazowej, niema sondy i żadniego silniczka krokowego
z gury dziekuje za pomoc. |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Kwi 2010, 12:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 13 Kwi 2010, 09:53
|
|
|
przeciez efi to elektroniczny wtrysk paliwa...to jak moze niemiec sondy i krokowca? Moze komputera tez niema?:P No chyba ze specjalnie tego nie zalozyles...i wtedy brak krokowca powinien powodowac falowanie na jalowym |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12078 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Kwi 2010, 10:07
|
|
|
glucha9, foto daj foto i nie będziemy zgadywać,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
PawelKRA
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 41 Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 83 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13 Kwi 2010, 10:13
|
|
|
Lambdy nie musi byc akurat. Od tego jest potencjometr CO2. Krokowiec akurat by sie przydal |
_________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i |
|
|
|
 |
stahoojedyn

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 41 Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 314 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 13 Kwi 2010, 17:32
|
|
|
PawelKRA napisał/a: | Od tego jest potencjometr CO2 |
o ci kurde psikus nawet nie wiem ze cos taakiego mam w samocdzie moze ktos dokladniej okreslic gdzie sie to znajduje ? |
_________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
http://inprl.pl/relikt/2986/ |
|
|
|
 |
PawelKRA
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 41 Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 83 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 Kwi 2010, 08:39
|
|
|
Powinno to sie znajdowac kolo MAPa na tej blaszce pod podszybiem |
_________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|