|
[MK3] Silnik muli, pracuje na 3 gary, 2 zczytane błędy |
Autor |
Wiadomość |
PawelKRA
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 40 Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 83 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15 Kwi 2010, 21:12 [MK3] Silnik muli, pracuje na 3 gary, 2 zczytane błędy
|
|
|
Fiesta nie jezdzi jak trzeba. Czasem ciagnie, ale w wiekszosci czasu muli. Bledy z kompa zczytane i wychodzi.
-modul zaplonu lub jego obwod
-pompa paliwa lub jej obwod.
Pompa to rzecz prosta bo przekaznik nie rozlacza pompy po przekreceniu kluczyka tylko pompuje caly czas. Ale co by to mialo do reszty skoro pompa i tak podczas jazdy pompuje max cisnienie a tylko regulator przy listwie dzieli na wtryski.
Co do modulu. Podmienilem modul u kolegi Krawiec i dalej to samo. Fiesta jezdzi kiepawo a blad dalej wystepuje. Moze kwestia obwodu.
Ponadto zauwazylem dzisiaj ze Fiesta chodzila na 3 gary. Dokladnie 1 cylinder bez pracy. Co ciekawe na koncu kabla iskra jest. Niestety nie zdazylem wykrecic swiecy i sprawdzic bo musialem gdzies jechac a jak wrocilem chodzila juz na 4 gary.
Pierwsza mysl - paliwo nie dochodzi. Pytanie. Czy modul zaplonu moze odpiac jeden wtrysk?
Wydaje mi sie ze one sa podpiete sekwencyjnie wiec od razu wypina 2 sztuki.
Wyglada na to ze problem mulenia znaleziony czyli brak pracy 1 cylindra tylko jak go wyeliminowac? |
_________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 15 Kwi 2010, 21:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Kwi 2010, 21:46
|
|
|
na początek pomierzyć ciśnienia szczególnie na 1 cylindrze . |
|
|
|
|
PawelKRA
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 40 Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 83 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16 Kwi 2010, 12:11
|
|
|
Sprawa ma sie tak. Kompresja jest, iskra na swiecy tez. Pozostaje zatem paliwo.
Mam voltomierz w aucie wiec jak teraz bede wracal do domu i znowu bedzie chodzic na 3 gary sprawdze czy prad dochodzi na wtrysk. Jesli tak to sprawa jest prosta - padl wtrysk. Jesli nie dochodzi trzeba szukac po wiazce
[ Dodano: Pon Kwi 26, 2010 09:07 ]
Mam kolejnego podejrzanego.
Znowu zaczela chodzic na 3 gary. Wypialem wtyczke od 1 wtrysku, wpialem spowrotem i znowu wrocilo do normy. Czyli albo wtrysk albo prad.
Czy w Zetecach wiazki tez sa kiepskie?
W sumie mysl mnie naszla. Blad: modul zaplonu lub jego obwod, moze byc spowodowany awaria wiazki? |
_________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|