Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Silnik muli, pracuje na 3 gary, 2 zczytane błędy
Autor Wiadomość
PawelKRA 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 83
Skąd: Kraków
Wysłany: 15 Kwi 2010, 21:12   [MK3] Silnik muli, pracuje na 3 gary, 2 zczytane błędy

Fiesta nie jezdzi jak trzeba. Czasem ciagnie, ale w wiekszosci czasu muli. Bledy z kompa zczytane i wychodzi.
-modul zaplonu lub jego obwod
-pompa paliwa lub jej obwod.

Pompa to rzecz prosta bo przekaznik nie rozlacza pompy po przekreceniu kluczyka tylko pompuje caly czas. Ale co by to mialo do reszty skoro pompa i tak podczas jazdy pompuje max cisnienie a tylko regulator przy listwie dzieli na wtryski.
Co do modulu. Podmienilem modul u kolegi Krawiec i dalej to samo. Fiesta jezdzi kiepawo a blad dalej wystepuje. Moze kwestia obwodu.

Ponadto zauwazylem dzisiaj ze Fiesta chodzila na 3 gary. Dokladnie 1 cylinder bez pracy. Co ciekawe na koncu kabla iskra jest. Niestety nie zdazylem wykrecic swiecy i sprawdzic bo musialem gdzies jechac a jak wrocilem chodzila juz na 4 gary.
Pierwsza mysl - paliwo nie dochodzi. Pytanie. Czy modul zaplonu moze odpiac jeden wtrysk?
Wydaje mi sie ze one sa podpiete sekwencyjnie wiec od razu wypina 2 sztuki.
Wyglada na to ze problem mulenia znaleziony czyli brak pracy 1 cylindra tylko jak go wyeliminowac?
_________________
Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i
Ostatnio zmieniony przez trzeci 15 Kwi 2010, 21:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Kwi 2010, 21:46   

na początek pomierzyć ciśnienia szczególnie na 1 cylindrze .
 
 
 
PawelKRA 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 83
Skąd: Kraków
Wysłany: 16 Kwi 2010, 12:11   

Sprawa ma sie tak. Kompresja jest, iskra na swiecy tez. Pozostaje zatem paliwo.
Mam voltomierz w aucie wiec jak teraz bede wracal do domu i znowu bedzie chodzic na 3 gary sprawdze czy prad dochodzi na wtrysk. Jesli tak to sprawa jest prosta - padl wtrysk. Jesli nie dochodzi trzeba szukac po wiazce

[ Dodano: Pon Kwi 26, 2010 09:07 ]
Mam kolejnego podejrzanego.
Znowu zaczela chodzic na 3 gary. Wypialem wtyczke od 1 wtrysku, wpialem spowrotem i znowu wrocilo do normy. Czyli albo wtrysk albo prad.
Czy w Zetecach wiazki tez sa kiepskie?


W sumie mysl mnie naszla. Blad: modul zaplonu lub jego obwod, moze byc spowodowany awaria wiazki?
_________________
Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.