
|
[MK3] Problemy z odpaleniem auta |
Autor |
Wiadomość |
asior902 [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Kwi 2010, 00:14 [MK3] Problemy z odpaleniem auta
|
|
|
TO wiec tak, gdy przekrecam kluczyk i auto powino odpalic nic sie nie dzieje tznkontrolki od oleju u akum palo sie normalnie nie przygasaja , to sadze ze to nie jest wina akumulatora, moj ojciec myslal ze to wina rozrusznika i chcial puknac i myslal ze zaskoczy nie pomoglo , gdy przekrecam kluczyk slysze tykniecie a pozniej slysze jak by jakies byczenie kontrolki wszytskie sie palo, nie raz po kilku probach normalnie odpalaco to moze byc >>
Kod: | Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci |
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 16 Kwi 2010, 08:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12078 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Kwi 2010, 07:38
|
|
|
asior902 napisał/a: | gdy przekrecam kluczyk slysze tykniecie a pozniej slysze jak by jakies byczenie | Przekaźnik i pompa paliwa,,,
Auto na LUZ oraz RĘCZNY ZACIĄGNIĘTY, przekręcamy zapłon i otwieramy maskę, na rozruszniku są 2 duże śruby, do jednej jest przykręcony 1 lub 2 grube czerwone przewody, trzeba wziąć śrubokręt i te 2 gruba śruby zewrzeć razem. NIE WOLNO dotknąć niczego innego a zwłaszcza masy bo będzie ostre zwarcie,,, jak się zewrze śruby to może zaiskrzyć ale powinien gość głośno warczeć rozrusznik. Poza 2 dużymi śrubami na rozruszniku jest jeszcze cienki maleńki przewodzik na wsuwkę albo na śrubkę (ano właśnie, może spadł ten przewód lub ma złe połączenie) trzeba tą małą śrubkę czy wsuwkę połączyć znowu śrubokrętem z dużą śrubą, konkretnie tą do której są przykręcone czerwone kable (jak połączysz z tą drugą to po prostu nic się nie stanie) - jak rozrusznik jest sprawny to się zaiskrzy i silnik zakręci i powinien zapalić. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
asior902 [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Kwi 2010, 10:35
|
|
|
JoeMix napisał/a: | asior902 napisał/a: | gdy przekrecam kluczyk slysze tykniecie a pozniej slysze jak by jakies byczenie | Przekaźnik i pompa paliwa,,,
Auto na LUZ oraz RĘCZNY ZACIĄGNIĘTY, przekręcamy zapłon i otwieramy maskę, na rozruszniku są 2 duże śruby, do jednej jest przykręcony 1 lub 2 grube czerwone przewody, trzeba wziąć śrubokręt i te 2 gruba śruby zewrzeć razem. NIE WOLNO dotknąć niczego innego a zwłaszcza masy bo będzie ostre zwarcie,,, jak się zewrze śruby to może zaiskrzyć ale powinien gość głośno warczeć rozrusznik. Poza 2 dużymi śrubami na rozruszniku jest jeszcze cienki maleńki przewodzik na wsuwkę albo na śrubkę (ano właśnie, może spadł ten przewód lub ma złe połączenie) trzeba tą małą śrubkę czy wsuwkę połączyć znowu śrubokrętem z dużą śrubą, konkretnie tą do której są przykręcone czerwone kable (jak połączysz z tą drugą to po prostu nic się nie stanie) - jak rozrusznik jest sprawny to się zaiskrzy i silnik zakręci i powinien zapalić. |
Ojciec to robil siedzialem w aucie wiec nie wiem co sie dzialo slyszlem iskry tylko, odaplil na popych natychmiastowow, moj ojciec mowi ze to moze byc stacyjka bo musze przyznac ze jest bardzo wyrobiona tylko ja umie zapalic auto. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12078 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Kwi 2010, 11:08
|
|
|
Czyli rozrusznik sprawny,,, zdejmij z niego ten cieniutki przewód i podłącz pod żarówkę albo miernik (druki kabel do masy) i sprawdź czy jak przekręcasz stacyjkę na start to się świeci (pojawia się napięcie) - pewnie się nie pojawia i tu jest problem. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Kwi 2010, 14:39
|
|
|
szczotek nie ma i tyle albo połamany przewód gruby czerwony akku rozrusznik . |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|