Przeguby MK3 a MK3.5 - jest rożnica ? |
Autor |
Wiadomość |
PawelKRA
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 40 Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 83 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20 Maj 2010, 18:53 Przeguby MK3 a MK3.5 - jest rożnica ?
|
|
|
Jak w temacie. Zakladam zwrotnice mk3.5 pod KONI, wiem ze sa inne sworznie. Slyszalem ze i przeguby zewnetrzne tez. Prosze o informacje na ile to prawda |
_________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 20 Maj 2010, 23:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 20 Maj 2010, 18:59
|
|
|
Zależy od ilości zębów. Jeśli zostawiasz starą piastę, to przeguby się nie zmieniają, jeśli bierzesz zwrotnicę razem z piastą, to piasta od mk3,5 ma w środku 25 zębów i taki przegub musisz założyć. ilość zębów wewnętrznych zależy od tego jaką masz półośkę - zazwyczaj 20 , 22 albo 23. Xrki miały chyba 22 wewnątrz a na zewnątrz 23 do 94, po 94 było 25 |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
PawelKRA
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 40 Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 83 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20 Maj 2010, 19:12
|
|
|
Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz |
_________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 20 Maj 2010, 22:58
|
|
|
Jeszcze zdarzały się inne końcówki drążków, ale to nie wiem czy we wszystkich mk3.5 były inne, mi się np teraz trafiły inne a nigdy wcześniej nie zwracałem uwagi na to. |
_________________
|
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 21 Maj 2010, 07:59
|
|
|
Fakt, w katalogach podają końcówki do 94 i od 94 - ale czym się różnią, to nie wiem. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
kazio-n
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 37 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 170 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 21 Maj 2010, 10:24
|
|
|
jackrzec napisał/a: | Fakt, w katalogach podają końcówki do 94 i od 94 - ale czym się różnią, to nie wiem. |
Średnicą stożka. U siebie miałem problem, bo Fiesta wg. dekodera i książeczki serwisowej/niemieckiej z 06.1994r, więc wg. katalogu kupiłem po 01.1994 i nie pasowały - luźno wchodziły. Musiałem wymienić na te do 01.1994 - Ford maniane odstawił w tym wypadku. |
_________________
|
|
|
|
|
PawelKRA
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 40 Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 83 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 Maj 2010, 22:48
|
|
|
Jeszcze jedno. Sworzen w mk3 jest mocowany na 2 sruby/nity a w mk3.5 na 3 ? |
_________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 26 Maj 2010, 22:58
|
|
|
Były różne rodzaje, musisz szukać po średnicy sworznia |
_________________
|
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 27 Maj 2010, 08:17
|
|
|
W mk3,5 są na 3 nity, a wmk3 były na 2 i też na trzy czasami (chyba że ktoś zmieniał i tym sie sugeruje) |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
PawelKRA
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 40 Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 83 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Maj 2010, 20:15
|
|
|
Czyli wahacze tez musze zmienic. |
_________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 27 Maj 2010, 20:30
|
|
|
z wachaczami nie ma regóły....
ja mam MK3 i mam na 3 nity....
Ford kombinował preciez ze wszystkim.... |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
|