Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Rozladowany akumulator czy cos powazniejszego?
Autor Wiadomość
sth2biker 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bartek
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 10
Skąd: Nysa
Wysłany: 22 Maj 2010, 23:38   [MK4] Rozladowany akumulator czy cos powazniejszego?

Witam wsiadłem dzisiaj do auta wszystko było ok pojechałem do sklepu i tu zaczynają się problemy, podczas jazdy przestała działać tylna wycieraczka, gdy wyłączyłem silnik i wyjąłem kluczyk to przycisk ogrzewania przedniej szyby oznajmiał ze ogrzewanie jest włączone co mnie zdziwiło bo zawsze było tak tylko przy zapalonym silniku, gdy wyłączałem ogrzewanie usłyszałem trzask w okolicy kierownicy być może ze skrzynki z bezpiecznikami.Wróciłem do auta no i ledwo odpaliłem, kierunkowskazy zaczęły działać o polowe wolniej no i podczas jazdy zgasły światła wiec przebyłem cale miasto po ciemku, kontrolka poduszki powietrznej i poziomu oleju zaczęła wariować, miganie itp.Po zgaszeniu auto umarło nie pali nie świeci jedyne co miga to kontrolka poduszki.Co to może być ? Naładowanie akumulatora wystarczy czy to coś grubszego.Z racji pogody na południu kraju auto przeżyło dosyć ulewne deszcze no ale 2 dni jeździłem i spoko a dzisiaj koniec.
Dzięki za pomoc.

Bezpieczniki pod kierownicą sprawdziłem i wszystkie są w porządku. :placz:
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Maj 2010, 23:57   

No od tego trzeba zacząć, akumulator na prostownik, i wsadzić do auta sprawnego akusa i patrzeć co się będzie działo,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Piotrek4x4 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 18
Skąd: Łuków/ Warszawa
Wysłany: 23 Maj 2010, 09:10   

Jak po naładowaniu aku bedzie działo się tak dalej to jedz do elektromechanika na komputer ja miałem coś podobnego i okazało się że padło coś w komputerze i cały czas grzały świece a one mało nie biorą więc wystarczy godzina półtorej i po akumulatorze
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23 Maj 2010, 09:14   

za prąd podczas jazdy odpowiada alternator :P
_________________
 
 
 
sth2biker 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bartek
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 10
Skąd: Nysa
Wysłany: 23 Maj 2010, 13:57   

Akumulator ładowany cała noc, no i nic nic to nie pomogło już jak przekręcam stacyjkę bez odpalania auta to slychac strzelanie w skrzynce z bezpiecznikami pod maską i to takie, że głuchy by usłyszał.Bezpieczniki wszystkie sprawdzone i wymionione na nowe tak dla świętego spokoju, w środku wszystko co się świeci mruga jak powalone.. Zostaje linka i elektromechanik ?
 
 
Piotrek4x4 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 18
Skąd: Łuków/ Warszawa
Wysłany: 23 Maj 2010, 14:34   

Matrix: a za prąd na postoju z wyłączonym silnikiem odpowiada akumulator a jak nie wiesz ile prądu pobierają świece żarowe w dieslu to poszukaj i będziesz wiedział dlaczego nie chce mu odpalić
Sth2biker: no to u mnie było identycznie, nie musisz go holować możesz wziąć kable (tylko takie konkretne do diesla nie takie z tesco za 20zł bo na takich tylko kontrolki przestaną ci wariować i nawet nie zakręci) albo akumulator od jakiegoś kumpla, wyjąć swój i na tamtym odpalić a jak już będzie pracował to podmienić na swój i jak Ci nie zgaśnie to spokojnie dojedziesz, jak masz miernik to dla pewności możesz na odpalonym silniku zmierzyć ile volt ci daje jak koło 12 to lipa jak koło 14 to raczej coś innego, i jak ci pokazuje 12v to odkręć główny przewód zasilania do świec żarowych i wtedy zmierz i jak ci wtedy pokarze 14 to masz to co ja miałem i jak pojedziesz do mechanika to niech Ci odrazu nie bierze się za robienie alternatora tylko podłączy go pod komputer i wszystko sprawdzi bo to może być problem z tym twoim komputerem, a i przygotuj się na wydatek, ja za naprawę komputera dałem 400 zł a nowy kosztuje koło 1000zł....
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23 Maj 2010, 19:13   

Piotrek4x4, kolega pisze, że podczas jazdy dzieją się różne rzeczy z elektryką, być może jest jakieś zwarcie, przebicie albo coś z alternatorem, który nie ładuje akumulatora
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 23 Maj 2010, 20:29   

Jak dla mnie to tam jest zwarcie.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Maj 2010, 09:51   

sth2biker napisał/a:
już jak przekręcam stacyjkę bez odpalania auta to slychac strzelanie w skrzynce z bezpiecznikami pod maską
No to jak tak to może lepiej nie podłączaj akumulatora i na lince do mechanika, chyba że ogarniasz elektrykę, to kwestia namierzenia co się krzaczy,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Piotrek4x4 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 18
Skąd: Łuków/ Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2010, 12:03   

wiem ze podczas jazdy rożne rzeczy się dzieją u mnie było tak że przestała mi wycieraczka działać i kierunki ledwo migały, jak zapytałem elektryka dlaczego tak się działo to powiedział że prądu mu brakowało i dlatego tak się działo, bo alternator nie da rady pociągnąć i instalacji elektrycznej i jeszcze świeć żarowych które mało nie ciągną, pierwszy elektromechanik do którego pojechałem podszedł z miernikiem i sprawdził woltaż na akumulatorze przy włączonym i wyłączonym silniku i od razu powiedział że alternator jest do roboty bo nie ma ładowania, ale na szczęście nie miał czasu mi zrobić a ja potrzebowałem na już i pojechałem do drugiego i wyszły krzaczki.......
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28 Maj 2010, 13:29   

Jak mi padł alternator, to zaczeły szaleć kierunkowskazy, działały 2x szynciej. Dopiero na postoju zgasło auto.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.