Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: trzeci
8 Paź 2009, 10:48
[MK3] Wycieraczki przedniej szyby
Autor Wiadomość
enrike
[Usunięty]

Wysłany: 8 Paź 2009, 08:58   [MK3] Wycieraczki przedniej szyby

Hey


Jesień nadchodzi , więc zaczynam częsciej używać wycieraczek przedniej szyby. Niestety denerwuje mnie jedna rzecz, w mojej fiescie mk3 1.1 92 rok mam tylko 2 tryby wycieraczek, obydwa są "ciągłe" czyli szybko i bardzo szybko. Niestety nie ma wogole trybu "przerywanego" jak w wieksozsci aut czyli wycieraczka włacza sie co powiedzmy 5 sekund. Czy fiesty mk3 nie miały tego trybu przerywanego czy ja mam coś nie tak ??
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Paź 2009, 09:10   

Tak, nie miały,,, można założyć przełącznik od wersji z trybem przezywanym, wymienić kawałek elektryki i wsadzić przekaźnik i będzie. Ktoś na forum ostatnio pisał że będzie dokładał pracę przerywaną,,, poszukaj.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
enrike
[Usunięty]

Wysłany: 8 Paź 2009, 09:15   

aha czyli rozwiałeś moje wątpliwości , w takim razie prawy palec wskazujący będzie mieć teraz sporo roboty :-P

A tak przy okazji zapytam może bedziesz wiedzieć bo ja jestem laikiem w temacie fordów, ale przy kierownicy po przeciwnej stronie jak jest stacyjka jest taki czerwony przycisk do czego on służy ?
 
 
Roman Hanc 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 64
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 14
Skąd: Kutno
Wysłany: 8 Paź 2009, 09:23   

Jak go naciśniesz to mruga ?
Ostrożnie !!!!!!! wszystkie czerwone przyciski są bardzo niebezpieczne - żart
Światła awaryjne.
_________________
Roman
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Paź 2009, 09:24   

Daj fotkę, ale raczej trzeba pytać poprzedniego właściciela,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
enrike
[Usunięty]

Wysłany: 8 Paź 2009, 10:11   

Roman Hanc napisał/a:
Jak go naciśniesz to mruga ?
Ostrożnie !!!!!!! wszystkie czerwone przyciski są bardzo niebezpieczne - żart
Światła awaryjne.

ale ja nie mówie o przycisku który jest centralnie na środku kolumny kierowniczej pod zegarami , tylko ten na wysokosci stacyjki ale po lewej stronie kierownicy.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Paź 2009, 10:55   

Tam nie ma przycisku, daj fotkę, wygląda na to że ktoś coś dołożył,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
marian 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: mariusz
Wiek: 42
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 183
Skąd: Pabianice
Wysłany: 8 Paź 2009, 19:03   

enrike napisał/a:
ale ja nie mówie o przycisku który jest centralnie na środku kolumny kierowniczej pod zegarami , tylko ten na wysokosci stacyjki ale po lewej stronie kierownicy.
u mnie tam jest zaślepka ale wyglada jakby producent przewidział miejsce na coś sam jestem ciekaw co ty tam masz za patent,mosze rozrusznik jak w sportówkach
_________________
nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 8 Paź 2009, 19:35   

JoeMix napisał/a:
Tak, nie miały,,, można założyć przełącznik od wersji z trybem przezywanym, wymienić kawałek elektryki i wsadzić przekaźnik i będzie. Ktoś na forum ostatnio pisał że będzie dokładał pracę przerywaną,,, poszukaj.


Nieprawda :fox: a) kupiłem sobie na złomie zespolony który ma czasowe wycieraczki (co ok właśnie 5 sekund), b) nic nie musiałem gmerać w instalacji, plug&play. Rozpoznać go można po tym że oprócz przekaźnika od kierunków, po prawej stronie jest przekaźnik właśnie od trybu przerywanego.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Paź 2009, 07:09   

Peedro, Nie sądzę by ford wsadził przekaźnik do wersji bez przerywanego trybu (choć wszystko możliwe) raczej poprzedni właściciel wymienił przełącznik,,,nigdy w mk3 nie grzebałem przy wyce raczkach, we wcześniejszych wersjach nie jest to takie proste,,,

Co do zaślepki, to wczesne wersje MK3 miały ssanie, i cięgno ssania, i potem przez jakiś czas byłą zaślepka (jeśli o tym samym myślimy)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 9 Paź 2009, 17:35   

Ja jestem w trakcie robienia wycieraczek przerywanych na przełączniku 2 biegowym. W sumie to już działa lecz jeszcze muszę dać przełącznik 3 stykowy który będzie załączał na prace ciągłą wolną praca raz na 3s i praca raz na 6s. Jak zeskanuje schemat który zrobiłem to podrzucę.

[ Dodano: Pią Paź 09, 2009 18:36 ]


regulator wraz ze przekaźnikami P1 i P2


_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Paź 2009, 20:27   

Czemu to takie skomplikowane?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 9 Paź 2009, 20:29   

dla mnie to nie jest skomplikowane.

[ Dodano: Sro Paź 14, 2009 20:02 ]
Tutaj daję poprawiony schemat. Zmiany jakie dałem to usunięcie 2 diod na powrocie i 1 biegu bo nic nie dawały (dałem je bo przekaźnik drżał) jednak po dzisiejszej próbie rozruchu w końcu doszyłem do tego dlaczego ten przekaźnik drżał. Mianowicie przez uzwojenie drugiego biegu cofał się prąd powodując że na cewce P1 było napięcie 6V. Cewka rozwierała pierwszy styk a nie zwierała drugi i łopatka była w powietrzu. Gdy wycieraczki chodziły to wahania napięcia powodowały to darzenie. By prąd się nie cofał dałem diodę na 2 biegu.

_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 26 Maj 2010, 16:52   

JoeMix napisał/a:
Tak, nie miały,,

w późniejszych Mk3 były czasówki, u mnie są pozdr!
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.