Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:37
[MK4] Jak wyregulować ilość paliwa wychodzącego z pompy?
Autor Wiadomość
filipd78
[Usunięty]

Wysłany: 12 Cze 2010, 22:22   [MK4] Jak wyregulować ilość paliwa wychodzącego z pompy?

Witam
Mam Fiestę 1.8 d z 99r. i pompę Bosch`a.Wykopałem pokrywę immobilaizera i ukazała mi się śruba regulacji ciśnienia(ilości paliwa)wychodzącego na wtryski.Może ktoś wie czy należy ją wkręcić czy wykręcić aby zwiększyć dawkę i o ole.Robię to ponieważ samochód jest mułowaty a wszystkie inne wątki są już sprawdzone-nawet po wciśnięciu gazu "w dechę" nie ma gram czarnego dymu

Kod:
Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci
Ostatnio zmieniony przez trzeci 12 Cze 2010, 22:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Cze 2010, 11:09   

Mulowaty silnik moze byc od:
-zacietego zaworu EGR
-zatkany filtr paliwa
-przestawiony kat wtrysku
-zatkany uklad wydechowy
Nie koniecznie jest to wina za malych ilosci paliwa.
_________________

 
 
 
filipd78
[Usunięty]

Wysłany: 13 Cze 2010, 12:24   

erg zaślepione,filtry wymienione 2x,katalizator wyrzucony a co do kąta wtrysku to w którą stronę go przestawić aby chętniej reagował na gaz?
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Cze 2010, 15:08   

Jak nie masz za duzego pojecia to i tak nie ustawisz poprawnie tego, prawidlowo trzeba miec do tego przyzad, bardziej rozeznani robia to na sluch... najlepiej od ptk 0 dac na + kat wtrysku ale to nie jest regula dla kazdego silnika...
_________________

 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13 Cze 2010, 18:01   

Fordon napisał/a:
Mulowaty silnik moze byc od:
-zacietego zaworu EGR
-zatkany filtr paliwa
-przestawiony kat wtrysku
-zatkany uklad wydechowy
Nie koniecznie jest to wina za malych ilosci paliwa.


Kolega pisze że posprawdzał wszystko i szuka tylko info czy w prawo jest więcej paliwa czy w lewo? Wiele rzeczy ludzie kręcą "na wyczucie". Tak to można powiedzieć że booster też się ustawia na stole pobierczym a my nigdy go tam nie mieliśmy... Więc albo pomagajmy odpowiadając na pytania, albo nie.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
filipd78
[Usunięty]

Wysłany: 13 Cze 2010, 18:15   

to jak-nikt nie wie w którą stronę dodajemy paliwa i co powoduje przyspieszenie lub opóźnienie wtrysku?
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 14 Cze 2010, 14:40   

Dawki zwiekszasz wkrecajac srube, a kat wtrysku ustawiaj metoda prob i bledow, luzujesz 3 sruby na 13 klucz przestawiasz pompe w prawo (przyspieszasz kat wtrysku), skrecasz odpalasz i jedziesz zobaczyc czy jest dobrze czy tez nie...
Jesli nie to ta sama historia i do tylu ja cofnij.
kamil wolski, Napisalem wyzej ze:
Fordon napisał/a:
najlepiej od ptk 0 dac na + kat wtrysku ale to nie jest regula dla kazdego silnika...
_________________

 
 
 
filipd78
[Usunięty]

Wysłany: 14 Cze 2010, 22:24   

dzięki za podopowiedź.Po zwiększeniu dawki autko chętniej reaguje na gaz i nadal nie dymi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 14:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.