Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: gasniecie, lpg, mk1, regulacja lpg

[MK1] Stara instalacja LOVTEC
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Cze 2010, 08:21   [MK1] Stara instalacja LOVTEC

Jak się reguluje taki zabytek, pojawił się problem z gaśnięciem auta na wolnych,,, byłem u kilku "specjalistów" ale jeden mi przyszedł do auta z jakimś testerem, pytam gdzie chce to wpiąć, bo to stara instalacja i nie ma wejścia na komputer,,, to poszedł i przyniósł urządzono które chciał podpiąć pod komputer w aucie,,, :9: jak powiedziałem że tez nie ma gniazdka to stwierdził że jak tak to nic nie poradzi,,, W innym serwisach powiedzieli w prost że albo nie znają się na takich starych instalacjach albo że nie mają odpowiednich przyrządów do regulacji,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
Ostatnio zmieniony przez bidżej 1 Wrz 2010, 13:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pucio2 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 57
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 114
Skąd: Jaryszki k.Poz.
Wysłany: 15 Cze 2010, 15:13   

JoeMix: Spróbuj u Domańskiego - Szczepankowo. To w końcu prekursor gazu w samochodach.
http://www.autogaz.pl/kontakt.htm#
_________________
Fiesta forever...
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Cze 2010, 17:45   

W chwili obecnej raczej lokalizacja LDZ mnie interesuje, auto jest w łodzi,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 15 Cze 2010, 19:00   

jaki przebieg na parowniku ?? mniemam iz parownik LOVATO NIE podcisnieniowy tylko zwykly, najlepiej to wyciagnij dziada z auta, roskrec pacjenta i obejrzyj w jakim stanie wnetrze (spuszczasz regularnie syf z parownika??) jezeli membrany sa poszarpane, popekane, sztywne a gumki na zaworach bardziej przypominaja plastik to jedynie regeneracja calosci cos da, czyscisz calosc rozpuszczalnikiem nitro, myjesz w gorrrracej wodzie z ludwikiem i tak az na blysk a nastepnie suszysz, zakladasz nowy zestaw membran, oringow i gumki zaworow (tu moja uwaga do lovato uzyj tylko i wylacznie oryginalu ktory wyglada tak: http://www.allegro.pl/ite...lektronic.html) wsadzasz z powrotem do auta, srube na parowniku odkrecasz do momentu gdy auto odpali na gazie i bedzie nanim chodzic, przejedz sie i zagrzej calosc (uzupelnij brak plynu chlodzacego) nastepnei podreguluj cisnienie parownika ta duza sruba na nim (wczesniej dokrec ta pionowa, mosiezna na plaski na maxa) ustaw wieksza sruba parownik tak aby silnik ledwo ledwo chodzil (ale bez przesady) nastepnie odkrecaj powoli to pionowa srube (ale nie za wiele !!) zwiekszy to obroty i stabilnosc parownika podczas jazdy po luku na luzie...i to chyba tyle :P
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Cze 2010, 21:04   

Przebieg - nie wiem, auto nabył m już z LPG,,,
Parownik podciśnieniowy, mam na centralce czerwony guzik TURBO, którego nie używam,,,
Syf odkąd jest u mnie jest spuszczany
Silnik odpala na LPG bez problemu, bez dodawania gazu, bez naciskania turbo na centralce, wystarczy zakręcić rozrusznikiem i chodzi,,,
Chodzi stabilnie, nie szarpie,m nie trzęsie się, ładnie przyśpiesza i wchodzi na obroty, przy zchodzeniu też nic złego się nie dzieje,,,
Więc sobie chodzi i nagle ni z gruszki ni pietruszki gaśnie, gaśnie praktycznie tak samo jak by się kluczyk wyjęło - jak zgaśnie to nie można odpalić,,, jeszcze nie udało się podratować sytuacji gazem - po prostu dusi się i męczy trochę dłużej, ale i tak zgaśnie
Gaśnie nieprzewidywanie, potrafi zgasnąć na postoju chwile po uruchomieniu zimnego motoru, jak i rozgrzany na czerwonym,,, generalnie nie gaśnie na "dojeżdżaniu na sprzęgle" ale jeśli już to z rozpędu też nie idzie odpalić,,,
Nie mam możliwości sprawdzenia na benzynie bo silnik jest zasilany jedynie przez LPG, pali jakieś 22 litry na 350km,,,
Mam ustawiony bardzo niski bieg jałowy (rzędu 400 obr/min) i myślałem że to przez to ale problem znika jak jałowy podkręcę ponad 1100 dopiero,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 15 Cze 2010, 21:25   

spalanie ładne, musisz rozebrac parownik, ciul wie ile juz km przejechal, cala operacja wyniesie Cie 50-60 pln, dzwignie trzymajace membrany oraz regulujace przeplywem gazu sa juz tak oblebione smola ze ciezko sie ruszaja, powiedzmy jedziesz 90 km membrana uchyla zawor a po zdjeciu gazu probujesz stanac a on perkocze i perkocze az gasnie bo dzwignia za wolno zamyka zaworek i silnik dlawi bogata mieszanka, jedz do gazownika napewno ma zestawy regeneracyjne tak wyglada oryginal: http://www.allegro.pl/ite...nie_lovato.html wszystko jest czarne :) pamietaj o porzadnym czyszczeniu parownika i napewno na dluugi czas bedziesz mial spokoj

aha no i nie boj sie tej roboty bo jak otworzysz parownik to sam sie usmiejesz jakie to proste :P
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Cze 2010, 06:39   

karolusms napisał/a:
powiedzmy jedziesz 90 km membrana uchyla zawor a po zdjeciu gazu probujesz stanac a on perkocze i perkocze az gasnie bo dzwignia za wolno zamyka zaworek i silnik dlawi bogata mieszanka
Właśnie dziwne jest to że nie, ładnie schodzi z obrotów i równo perkocze na wolnych,,, i powiedzmy po 30 sekundach, albo po minucie jak jest długi postój gaśnie tak jak byś kluczyk ze stacyjki wyjął,,, czasem gaśnie 3-4 razy pod rząd, a czasem kilka dni jest spokój,,, ale przyjże się reduktorowi,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 19:54
markos2101
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 11:00
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Dane techniczne silników mk1/2 - benzynowych i diesla
Laskosz Mechanika silnika 1 5 Sty 2007, 11:04
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.