Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: lpg, mk6

[MK6] Gaz do Fiesty ST 2.0 MK6
Autor Wiadomość
Pawel12
[Usunięty]

Wysłany: 16 Cze 2010, 13:46   [MK6] Gaz do Fiesty ST 2.0 MK6

Witam, jestem zainteresowany zakupem takiej oto Fiesty i chciałem zapytać czy silniki te dobrze pracują na gazie? Słyszałem ze w niektórych np. Focusach(bodajże silnik Zetec) instalacja gazu to kompletna porażka. Chodzi chyba o ceramiczne gniazda zaworowe czy cuś:)

Proszę tylko nie pisać że nie godzi się wkładać gazu do takiej fury :krzesłemgo:

Sprawa jest dosyć pilna bo napaliłem się to auto, a wszędzie jest mało informacji na jego temat, dla tego chcę zasięgnąć opinii profesjonalistów.
Ostatnio zmieniony przez bidżej 1 Wrz 2010, 13:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
smyr 


Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 112
Skąd: Rumia
Wysłany: 16 Cze 2010, 14:21   

Pawel12 napisał/a:
czy silniki te dobrze pracują na gazie?

Niestety instalacja LPG nie jest zalecana. Wyjatkiem dla fiest mk6 jest silnik 1.3 8V, ktory jest przystosowany fabrycznie do LPG (wlasnie owe ceramiczne gniazda czy cus :) ) <8>
_________________
...naprawde nie dzieje sie nic...

 
 
moci 

Model: Inne auto
Wersja: C
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 92
Skąd: bzin
Wysłany: 16 Cze 2010, 21:37   

zagazować da się jak wszytko ale na początku może być dobrze ale jak się sypnie coś to masakra będzie lecieć lawinowo
 
 
Mc 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 50
Skąd: Lublin
Wysłany: 16 Cze 2010, 21:53   

kolego nie rób tego błagam :zalamka: , ten silnik nie toleruje gazu a jak chcesz oszczędnie to kup diesela i chipa wsadź no i jeszcze ostatecznie dokup kilka części z jakiegoś rozbitego ST-ka żeby wyglądał jak ST. :pop:
_________________

www.exoticcars.pl
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 17 Cze 2010, 08:51   Re: Gaz do Fiesty ST 2.0 MK6

Pawel12 napisał/a:
Witam, jestem zainteresowany zakupem takiej oto Fiesty i chciałem zapytać czy silniki te dobrze pracują na gazie? Słyszałem ze w niektórych np. Focusach(bodajże silnik Zetec) instalacja gazu to kompletna porażka. Chodzi chyba o ceramiczne gniazda zaworowe czy cuś:)

Proszę tylko nie pisać że nie godzi się wkładać gazu do takiej fury :krzesłemgo:

Sprawa jest dosyć pilna bo napaliłem się to auto, a wszędzie jest mało informacji na jego temat, dla tego chcę zasięgnąć opinii profesjonalistów.


sekwencja LPG i pewnie nie bedzie problemów przynajmniej przez pierwsze 50tyś. Zapytaj na forum mondeo lub tam poczytaj jak duratec przyjmuje LPG. Jersli tam nie majaproblemó to i ty nie bedziesz miał. ja nie miałęm Durateca LPG wiec nie odpowiem na 100%

a co do reszty wypowiedzi, jakieś 5-6 lat temu wszyscy jęczeli jak ktoś chciał LPG do RS1800 teraz jęczą bo do ST150. A czym jest ST?? zwykłym GTI jak każde inne i jesli właściciel ma fantazję jeździć na LPG to niech wsadza. a Malkontenci niech nadla jeżdżą czymś co nie jeździ ale nie na LPG. I zamaist kupić sobie wersje o której marzą i ja zagazować to niech pierdzielą głupoty że "nie godzi sie" jak by to było Ferrari F50 czy cóś z tej półki.

ehhhhhhhhh
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Cze 2010, 10:14   

Pewnie na LPG takie silnik będzie chodzi może i lepiej niż na benzynie ale pewnie nie stać będzie kolegi na instalację,,, (z praktyki wiem że VR6 w Passacie chodzi dużo lepiej na lpg niż na pb, ale instalacja kosztowała tyle co samochód,,,)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 17 Cze 2010, 10:51   

ja mam w mojej 2l gaz sekwencyjny i nie narzekam, mam juz ponad 70 tys kulniete i sprawuje sie elegancko, glowice sciagalem po 30tys i ogladalem dokladnie i zawory i gniazda i nie stwierdziłem metoda oczna zeby bylo cos nie halo, zalalem komowy spalania nitro i byly idealnie szczelne...

dzisiejsze LPG to bardzo dobra sprawa, sa to komputery (np stag premium) samoadaptujace sie wiec nie ma obawy o uszkodzenie zaworow czy gniazd bo wkoncu LPG podaje odpwiedni sklad mieszanki...

ja dodatkowo leje STP cos tam LPG co by paliwo było bardziej tłuste(taki zalecany miksol powiedzmy) i co jakis czas jezdze na benzynie zeby zawory przesmarowalo tym czyms, nie wiem czy cos to w ogole daje ale mam 70tys na gazie ja ww wspomnialem i polecam takie rozwiazanie dla kazdego, bo auto sprawia frajde jak sie nim jezdzi, a jak kasa szczypie z coraz drozszej benzyny to jest naprawde korzystna alternatywa dla portfela.

kolega i nasz Forumowicz Adii'k pracuje w renomowanej stacji montazowej i ludzie zjezdzaja sie tam z calej poludniowej polski(nawet z wrocka) i duratec'ow sporo juz na gazie jezdzi wiec jakies opinie beda na googlu. zaloze sie ze te negatywne napisal ktos kto posknerzyl przy montarzu i zalozyl jakis szaj... w twoim przypadku koszt instalacji powinien wyniesc min 3tys zl, Jak dasz mniej to moga byc problemy.

W taki temacie powinni wypowiadac sie ci ktorzy maja instalacje w samochodzie...
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
grzes87 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 609
Skąd: Lublin
Wysłany: 17 Cze 2010, 15:12   

dobrze ze na forum sa jeszcze takie osoby jakPumaRST, Ad@mus, przynajmniej jakies konkrety padna a nie glupie uwagi. kazdy ma swoja filozofie i pewien zasob portfela, jeden lubi forda drugi mazde ale zeby od razu jechac po kims za to ze np gaz chce zalozyc tylko dla zasady (tak to na tym forum jest powszechne) jest przesada. jesli ktos uwaza ze nie da rady to napisz dlaczego a nie ze profanacja czy nie godzi sie i tyle. to zaden argumet
oczywiscie ze sie godzi, coraz lepsze sa rozwiazania i coraz lepsze auta sa gazowane. czy to sportowe czy to lususowo sportowe. POlacy maja to do siebie ze lubia narzekac i oszczedzac (czytaj wypiowiuedzi wyzej), niestety wciaz jest malo osob co pakuja do samochodu ODPOWIEDNI rodaj instalacji, a potem juz wiadomo jeak jest. narzekaja albo jezdza gratami rozwalonymi przez gaz co slychac na ulicy jak samohcod wyje kopci smrodzi itp.

kolego pamietaj ze nie kazdy zaklad dobrze zalozy CI instalacje. szukaj takiego co sie zna i dobrze to zrobi i ma doswiadczenia z danym modelem (a nie testuje Twoj jako pierwsz). gdzies w warszawie jest zaklad bardzoi dobry co SUBARU gazuje ale nie moge znalezc danych wiec jak poszukam to dam namiary.
_________________
 
 
Pawel12
[Usunięty]

Wysłany: 17 Cze 2010, 22:31   

Przeliczylem to dokladnie i disel wcale tak tanio nie wychodzi.

Silnik 1.4 nie spali mniej niz 4-5 litrow co bedzie kosztowac 20-22 zl

Silnik 2.0 spali okolo 10-12 l gazu co wyniesie 22-24 zl

Oczywiscie instalacja bedzie kosztowac 3tys ale za disla trzeba na wstepie zaplacic 3-4 wiecej.

Tak wiec nawet jak 100 km by kosztowalo 25zl (czasem trzeba dolac benzyny) to przy motorze 2.0 150 km to zajebiscie :luzik:

Dla tego to cale zamieszanie...

Wczoraj juz sobie odpuscilem, po pierwszych komentarzach ale jeszcze poszukam o tych duratecach i zapytam gazownika

Dziekuje Tym ktorzy rozumieja notw
 
 
bartikrasnik 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 55
Skąd: lublin
Wysłany: 17 Cze 2010, 23:59   

3tyś za instalacje? trochę to mało jak na taki nowy silnik, nie wiem ile na takiej instalacji pojedzie ale wiem ze znajomy zapłacił 6tyś i zrobił 120tyś w półtora roku beż większego serwisu to jemu się zwróciło. z tym ze teraz jeździ na Pb bo ponad 2 tyś już włożył w remont instalacji i dalej kiepsko chodzi. mało kto patrzy ze silniki nie przystosowane do gazu jest loteria co do działania i czasem wydasz 3 tyś i będziesz jeździł kilka razy w roku na serwisy i kasę płacił. ja miałem auto na gazie ale na gaźniku to serwis ograniczał sie na śrubokręcie i wymianie gum w parowniku to jak wstawiłem za 1tys zl to jak zdobiłem 60tyś km to mi to wyszo z nawiązką. tak jak kolega pisał jak zakładać gaz to nie tam gdzie najtaniej tylko tam gdzie dają jak największa gwarancje an swoje usługi i ma renomę i praktykę. to nie stare gaźnikowce ze pojada na byle czym.
podsumowanie:
jak masz robić powyżej 15tyś rocznie to zakładaj gaz ale z wyższej pułki, jak mniej to jeżdzij na benzynie mniejsze problemy i stres.
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Cze 2010, 20:41   

Do czasu kiedy paliwo nie spadnie z ceny, to LPG jest nie do pobicia, nawet ropniak wychodzi sporo drozej, osobiscie nie mam dobrych doswiadczen z instalacja gazowa, ale ja poprostu mialem pecha ;-( , mam znajomych ktorzy katuja silniki nowoczesne (rozne marki) na gazie i maja przebiegi nawet po 300 000 na jednym silniku i instalacji gazowej, i naprawde nic wielkiego z tymi autami sie nie dzieje, sam bylem zaskoczony, ale poprostu dziala i juz, jedyne co robia dla tych aut to czeste wymiany oleju i od czsu do czasu dodatki do paliw, by silniki mogly dobrze pracowac na bezynce, to wszystko, a najczesciej wymieniaja czesci zawieszenia, kochane drogi polski :-P
w tym momecie instalacja gazowa przy przebiegu 20 000 zwraca sie w ciagu roku, nie dziwie sie ze ludzie zakladaja nawet do takich aut jak Cadillac Escalade osobiscie widzialem :yyy:
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
Mc 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 50
Skąd: Lublin
Wysłany: 19 Cze 2010, 13:41   

Pawel12 napisał/a:
Silnik 2.0 spali okolo 10-12 l gazu
posiadam również jeszcze jeden samochód ale na gaz i pali średnio 1,5-2 l więcej niż benzyny i tak zwykle jest, tak więc ST nie spali ci 10- 12 l gazu tylko 12-14 gdyż mi spala benzyny 10,5-12 to dolicz sobie te 2 l

[ Dodano: Sob Cze 19, 2010 14:42 ]
chodziło mi o spalanie w mieście a ty chyba mówisz o średnim jeśli tak to zwracam honor
_________________

www.exoticcars.pl
 
 
kamilocha1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 35
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 383
Skąd: SJ , SRC ;DD
Wysłany: 19 Cze 2010, 15:31   

napisali bardziej znani na tym forum i juz reszcie zdania sie zmienily ;d jakież to forum jest jednoznaczne ;d gaz sie oplaca tym bardziej ze bryna dochodzi juz do 5pln ;)

tez bym wsadzil gaz jakbym miał pape ;d ale 1.8 da sie zejsc nawet do 8 litrow prze eco drivingu wiec narazie nie jest zle ;p
_________________
cyyyklon

 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 19 Cze 2010, 18:07   

bartikrasnik napisał/a:
3tyś za instalacje? trochę to mało jak na taki nowy silnik,


hmmmm, jesli wiek pojazdu ma odzwierciedlenie w cenie montazu instalacji gazowej to podaje przyklad, bo ostatnio 2 auta gazowalem:
-ford Ka 1.3 97' na sekwencji opartej na komponentach detomaso i kompie stag 4 z butla w kolo kosztowala 2200zl
-renault kangoo 1,6 2008 rok mojego ojca, gazowany w przeddzien gazowania Ka podobnie detomasso+stag premium butla w kolo 2800zl, z tym ze tutaj to 16v wiec cenowo dla 16v instalki sa drozsze

a czy duratec pojedzie na gazie?? moj zetec radzi sobie w morde jezdza nadzwyczaj dobrze, jesli duratec to ulepszony zetec to powinien poradzic sobie jeszcze lepiej

bartikrasnik, sorry ale dieslem jezdzisz o gazie gadasz, "bo kolega ma"

moj kolega ma Q7, chcecie posluchac??
wiec...a co mnie to k@#$a obchodzi :D
pawel182, nawet jak porownasz koszta amortyzacji tdci mk6 i st mk6 to warto ta mk6 miec z mocnym 150 motorem na gazie co kosztuje 100km tyle samo a na misce miec odbitego :luzik:

btw ktos tam wspomnial ze koszt naprawy istalacji to takie o mama mia, kto mi powie ile kosztuje regeneracja T w tdci + pompowrtyski + robota?? :2xf:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
jurek 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: jurek
Wiek: 82
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 190
Skąd: Kraków
Wysłany: 19 Cze 2010, 18:12   

Ciekawe skąd to przekonanie, że silniki durateca w mk6 mają porcelanowe gniazda. Podajcie jakieś wiarygodne źródło. Takie informacje czytałem tylko na forach oraz tam gdzie zakładają instalacje gazowe. a w serwisach forda nikt tego nie potwierdza. Przeważnie serwisanci odpowiadają: w fiestach mk6 nie ma ceramiki, a w focusach podobno tak, pewności jednak nie ma...
Inne wypowiedzi: ceramiczne gniazda,, ,tylko w japońskich.
Przy ceramice też się zakłada instalacje w każdym bardziej profesjonalnym zakładzie, bo montują dodatkowo lubryfikacje(dodatkowe smarowanie specjalnym olejem) koszt montażu około 300zł. Olej podobno uzupełnia się 0,5l co 3kkm.
Na forach zagazowanych panuje jednak większościowa opinia, że lubryfikacja to lipa,,
_________________
Mój pierwszy samochód, to 22 latek- zakup 1959R-BMW 326/6cylindrów/2 gaźniki, rok produkcji 1937
Moja mk2 -miała tyle latek w roku 2008
W 2009-mk6, czyli raczej ten ostatni:)
 
 
rafantek 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 171
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Cze 2010, 13:52   

Dobry gaz + lubryfikacja + regulacje zaworow i bedzie miło chodziło.
_________________
Mechanika - Elektryka!!! Warsztat - adres: Niezapominajki 1
Ford - porady, naprawy (mechanika - elektryka) WDS-programowanie, diagnostyka, czesci
Mail: serwis@fordscorpio.pl tel: 791 054 854 Gadu-Gadu: 765214
 
 
 
crai1
[Usunięty]

Wysłany: 21 Wrz 2010, 11:59   

Czytam i czytam i oczom nie wierze, tyle osób pisze ze nie przystoi - ale jakos nie widze zadnych konkretów - ot puste gadanie ze gaz to zlo.

Dobrze zalozona i wystrojona instalacja to podstawa. Przede wszystkim na dzien dobry nie oszczedzamy na instalacji, musi byc zalozona profesjonalnie przez osobe z duzym doswiadczeniem. Najwiecej bledów pojawia sie podczas nawiercania kolektora pod wtryskiwacze. Musza byc odpowiednio umieszczone i pod odpowiednim katem podawac kaz do kanalu. Druga wazna rzecza jest rodzaj zastosowanych wtryskiwaczy - im bardziej precyzyjnie dawkuja paliwo tym lepiej i tym szybciej moga pracowac - tutaj sie nie oszczedza. Kolejny istotny element to odpowiednio dobrany parownik - musi byc wydajny, bo inaczej psuje efekt koncowy. Zbiornik gazu najlepiej jezeli jest obrocony w ten sposob by zasys gazu byl z tylu, bo kazde dodanie gazu powoduje odplyw paliwa do tylu, wiec normalne ustawienie zbiornika moze byc przyczyna przerw i szarpan, zwlaszcza gdy paliwa jest juz mniej - dotyczy to glownie mocny aut. Komputer sterujacy praca gazu powinien miec mozliwosci korekty map i ustawien - to podstawa - niezle sprawdza sie elektronika LECHO. I ostatnia najważniejsza rzecz to strojenie i jeszcze raz strojenie. Jezeli ktokolwiek po zalozeniu instalki nie stroi jej podczas jazdy lub na hamownii to od razu mozemy podziekowac takiemu warsztatowi. Stacjonarne strojenie to dobre jest przy instalkach pierwszej generacji lub drugiej gdzie wystarczyl kluczyk i srubka. Instalacji wtryskowych nie da sie !!!! wystroic dobrze stacjonarnie. Podczas jazdy robi sie odpowiednia korekte map i dobiera optymalne wartosci, zeby wyelminowac spalanie stukowe chociazby.

A potem zostaje regularny serwis. A moge o tym powiedziec bo znam to z autopsji. Zagazowalem swoje auto i znam rowniez mnostwo innych jezdzacych na gazie. Co prawda wiekszosc sa to duzo mocniejsze samochody od Fiest, glownie turbodoladowane, ale to tym bardziej swiadczy o tym ze da sie to zrobic i to sie sprawdza.

Co do silników Forda - rzeczywiscie niewlasciwa instalka bardzo je niszczy, ale prawidlowo zalozona i wyregulowana i co wazne serwisowana powinna sie sprawowac bez zarzutów. Lubryfikacja gniaz nieco pomaga ale ma te wade ze nie da sie jej ospowiednio dozowac.

A na potwierdzenie wklejam wykres kolegi z hamowni:
AUTO: SUBARU FORESTER 2001
MODYFIKACJE:
instalacja gazowa Bigas by Jako (@ 120 tys.km),
- turbosprężarka z WRX, TD04L, ładowanie ~1.1 w peak'u (@ 165 tys.km),
- seryjny Foresterowy akturator wastegate,
- intercooler z GT-ka,
- przelotowy układ wydechowy od turbo, średnica seria,
A tuaj wykres:
4 hamowania:

2 razy na benzynie (Shell Vpower Racing) średnio 231 KM / 321 NM
2 razy na LPG (LOTOS LPG) średnio 226 KM / 313 NM.

Cieszą same wyniki oraz ich powtarzalność :!: oraz minimalna różnica LPG/benzyna.


Uploaded with ImageShack.us

Moje auto przy mocy 255 KM/360 Nm na Pb 98 na gazie legitymowalo sie moca 247 KM/342 Nm - niestety nie mam wykresu by moc go takze wkleic na potwierdzenie. I do tej pory nic sie w samochodzie od gazu nie stalo. Auto ma 10 lat i prawie 200 kkm przebiegu, ponad 70 kkm na gazie.

Fiesta ST - nie widze przeciwskazan.

i nie pisze tego zeby kogos namowic specjaleni do gazu - jak ktos chce to montuje, tylko smiesza mnie wypowiedzi o tym co przystoi itp. nie poparte zadnymi argumentami.

Co do kupowania TDCi zamiast gazowania - biorąc pod uwage, ze szyna common rail razem z wtryskiwaczami jest bardzo podatna na uszkodzenia, zwlaszcza w silnikach Forda, i czesto dochodzi do uszkodzenia wtryskiwaczy, ktore przelewaja - a koszt ich regenaracji jest dosyc wysoki, nie mowiac o wymianie na nowy - jest to conajmniej dyskucyjne - czy jest rzeczywiscie taniej.
Ostatnio zmieniony przez bidżej 22 Wrz 2010, 13:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
crai1
[Usunięty]

Wysłany: 22 Wrz 2010, 09:25   

Fiesta ST ma tylko 150 KM - wiec wtryskiwacze o wysokiej przepustowosci w zupelnosci jej wystarcza do zasilenia w paliwo przy obciazeniu i nie przelewaniu na wolnych obrotach, co ma delikatnie miejsce w autach z Turbodoładowaniem, bo wtryskiwacze gazu musza byc tak ustawione zeby na obciazeniu dawkowaly paliwo tak jak trzeba. Ale z wtryskiwaczami juz od lat 80 mechanicy mieli zagwozdke.
Dlaczego silnik Sierry RS500 miał osiem wtryskiwaczy? - bo nie byl w stanie dostarczyc odpowiedniej ilosci paliwa przy obciazeniu przy standardowych 4.


Wracajac do meritum - jezeli gaz do Fiesty ST - to tylko IV lub V gen z porzadnymi wtryskiwaczami np. KEIHIN i właściwie dobranym reduktorem - np. DOBLO BIGAS /starcza do 380 KM/ Strojenie z uzyciem szerokopasmowej AFR.
Ostatnio zmieniony przez bidżej 22 Wrz 2010, 14:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 22 Wrz 2010, 13:36   

dobra łobuzy, koniec pitolenia i offtopowania. śmieci wygaszone, jak ktoś nie ma do powiedzenia nic innego poza nic-nie-wnoszącymi-wycieczkami to proponuję się powstrzymać :rewolwerowiec:

jakby ktoś zapomniał, to temat dotyczy zakładania LPG do durateca w Fieście MK6 ST.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Pr3c3l 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 12
Skąd: Szczecin
Wysłany: 6 Lut 2011, 13:46   

Ja wrzuciłem jakiś czas temu do swojej mk6 st instalacje sekwencyjną BRC (Z lubrykacją), koszt to 3500zł. Muszę powiedzieć, że jestem zadowolony :) Jak benzyny paliła mi 12-16l. To gazu pali dokładnie tyle samo. Jak narazie nie mogę złego słowa powiedzieć na ten temat, spadku mocy nie odczuwam. Poza tym zamontowali mi taki bajer, że jak dam jej w pi**e to przełącza mi na benzyne.

Tak więc oszczędzam sobie przy dojazdach na uczelnie i podczas jazdy po mieście. A jak jest potrzeba przydepnięcia to już idzie na benzynie ;) Zakładałem w Szczecinie, gdyby ktoś z okolic chciał to mogę powiedzieć gdzie i załatwić jakiś rabacik ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Internetowe sklepy z częściami do Fiesty
Gość Serwisy / Mechanicy / Sklepy 14 7 Paź 2018, 09:52
Parzych
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 11:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 14:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.