|
Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:33 |
[MK3] Rozmiar gumowych węży - ze starosci się obraziły |
Autor |
Wiadomość |
portier
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29 Cze 2010, 00:45 [MK3] Rozmiar gumowych węży - ze starosci się obraziły
|
|
|
ponieważ moj klekot zostawia za sobą olejowe ślady (a ja nie chcę zatruwać przyrody aż tak bardzo) ogarnąłem się i znalazłem...
pytania będą do zdjęć:
ZDJECIE PIERWSZE
A1.wezyk od 'bagnetu' oleju jest pekniety w miejscu tego kolorowego ślaczka:) na długości ok 2-2,5cm ... czym to zalepic?? czy można wymienić to całe? jest sens??
A2. Duzy gumowy waz.. zmiezylem go sznurkiem.. ma obwody takie jak napisalem czyli 11 i 12 cm... czy waz w sklepie ma miec obwod 11 cm czy 12? czy 11 tak rozciagne by nalozyc na to badziewie przy pokrywie zaworow??
i jaki obwod ma ten waz na dole tam gdzie 'wchodzi'? bo zapomnialem zmierzyc i zerknac..
ZDJĘCIE DRUGIE
ZDJĘCIE TRZECIE
Na zdjęciu drugim i trzecim zaznaczyłem ten sam wąż.. w miejscu gdzie prawie łączy się z tym srutututu od bagnetu praktycznie mi się urwal (chyba ze starosci)
B1. do czego ten wąż służy? wiem ze leci mi z niego olej (w miejscu gdzie sie przerwal) i to w sporych ilosciach
B2. czy ktos go wymieniał? czy dobrze zmierzyłem srednicę?? 7,5cm
Jeżeli ktoś zna odpowiedz na chociaż jedno pytanko prosze od odp, poniewaz mam samochod kawalek od sklepu wiec chcialbym rano wszystkie weze kupic i wymienic:)
Pozdrawiam
edit//
w sklepach motoryzacyjnych nie maja takich wezy grubych...
musze je pozdejmowac i pomierzyc srednice wewnetrzne.. kupic w jakims sklepie przemyslowym olejoodporne i tyle bo w ASO za ten grubszy chcial 180zl a ten cienszy nie mial w katalogu nawet.. widzial go w kompie ale nie mial w katalogu..;/
jeszcze kwestia tego weza od wskaznika oleju... co z tym peknieciem..? |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 29 Cze 2010, 21:45
|
|
|
Sklep Stomil-u weze olejo odporne, albo na szrocie waz odmy szukaj z 1.8D bo TD ma wieksza srednice wezy na odmach... a ten wezyk co zaznaczyles to splyw oleju z Vaccumpompy idacy do bloku silnika . |
_________________
|
|
|
|
|
portier
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29 Cze 2010, 23:42
|
|
|
Dzis godzina 20.30 zabralem sie za zdjecie tego z mysla... skoncze akurat na druga polowe meczu... hm:)
ten mniejszy - z vaccumpompy zdjalem bez problemu (z tym ze w miejscu gdzie byl pekniety to mi sie urwal..
a ten duzy od odmy chcialem zdjac w calosci bo gosc w sklepie powiedzial mi, ze te weze roznia sie srednicami na koncach tzn z jednej strony jest inna srednica niz z drugiej, wiec chcialem go zdjac w miare nienaruszonym stanie...
dojscie ciezkie, ni chu chu tam z dolu go nie moglem zdjac..
o godzinie 22.40 wzialem swoj szwajcarski scyzoryk i rozcialem ten waz od odmy... teraz pomierze, policze i pojde kupic... tak mysle o tym szrocie by ten waz odmy dorwac ale chyba jednak wole nowy kupic z metra.. przyciac, zacisnac ladnie i miec z glowy....
ponowie.. a co robic z tym bagnetem..? tzn z ta rurka ... pekniecie nie jest duze i niby tam nie leci olej jednak mokre troszke jest..
W Gdyni i Rumii juz wiem gdzie sa takie sklepy z wezami olejoodpornymi ale dzieki:)
edit..
na szrocie kupiony waz do odmy, do vaccumpompy kupiony z metra do tego nowe opaski i 0,5l oleju na dolewke bo na bagnecie jest milimetr ponizej minimum
wetne obiad i zmykam do auta.
[ Dodano: Sro Cze 30, 2010 23:50 ]
ok napisze kolejnego posta zeby podbic bo:
zamontowalem wezyki..
jakby ktos szukal to do vaccumpompy jest wezyk o sr wew 10mm.
wszystko gra, jest malinowo tylko:
zostalo mi to pekniecie na bagnecie... troche mnie to drazni... jak mozna to naprawic?? |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|