Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: lpg, regulacja lpg, spalanie, zuzycie paliwa

[MK3] Wpływ reduktora/ parownika na spalanie?
Autor Wiadomość
dr_Henio 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 127
Skąd: Polska
Wysłany: 4 Lip 2010, 15:34   [MK3] Wpływ reduktora/ parownika na spalanie?

Witam

Niedawno usłyszałem ze parowniki jednej firmy generują większe spalanie od parowników każdej innej firmy produkującej parowniki. Czy to prawda?

Przeglądając internet znalazłem tylko informacje o różnych parownikach względem mocy silnika 100-220KM. Czy zakładając parownik większy do słabszego silnika uzyskamy większe spalanie?
_________________

Odsuwany szyberdach od eskorta w fieście
Ostatnio zmieniony przez bidżej 1 Wrz 2010, 13:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 5 Lip 2010, 07:16   

dr_Henio napisał/a:
parowniki jednej firmy generują większe spalanie od parowników każdej innej firmy
Ciekawe,,, a jakiej firmy? ale nie sądzę, to raczej kwestia regulacji,,,
dr_Henio napisał/a:
Czy zakładając parownik większy do słabszego silnika uzyskamy większe spalanie?
Wydaje mi się że nie, chyba że parownik nie będzie miał wąską regulacje, ale wtedy zaleje nam silnik gazem,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 5 Lip 2010, 10:02   

To raczej stan membran i czystość parownika ma większe znaczenie
 
 
dr_Henio 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 127
Skąd: Polska
Wysłany: 5 Lip 2010, 13:16   

Usłyszałem coś takiego o LOVATO. jestem po zmianie parownika.
Mam aktualnie LOVATO RGE 092/090. Kiedy mi go zmieniali odkręcili stary przykrecili nowy. Pokręcili trochę śrubą na wężu, szybka analiza spalin i koniec.

Spalanie 11-16 L (troszkę dużo)

W sieci znalazłem opis na regulacje cisnienia.
...Powinno byc wyregulowane minimalnie powyżej ciśnienia atmosferycznego. A robi sie to tak: odlaczasz waz prowadzący gaz z reduktora do miksera i podlaczasz do reduktora wezyk ktory zanurzasz w jakims zbiorniczku z wodą. Zasilasz zawory gazowe przez podlaczenie +12V np. do zaworu na reduktorze.
Teraz regulujesz srubą czułości (jakaś mała żołta,dostęp tylko śrubokrętem) tak, aby z wezyka wydostawaly sie pojedyncze bąbelki

Czy słyszeliście o czymś takim? Czy to standard?
_________________

Odsuwany szyberdach od eskorta w fieście
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 5 Lip 2010, 17:19   

Lovato to solidna firemka, pod warunkiem że parownik jest oryginalny to nie widzę przeciw skazań, powinien ładnie pracować, może spróbuj u innego gaziora ?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Lip 2010, 07:42   

Mam reduktor tej firmy z nie wiadomo jakim przebiegiem, i stawiam że nie był regenerowany, czyli ma jakieś 10 lat,,, ostatnio na 350km w zbiornik wcisnęli mi 24l LPG,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
zdaszek 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 214
Skąd: Łódź/Pabianice
Wysłany: 6 Lis 2010, 14:33   

No to bardzo ładnie...
Skoro spala Ci mniej niż 7litrów gazu na 100 to na benzynie jest pewno jescze lepiej.
Sam się zastanawiam nad instalacją, bo moja w cyklu mieszanym spala 9,5l benzyny :głowąwmur:
 
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 8 Lis 2010, 20:14   

dr_Henio napisał/a:


W sieci znalazłem opis na regulacje cisnienia.
...Powinno byc wyregulowane minimalnie powyżej ciśnienia atmosferycznego. A robi sie to tak: odlaczasz waz prowadzący gaz z reduktora do miksera i podlaczasz do reduktora wezyk ktory zanurzasz w jakims zbiorniczku z wodą. Zasilasz zawory gazowe przez podlaczenie +12V np. do zaworu na reduktorze.
Teraz regulujesz srubą czułości (jakaś mała żołta,dostęp tylko śrubokrętem) tak, aby z wezyka wydostawaly sie pojedyncze bąbelki

Czy słyszeliście o czymś takim? Czy to standard?

Nie czytaj takich bzdur. Ludzie próbują oszczędzać i robią coś sami. A tak na prawdę uzyskują odwrotny efekt.

Co się samemu zrobić to się robi ale ustawić gazu samemu się nie da.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Lis 2010, 23:43   

Na gazie nie wolno oszczędzać,,, bo jak nam pali 8l to jest dobrze, jak skręcimy instalacje to będzie palić 6l ale przy okazji wypalać zawory ze silnik szybko wyzionie ducha,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
TomQ 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 61
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 245
Skąd: RZ
Wysłany: 10 Gru 2010, 19:13   

JoeMix napisał/a:
...ze silnik szybko wyzionie ducha,,,

Jednym słowem zmieni orientację konsumencką.
Konsumpcja paliwa zmieni się w konsumpcje metalu,
czyli kanibalizm w czystej postaci, bo auto :hihihi:

Mówiąc prościej - wpierdzieli sam siebie :greenpeace:
_________________
Pozdrawiam,
TomQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.