| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
			| [MK3] "Zwarte" wtryski CVH EFI |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Sie 2010,  01:09   [MK3] "Zwarte" wtryski CVH EFI | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam Właśnie skoczyłem swapować fiestę z hcs-a a cvh, ale mam problem przy jej uruchomieniu, Mianowicie wtryski nie podają paliwa, sprawdzając omomierzem są cały czas zwarte (przenoszą prąd miedzy pinami 1:1) tj gdy podepnę wtyczki pod wtryski prąd pojawia się na obu kablach (brązowy i czarny) Da rade jakoś je uratować czy szukać nowych.
 Po wlaniu w gardziel paliwa, silnik zapala i chodzi równo do momentu aż braknie wachy wiec zapłon jest ok.
 |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 1 Wrz 2010,  14:07, w całości zmieniany 2 razy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Sie 2010,  06:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | Co to znaczy ze wtryski są zwarte? Tam jest cewka jak się orientuje więc musi być przejście między pinami,,, tyle że opór powinien być odpowiedni, raczej wątpię by szlag trafił 4 na raz,,, podepnij się pod zasilanie miernikiem analogowym, bo cyfrowy nie wyłapie, nie powinno być tan napięcia cały cza tylko pojawiać się skokowo na ułamek sekundy w ilości adekwatnej do obrotów silnika na minutę np 800/2 razy na minutę,,, na biegu jałowym... |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Sie 2010,  07:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jeżeli odepnę wszystkie wtryski to w wiązce jest na czarnym prąd(+) a na brązowym masa skokowo. Natomiast po podpięciu wtrysku cały prąd idzie na brązowy. Jak sprawdzam oporność wtryskiwacza to na mierniku spada do 0. Wtryski leżały dobre 2 lata dlatego nie wiem czy nie szukać innych "nowych"
 |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Sie 2010,  07:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | no tak to jest, bo cewka we wtryskiwaczu przewodzi... 	  | luki86 napisał/a: |  	  | Natomiast po podpięciu wtrysku cały prąd idzie na brązowy. | 
 
 Odłącz sterowanie wtryskami, niech ktoś zakręci rozrusznikiem, a ty dotknij "masę" wtrysków do masy auta, czyli na logikę wszystkie się powinny otworzyć i coś silnik powinien zagadać bo się powinna zrobić sytuacja jakbyś nalał paliwa do dolotu,,, - tylko nick to ktoś potwierdzi bo to taki mój teoretyczny wywód na sprawdzenie i nie wiem czy słuszny/bezpieczny
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Sie 2010,  10:26 | 
 |  
               | 
 |  
               | wsadź zamiast wtrysków żarówki W3W i zobacz czy będą migać przy próbie odpalania . Jeśli nie to wina jest w wiązce . np zła masa kompa . |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Sie 2010,  12:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | Oki temat ogarnięty były chyba zapieczone, podpinałem na krótko każdy, na początku słabo sikały teraz ok, auto odpaliło ale zalewa strasznie muszę nabyć krokowca innego, mój nie chce współpracować i mam albo 2,5 3 tys rpm albo gaśnie, wiec nie ma jak adaptacji zrobić bo tak to w miarę cicho chodzi ale nie chce na obroty wchodzić myślę ze to przez zbyt bogatą mieszankę, Zatem temat zakończony i dzięki;) |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Sie 2010,  00:20 | 
 |  
               | 
 |  
               | dolej oleju do pił spalinowych synetycznego trawol `a albo 2 stroke ze statoil . Powinny ruszyć na samochodzie te wtryski . |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |