Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: szynszyl
9 Sie 2010, 22:01
[MK3] Fiesta mk3 z systemem KLR- co to za system?
Autor Wiadomość
draglukasz 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 87
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 4 Sie 2010, 10:44   [MK3] Fiesta mk3 z systemem KLR- co to za system?

Witam!
sprowadziłem super fiestkę z niemiec o przebiegu 71000 km :) udokumentowany...
Jeździła nią jakaś starsza osoba. ale nie o to mi chodzi. w Aucie zainstalowany jest system KLR- nie wiem co to jest :/
autko ma 1.1 poj a buta jakby miało 1.5
może to jest ten czynnik.
Mam jakieś ulotki o tym systemia ale po niemiecku- z ulotki mam strone
http://www.twintec.de/ind...klr&sub=technik
ale po niemiecku nie umie czytać
chce tą fiestkę sprzedać ale nie wiem jak w ogłoszeniu napisać co to za system...
KLR...
Mam fakturę że w 2005 roku był ten system zainstalowany przez serwis forda
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Sie 2010, 10:57   

To chyba mocy raczej nie daje, wprost przeciwnie :)
http://translate.google.p...nik&sl=de&tl=pl
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
draglukasz 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 87
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 4 Sie 2010, 11:01   

dzięki za odp. Dziwne bo to moja 2 fiesta o tej samej poj. i ta jest dużo mocniejsza...
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Sie 2010, 11:03   

Pewnie w lepszym stanie.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 4 Sie 2010, 11:07   

Po 3 minutach google'owania wyskoczyło kilka pozycji, m.in. ta:
http://www.proz.com/kudoz...egulierung.html

czyli podsumowując: regulator pracy zimnego silnika.
 
 
 
draglukasz 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 87
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 4 Sie 2010, 11:08   

moja zk3 z 1993 roku miała 270 000 przebiegu a ta ma 71000 ;)

[ Dodano: Sro Sie 04, 2010 11:10 ]
Nikuś napisał/a:
Po 3 minutach google'owania wyskoczyło kilka pozycji, m.in. ta:
http://www.proz.com/kudoz...egulierung.html

czyli podsumowując: regulator pracy zimnego silnika.


dzięki- wiemy o co chodzi...
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 4 Sie 2010, 11:26   

draglukasz napisał/a:
a ta ma 71000
A świstak siedzi i zawija te sreberka przy okazji cofając liczniki,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
draglukasz 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 87
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 4 Sie 2010, 11:28   

JoeMix napisał/a:
draglukasz napisał/a:
a ta ma 71000
A świstak siedzi i zawija te sreberka przy okazji cofając liczniki,,,


Przyjacieku mam ks. ser. i faktury...
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 4 Sie 2010, 11:37   

No w 2005 roku był montowany ten system to daje od tamtej pory jakieś 40 km dziennie, tyle to ja do pracy robię w jedną stronę a auto pewnie ma więcej jak 5 lat,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
draglukasz 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 87
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 4 Sie 2010, 11:44   

JoeMix napisał/a:
No w 2005 roku był montowany ten system to daje od tamtej pory jakieś 40 km dziennie, tyle to ja do pracy robię w jedną stronę a auto pewnie ma więcej jak 5 lat,,,


w 2005 roku przebieg był 61000 km jest w ks serw, i na fakturze... autem jeździł dziadek niepełnosprawny... jeździł rzadko- co w tym dziwnego człowieku??
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 4 Sie 2010, 12:51   

ciekaw jestem po co w ogóle ten KLR :-P

draglukasz, a nie jest dziwne, że auta z Niemiec to w 100% niejeżdżone, garażowane igiełki od babć i dziadków? wierzysz w to? a co do książki - nawet przyjmując, że jest prawdziwa, to wpisany został do niej stan licznika - a że licznik jest pięciocyfrowy, to trudno gy
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 4 Sie 2010, 13:31   

Też to mam w swojej 1,3. Niemcy to montowali, żeby spełnić normy Euro2, bo w np 1,3 już nie było w 95 tych śmiesznych rurek od napowietrzania spalin. U mnie w każdym bądź razie jest to ustrojstwo i nawet jest to wbite w niemiecki dowód. Mocy to nie dodaje ani nie odbiera - to jest tylko po to żeby spaliny spełniały wyższe normy.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Sie 2010, 00:26   

bidżej napisał/a:
draglukasz, a nie jest dziwne, że auta z Niemiec to w 100% niejeżdżone, garażowane igiełki od babć i dziadków? wierzysz w to? a co do książki - nawet przyjmując, że jest prawdziwa, to wpisany został do niej stan licznika - a że licznik jest pięciocyfrowy, to trudno gy

No to mam autentyczny przebieg Cieniasa z 94" roku-64tyś.km i co Ty na to :hahaha:
Autko mojej teściówki-serwisowane przezemnie i daje głowe autentyczności przebiegu-ma je od nówki :-P
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
wojtwit 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Champ
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 8 Sie 2010, 01:49   

ja ty miesiącu w swojej zobaczę 5 zer a podejrzewam ze moi poprzednicy też widzieli 00000 na liczniku, ale najważniejsze jest to ze dalej jeździ pomimo kilkukrotnego przekręcenia się licznika, to czołg a nie auto;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.