Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: dolot, endura, mk4

[MK4] Silnik 1.3 Endura-E opis
Autor Wiadomość
balik150 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 20
Skąd: Namysłów
Wysłany: 6 Wrz 2010, 23:10   [MK4] Silnik 1.3 Endura-E opis

Witam, mogł by mi ktos na przykładzie zdjecia opiasc czesci silnika "1.3 Endura-E" tzn zdjecie strzałka i podpis rura dolotowa, był bym bardzo wdzieczny, :D
Ostatnio zmieniony przez bidżej 7 Wrz 2010, 09:27, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Wrz 2010, 08:01   

Daj zdjęcie ze strzałkami i np. cyferkami to może ktoś się pofatyguje i te cyferki opisze ;/
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
balik150 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 20
Skąd: Namysłów
Wysłany: 7 Wrz 2010, 11:44   

wiec:







bardzo bym był wdzieczny:)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 7 Wrz 2010, 12:59   

1: Górne pocowanie kolumny MCPershona czyli przedniego zawiaszenia, pod kapturkiem jest śruba, gumowe podkłądki itp,,, na tym się całe auto opiera,,,

3: Zawór bocznikowy powietrza wolnych obrotów (silniczek krokowy)

6: Pokrywa (dekiel) zaworów

7: Koncówki przewodów WN (wysokiego napięcia) pod nimi są świece wkręcone w głowice,

8: Osłona termiczna kolektora wydechowego, który jest bezpośrednio pod nią,

9: Sonda lambda

10: Wąż wejściowy do chłodnicy (płynie nim gorący płyn z silnika)

11: Boczne mocowanie silnika do karoserii,

12: Obudowa termostatu
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 7 Wrz 2010, 13:18   

a rura dolotowa to ta wielka czarna rura z 2 kolanami, idąca od kolektora dolotowego do puszki filtra powietrza
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
balik150 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 20
Skąd: Namysłów
Wysłany: 7 Wrz 2010, 13:31   

wielke dzieki :)
 
 
Radhezz 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Radek
Wiek: 36
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 23
Skąd: OPO87**
Wysłany: 29 Gru 2010, 22:46   

Ok, a mógłby ktoś przybliżyć czym się różni w budowie głowica Endury od zwykłego 1.3? O ile w ogóle czymś, ale słyszałem że te nowsze silniki już tak nie klepią, co by jednak wskazywało na jakieś modyfikacje w okolicy zaworów :P
_________________
Bo Mogę Wszystko 520i 24V 150KM :twisted:
----------
- Będę brał cie,
w Aucie
- Gdzie?!
- W Fieście... :twisted:
 
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 29 Gru 2010, 23:36   

Radhezz napisał/a:
czym się różni w budowie głowica Endury od zwykłego 1.3


Całym osprzętem. Poza tym w mk4 masz pełny wielowtrysk.
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 45
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 30 Gru 2010, 08:49   

Nie klepią bo może są mniej wyeksploatowane z racji rocznika. W tym silniku też trzeba zawory regulować.
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Kompleksowy opis wygłuszenia całego auta
poradnik i fotoralacja z wygłuszenia Fiesty mk6
slawomirro Car Audio i CB 0 3 Wrz 2017, 22:23
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.