[MK4] Silnik 1.3 Endura-E opis |
Autor |
Wiadomość |
balik150
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 20 Skąd: Namysłów
|
Wysłany: 6 Wrz 2010, 23:10 [MK4] Silnik 1.3 Endura-E opis
|
|
|
Witam, mogł by mi ktos na przykładzie zdjecia opiasc czesci silnika "1.3 Endura-E" tzn zdjecie strzałka i podpis rura dolotowa, był bym bardzo wdzieczny, |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 7 Wrz 2010, 09:27, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Wrz 2010, 08:01
|
|
|
Daj zdjęcie ze strzałkami i np. cyferkami to może ktoś się pofatyguje i te cyferki opisze |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
balik150
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 20 Skąd: Namysłów
|
Wysłany: 7 Wrz 2010, 11:44
|
|
|
wiec:
bardzo bym był wdzieczny:) |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 7 Wrz 2010, 12:59
|
|
|
1: Górne pocowanie kolumny MCPershona czyli przedniego zawiaszenia, pod kapturkiem jest śruba, gumowe podkłądki itp,,, na tym się całe auto opiera,,,
3: Zawór bocznikowy powietrza wolnych obrotów (silniczek krokowy)
6: Pokrywa (dekiel) zaworów
7: Koncówki przewodów WN (wysokiego napięcia) pod nimi są świece wkręcone w głowice,
8: Osłona termiczna kolektora wydechowego, który jest bezpośrednio pod nią,
9: Sonda lambda
10: Wąż wejściowy do chłodnicy (płynie nim gorący płyn z silnika)
11: Boczne mocowanie silnika do karoserii,
12: Obudowa termostatu |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 7 Wrz 2010, 13:18
|
|
|
a rura dolotowa to ta wielka czarna rura z 2 kolanami, idąca od kolektora dolotowego do puszki filtra powietrza |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
balik150
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 20 Skąd: Namysłów
|
Wysłany: 7 Wrz 2010, 13:31
|
|
|
wielke dzieki |
|
|
|
|
Radhezz
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Radek
Wiek: 36 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 23 Skąd: OPO87**
|
Wysłany: 29 Gru 2010, 22:46
|
|
|
Ok, a mógłby ktoś przybliżyć czym się różni w budowie głowica Endury od zwykłego 1.3? O ile w ogóle czymś, ale słyszałem że te nowsze silniki już tak nie klepią, co by jednak wskazywało na jakieś modyfikacje w okolicy zaworów |
_________________ Bo Mogę Wszystko 520i 24V 150KM
----------
- Będę brał cie,
w Aucie
- Gdzie?!
- W Fieście... |
|
|
|
|
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 29 Gru 2010, 23:36
|
|
|
Radhezz napisał/a: | czym się różni w budowie głowica Endury od zwykłego 1.3 |
Całym osprzętem. Poza tym w mk4 masz pełny wielowtrysk. |
|
|
|
|
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 45 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.