Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:40 |
[MK6] 1,4 tdci fiesta Mk6 2003 |
Autor |
Wiadomość |
arktur36
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 15 Skąd: KnO
|
Wysłany: 22 Sie 2010, 18:15 [MK6] 1,4 tdci fiesta Mk6 2003
|
|
|
Witam wszystkich, jestem nowy na tym forum, ale przed założeniem tego tematu użyłem szukajki, ale nic odpowiedniego nie znalazłem, także admina proszę o wyrozumiałość i przechodzę do meritum.
Kupiłem z drugiej ręki fiestę 1.4 tdci z 2003 r z przebiegiem 131 tysiaków ( autentyczny). Autko oki poza tym, że nie odpala za pierwszym cyklem. Pali przy drugim rozruchu, pod koniec cyklu pracy rozrusznika i po dodaniu gazu. Z obserwacji wynika z z rury wali trochę białego i trochę czarnego dymu prze pierwsze 1-2 sek. potem czysto. Dodam że poźniejsze rozruchy odbywają się bez problemu za I razem ale tez z lekkim gazem. Auto jest przeznaczone dla córki, ale nie mogę jej go oddać dopóki zie zlokalizuję i nie usunę problemu, tym bardziej że zaraz będzie chłodno. Proszę o radę co zrobić i gdzie szukać. Wymieniony olej i filtr powietrza. Nie wiem jak filtr paliwa i świece. Wskażcie właściwy kierunek proszę. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Sie 2010, 02:34
|
|
|
trzeba zacząć od świec jak będą ok to trzeba zrobić próbę na przelewach wtrysków przy odpalaniu . |
|
|
|
|
arktur36
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 15 Skąd: KnO
|
Wysłany: 23 Sie 2010, 08:22
|
|
|
diodalodz napisał/a: | trzeba zacząć od świec jak będą ok to trzeba zrobić próbę na przelewach wtrysków przy odpalaniu . |
dzięki, jutro auto wstawię do serwisu Karforda w Zielonej G., zobaczymy co na to Panowie poradzą i co zrobią. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Sie 2010, 11:39
|
|
|
oby nie mieli autoryzacji to jakoś może dadzą rade . |
|
|
|
|
arktur36
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 15 Skąd: KnO
|
Wysłany: 23 Sie 2010, 14:20 Może dadzą radę, mam taką nadzieję
|
|
|
Karford to ponoć właśnie niezależne Serwisy Forda. |
|
|
|
|
sledge
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 37 Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 65 Skąd: esce city
|
Wysłany: 24 Sie 2010, 01:07
|
|
|
u mnie problem był tego samego rodzaju, czarne myśli przychodziły do głowy, a tu świece okazały się winowajcą
Pozdrawiam
Warto też wymienić filtr paliwa i powietrza ( co już zrobiłeś, więc odpada) , coby autko miało świeże płucka i zdrowy krwiobieg - to i lepiej rano będzie się budzić do życia
Pozdrawiam |
_________________ Navigarre necesse est
wisienka
http://www.fiestaklubpols...hlight=wi%B6nia |
|
|
|
|
arktur36
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 15 Skąd: KnO
|
Wysłany: 24 Sie 2010, 15:47 Poważniej niż myślałem
|
|
|
sledge napisał/a: | u mnie problem był tego samego rodzaju, czarne myśli przychodziły do głowy, a tu świece okazały się winowajcą
Pozdrawiam
Warto też wymienić filtr paliwa i powietrza ( co już zrobiłeś, więc odpada) , coby autko miało świeże płucka i zdrowy krwiobieg - to i lepiej rano będzie się budzić do życia
Pozdrawiam |
Diagnoza : przedmuchy spalin do układu chłodzenia, olej w układzie chłodzenia. Także to może świadczyć o uszczelce pod głowicą. Stąd też mogą wystąpić trudności z odpalaniem gdyż paliwo miesza się z płynem. Widać zresztą jak do zbiornika wyrównawczego wwala powietrze zamiast cieczy chłodzącej |
|
|
|
|
ramses123
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 334 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 24 Sie 2010, 18:00
|
|
|
arktur36 napisał/a: | iagnoza : przedmuchy spalin do układu chłodzenia, olej w układzie chłodzenia. Także to może świadczyć o uszczelce pod głowicą. Stąd też mogą wystąpić trudności z odpalaniem gdyż paliwo miesza się z płynem. Widać zresztą jak do zbiornika wyrównawczego wwala powietrze zamiast cieczy chłodzącej |
i wszystko to przy przebiegu 131 tys km ? albo auto mega wyeksploatowane albo przebieg wcale nie autentyczny. Te silniki mają po 200 tys i nikt uszczelek pod głowicą nie rusza ... :(:(:( |
|
|
|
|
arktur36
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 15 Skąd: KnO
|
Wysłany: 24 Sie 2010, 18:09 Raczej autentyczny
|
|
|
raczej autentyczny bo przeglad ostatni z 2008 roku z wrzesnia i potwierdzony przebieg 90 tys. No ale uszczelka to wstępna diagnoza i może się nie sprawdzi choć mało w to wierzę |
Ostatnio zmieniony przez arktur36 25 Sie 2010, 12:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ramses123
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 334 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 24 Sie 2010, 18:38
|
|
|
Objawy by się zgadzały, dym z wydechu, ciężko pali, no i jak już serwis stwierdził że to uszczelka to nie ma na co czekać. Trzeba wymienić uszczelkę i śmigać dalej |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Sie 2010, 21:24
|
|
|
a nie miał problemów ze zrobieniem 1 obrotu silnika po nocy? |
|
|
|
|
arktur36
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 15 Skąd: KnO
|
Wysłany: 25 Sie 2010, 06:36 Trudno powiedziec
|
|
|
Miał trudności z załapaniem ale aż tak dobry to nie jestem, ale rano pytałem mechaniora i twierdzi że nie było takiego problemu. |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 27 Sie 2010, 14:06
|
|
|
to teraz zabierz auto do innego warsztatu na analize pod tym katem - czy aby czasami nie proboje cie naciagnac |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
|