Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Gaśnie na wolnych
Autor Wiadomość
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 19 Wrz 2010, 19:10   [MK3] Gaśnie na wolnych

Tak wiec na benzynie jest git nie warjują obroty ani nic juz po resecie wszystko działa.

A jak przelacze na lpg dalej jest dobrze ale dodam gazu pedałem i jak cofne noge to zgaśnie.
Podczas jazdy jest tak samo zatrzymam się na skrzyżowaniu i zgasł.
Na PB tego nie ma ;/
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19 Wrz 2010, 19:35   

Jedź do gazownika.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 19 Wrz 2010, 21:00   

drzeniow, dostaje za mało lub za dużo gazu,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 19 Wrz 2010, 21:01   

ale jesli przelacze odrazu z benzyny na gaz to jest dobrze dopiero jak dodam gazu i puszcze pedał to gasnie.
Ok takim razie ide leko podkrece cisnienie i zobacze czy to pomoze :D
z/w ;]

[ Dodano: Nie Wrz 19, 2010 21:08 ]
na przewodzie ktory idzie od mxera do wtrysku centralnego odrecilem srubke o blisko 1 obrot i zero roznicy ;/

[ Dodano: Wto Wrz 21, 2010 00:13 ]
podkręciłem troche mocniej srubke,
narazie nie gasnie ale nadal ma troche niskie obroty. ZObacze ile teraz bedzie palic./
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24 Wrz 2010, 21:39   

jeszcze przy reduktorze jest śrubka od regulacji
_________________
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 24 Wrz 2010, 22:16   

Podkręciłem na wężu i narazie nie gaśnie ;]
Śrubka przy mixerze jest od zwiększania ciśnienia :)
Jeśli sie ją za mocno odkręci parowniczek zamarza :)
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25 Wrz 2010, 09:43   

a co z obrotami?
_________________
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 25 Wrz 2010, 15:38   

matrix-1990 napisał/a:
a co z obrotami?

narazie jest dobrze spadają swoim tempem i nie narzekam.
ale autko zaczelo troche wiecej palic ;/

[ Dodano: Wto Wrz 28, 2010 15:37 ]
Po pokręceniu śrubki przez dwa dni bylo prawie dobrze a teraz nadal to samo.
Gaśnie! Auto zaczeło palić ponad litr gazu więcej, a nadal gaśnie na wolnych.
Czy winą tego moze być?:
1: Ledwo żyjące uszczelki w tym nad kolektorem ssącym(wtrysku,podkładce od gazu)
2: Różne świece zapłonowe tj. każda inna(jakaś platynowa, i reszta zwykle ale każda innej firmy)
3: Mniejsza przerwa na świecy niz 1mm? bo po czyszczeniu nie chciało mi sie ustawiać i zakręciłem jak było trochę mniej.
4: Kable zapłonowe są chyba od nowości ;/ kolor niebieski(już taki kupiłem z silnikiem) auto nie przerywa ani sie nie dusi, jednak mają one lekko uszkodzoną izolację gdzieś w połowie bo przypadkiem mnie prąd poraził.
5: Filtr gazu, wymieniałem go rok temu i od tamtej pory nikt do niego nie zaglądał(jakieś25tys).


na beznynie jest wszystko dobrze, wariuje tylko na gazie.

[ Dodano: Wto Wrz 28, 2010 17:54 ]
2: to nie jest przyczyną :) świece pożyczyłem od kumpla szyskie takie same i prawie nowe.
3: odpada z tego samego powodu
4: zalozylem swoje kable od poprzedniego silnika gdzie szystko bylo ok i nadal taki sam obiaw.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.