[MK3] Regulator czy akumulator ? |
Autor |
Wiadomość |
Widawa
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Artur
Wiek: 36 Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 20 Skąd: S-c
|
Wysłany: 28 Wrz 2010, 20:02 [MK3] Regulator czy akumulator ?
|
|
|
Dzien dobry,
Mam problem po odpaleniu silnika swieci sie kontrolka akumulatora a jak gazu dodam gazu to juz lepiej, ale zaraz po zapaleniu mam 500obr/min czasem i mniej po dodanym gazie i jedzie jest po 1100obr/min co znowu jest za duzo no i wlanie mysle wymieniac szczotki w alternatorze wraz z regulatorem napiecia czy sam regulator ???
Pozdro |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 28 Wrz 2010, 20:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Wrz 2010, 20:08
|
|
|
Cytat: | nie wiem czy regulator czy akumulator ??? | My też nie wiemy,,, szklana kula się zbiła,,,
[ Dodano: Wto Wrz 28, 2010 20:09 ]
|
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Widawa
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Artur
Wiek: 36 Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 20 Skąd: S-c
|
Wysłany: 28 Wrz 2010, 20:11
|
|
|
chodzilo mo o regulator napiecia w alternatorze |
|
|
|
|
drjanusz
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Wrz 2010, 20:13
|
|
|
JoeMix, nie tak tylko tak |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Wrz 2010, 20:17
|
|
|
A mnie chodziło ze jest taki dział elektryka a w niej 52 strony z tematami i na pierwszych 2 jest chyba z 7 tematów o alternatorze/akumulatorze oraz kilka gdzie jest problem z rozrusznikiem/rozruchem (a to często prowadzi do alternatora i braku lądowania),,, więc trzeba poczytać a potem pisać, jak się czegoś niedoczytało,,,
Masz problem z alterem to zacznij od pomiarów napięć (nie chce mi się znowu pisać jak to zrobić) - i wtedy ja jak będę widział te napięcia to będę mógł czasem coś powiedzieć wiece niż "coś masz i lubię chleb ze smalcem i dlatego nie działa" |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 30 Wrz 2010, 23:47
|
|
|
Za Joe. Jak nie masz czasu by wziąć miernik i sprawdzić ile ma akumulator po nocy w spoczynku a ile przy odpalonym aucie, to oddaj auto do elektryka, niech się tym zajmie. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.