| 
		[MK3] Pompa wspomagania do wymiany?? | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 bercik781 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Wrz 2010,  18:42   [MK3] Pompa wspomagania do wymiany??
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam wszystkich!
 
Mam problem ze swoją fieściną, mianowicie podczas skrętu kierownicy coś dziwnie wyje, nie wiem czy jest to wina pompy wspomagania czy czegoś innego.. Szczerze mówiąc to Fieste mam dośc niedlugo i nie zdąrzyłem jej do konca poznac. Dodam jeszcze że uciekał mi gdzieś płyn od wspomagania kierownicy. Jego poziom jest delikatnie ponizej wartości minimalnej. Wspomaganie cały czas chodzi normalnie bez zadnych oporów. Miał ktoś podobny problem? Pomóżcie   
 
 
 	  | Kod: | 	 		  pamiętamy o tagowaniu tematów - prefix na początku tytułu
 
- bidżej | 	 
  | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 29 Wrz 2010,  19:19, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kondziu  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 43  Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 206 Skąd: Lubin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Wrz 2010,  18:46   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | u mnie jest to samo... gdzieś na maglownicy ucieka mi płyn i nie bardzo wiem jak sie za to zabrać. jak płyn spadnie odrobinę po za poziom minimalny odrazu wyje... mam tak u siebie | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Wrz 2010,  18:47   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | trzeba uważać aby nie zatrzeć pompy | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bercik781 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Wrz 2010,  21:30   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No właśnie tylko jak to wyjaśnić, żeby dobrze funkcjonowało? Jak ją kupiłem płyn był w normie, ale teraz gdzieś powolutku wycieka. Nie wiem w czym jest problem. Miałem zamiar wymienić całą pompę, ale nie wiem czy to pomoże. Miał ktoś taki problem i wie jak go rozwiązać?? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 BerciQ  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Robert 
                  Wiek: 39  Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 510 Skąd: Świętochłowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Wrz 2010,  22:33   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a moze przekladnia ci cieknie ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Wrz 2010,  07:35   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | BerciQ, ma rację na 99% to przekładnia. Musisz kupić komplet naprawczy i wymienić simmeringi, bo nic innego nie poradzisz. (chyba że chcesz dawać do regeneracji, ale to większa kasa). np: http://ford.sklep.pl/pl,p...,simbo,kpl.html . Ja wymieniałem u siebie i jak na razie 3 miesiące i nic nie ubywa. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kondziu  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 43  Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 206 Skąd: Lubin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Wrz 2010,  08:46   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | dużo jest roboty z wymiana tym uszczelniaczy? Jak na moje oko ucieka w miejscu łączenia krzyżaka .. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ernest-11 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Wrz 2010,  11:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | W Kożuchowie za 650 złoty wymieniaja uszczelniacze, jak sie dogadasz to może nawet tani zregenerują krzyżak (warto zaopatrzyc sie w oslone). | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tajmus  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Wiek: 37  Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Wrz 2010,  13:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dolej plynu do wspomagania i przestanie wyc. A najlepiej to kup ten zestaw naprawczy co jackrzec podal w linku i to wymien. Powinienes miec wtedy juz spokoj. Mialem z tym do czynienia | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 portier  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 35  Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Wrz 2010,  13:28   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | sprobuj zalac plyn z uszczelniaczem.. tylko najpierw dowiedz sie czy to nie jest taki sam syf jak uszczelniacz do chlodnic, jezeli tak to nie wlewaj:) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Wrz 2010,  16:46   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | ernest-11 napisał/a: | 	 		  | W Kożuchowie za 650 złoty wymieniaja uszczelniacze | 	  Chyba czukiereczek..li! Nawet na allegro za kompletną regenarcję (szlifowanie tłoków itp - nie tylko simmeringi) wołją 400 zł http://moto.allegro.pl/ka...1229648316.html . Trochę się trzeba nakombinować żeby to zrobić samemu (same simmeringi) mi zeszło dobre 10 godzin, bo nie mogłem jej porozkręcać, ale w końcu zrobiłem. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 białastrzała [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Paź 2010,  13:04   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witam. chciałbym wymienić uszczelniacz przy przekładni wspomagania w mojej fieścince. chodzi o uszczelniasz przy wałku wychodzącym na krzyżak. widzę że ktoś już się z tym bawił więc proszę o pomoc w tym jak to zrobić żeby nic nie zepsuć     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kondziu  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 43  Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 206 Skąd: Lubin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Paź 2010,  19:23   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A ja poproszę o instrukcje jak wyciągnąć tą cholerną maglownice z komory silnika... nad wahaczem nie przejdzie do góry nie wyjdzie bo przeszkadzają  drążki kierownicze... nie mogę żadnego wykręcić... w dół się nie da bo przeszkadza dźwignia od skrzyni do lewarka tłumik i łapa do uchwytu katalizatora ..pomocy bo  rozkręciłem ja ale nie mogę jej wyciągnąć i mam uziemione auto... | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Paź 2010,  18:20   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Kondziu napisał/a: | 	 		  | A ja poproszę o instrukcje jak wyciągnąć tą cholerną maglownice z komory silnika... | 	  Odkręć prawy wahacz razem z mocowaniem i wyjdzie dołem w tą stronę. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |