Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: mk3, pompa wspomagania, wspomaganie kierownicy

[MK3] Pompa wspomagania do wymiany??
Autor Wiadomość
bercik781
[Usunięty]

Wysłany: 29 Wrz 2010, 19:42   [MK3] Pompa wspomagania do wymiany??

Witam wszystkich!
Mam problem ze swoją fieściną, mianowicie podczas skrętu kierownicy coś dziwnie wyje, nie wiem czy jest to wina pompy wspomagania czy czegoś innego.. Szczerze mówiąc to Fieste mam dośc niedlugo i nie zdąrzyłem jej do konca poznac. Dodam jeszcze że uciekał mi gdzieś płyn od wspomagania kierownicy. Jego poziom jest delikatnie ponizej wartości minimalnej. Wspomaganie cały czas chodzi normalnie bez zadnych oporów. Miał ktoś podobny problem? Pomóżcie ;)

Kod:
pamiętamy o tagowaniu tematów - prefix na początku tytułu
- bidżej
Ostatnio zmieniony przez bidżej 29 Wrz 2010, 20:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 29 Wrz 2010, 19:46   

u mnie jest to samo... gdzieś na maglownicy ucieka mi płyn i nie bardzo wiem jak sie za to zabrać. jak płyn spadnie odrobinę po za poziom minimalny odrazu wyje... mam tak u siebie
_________________

 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 29 Wrz 2010, 19:47   

trzeba uważać aby nie zatrzeć pompy
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
bercik781
[Usunięty]

Wysłany: 29 Wrz 2010, 22:30   

No właśnie tylko jak to wyjaśnić, żeby dobrze funkcjonowało? Jak ją kupiłem płyn był w normie, ale teraz gdzieś powolutku wycieka. Nie wiem w czym jest problem. Miałem zamiar wymienić całą pompę, ale nie wiem czy to pomoże. Miał ktoś taki problem i wie jak go rozwiązać??
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 29 Wrz 2010, 23:33   

a moze przekladnia ci cieknie ?
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 30 Wrz 2010, 08:35   

BerciQ, ma rację na 99% to przekładnia. Musisz kupić komplet naprawczy i wymienić simmeringi, bo nic innego nie poradzisz. (chyba że chcesz dawać do regeneracji, ale to większa kasa). np: http://ford.sklep.pl/pl,p...,simbo,kpl.html . Ja wymieniałem u siebie i jak na razie 3 miesiące i nic nie ubywa.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 30 Wrz 2010, 09:46   

dużo jest roboty z wymiana tym uszczelniaczy? Jak na moje oko ucieka w miejscu łączenia krzyżaka ..
_________________

 
 
 
ernest-11
[Usunięty]

Wysłany: 30 Wrz 2010, 12:21   

W Kożuchowie za 650 złoty wymieniaja uszczelniacze, jak sie dogadasz to może nawet tani zregenerują krzyżak (warto zaopatrzyc sie w oslone).
 
 
tajmus 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 621
Skąd: KGR
Wysłany: 30 Wrz 2010, 14:10   

Dolej plynu do wspomagania i przestanie wyc. A najlepiej to kup ten zestaw naprawczy co jackrzec podal w linku i to wymien. Powinienes miec wtedy juz spokoj. Mialem z tym do czynienia
 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30 Wrz 2010, 14:28   

sprobuj zalac plyn z uszczelniaczem.. tylko najpierw dowiedz sie czy to nie jest taki sam syf jak uszczelniacz do chlodnic, jezeli tak to nie wlewaj:)
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 30 Wrz 2010, 17:46   

ernest-11 napisał/a:
W Kożuchowie za 650 złoty wymieniaja uszczelniacze
Chyba czukiereczek..li! Nawet na allegro za kompletną regenarcję (szlifowanie tłoków itp - nie tylko simmeringi) wołją 400 zł http://moto.allegro.pl/ka...1229648316.html . Trochę się trzeba nakombinować żeby to zrobić samemu (same simmeringi) mi zeszło dobre 10 godzin, bo nie mogłem jej porozkręcać, ale w końcu zrobiłem.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
białastrzała
[Usunięty]

Wysłany: 19 Paź 2010, 14:04   

witam. chciałbym wymienić uszczelniacz przy przekładni wspomagania w mojej fieścince. chodzi o uszczelniasz przy wałku wychodzącym na krzyżak. widzę że ktoś już się z tym bawił więc proszę o pomoc w tym jak to zrobić żeby nic nie zepsuć :)
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 19 Paź 2010, 20:23   

A ja poproszę o instrukcje jak wyciągnąć tą cholerną maglownice z komory silnika... nad wahaczem nie przejdzie do góry nie wyjdzie bo przeszkadzają drążki kierownicze... nie mogę żadnego wykręcić... w dół się nie da bo przeszkadza dźwignia od skrzyni do lewarka tłumik i łapa do uchwytu katalizatora ..pomocy bo rozkręciłem ja ale nie mogę jej wyciągnąć i mam uziemione auto...
_________________

 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 20 Paź 2010, 19:20   

Kondziu napisał/a:
A ja poproszę o instrukcje jak wyciągnąć tą cholerną maglownice z komory silnika...
Odkręć prawy wahacz razem z mocowaniem i wyjdzie dołem w tą stronę.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.