Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: brak mocy, dlawienie, mk3, odpalanie

[Inny] Ciężko pali i słabo przyspiesza
Autor Wiadomość
bzyq90 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 33
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Zabrze
Wysłany: 26 Lis 2010, 21:53   [Inny] Ciężko pali i słabo przyspiesza

Witam, kupiłem escorta z silnikiem 1.8L, był cały rozszczelniony więc wymieniłem silnik na 1.6L. Czyli teraz jest silnik 1.6L z całym osprzętem 1.8L (wałki też przełożyłem). Do rzeczy, mam 2 problemy:
1. Samochód ciężko odpala
2. Samochód słabo przyspiesza

Auto strzelało na gazie, przy wymianie świec kawałek porcelany wpadł mi do głowicy więc go musiałem wyciągnąć, od razu wymieniłem uszczelkę pod głowicą. Wszystko dobrze podokręcałem (oczywiście głowicę i wałki z odpowiednią siłą).
Nastąpił problem z odpalaniem. W końcu odpalił, pochodził trochę i gdy dodałem gazu zgasnął. Nie chciał już odpalić, podczas kombinowania odkręciłem wąż z paliwa ten z "wentylem", spróbowałem go odpalić. Odpalił. Po zakręceniu tego węża ponownie normalnie palił. Po wyjechaniu na ulicę prawie wcale nie przyspieszał... Problem z odpalaniem występuje bardzo często, pomaga jedynie zabieg który opisałem wcześniej.
Wydaje mi sie że coś spieprzyłem, przed odkręceniem głowicy normalnie palił i normalnie przyspieszał.
Pomożecie?
Ostatnio zmieniony przez bidżej 3 Gru 2010, 21:28, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26 Lis 2010, 22:03   

sprawdź przewód odpowietrzający czy nie zapchany
_________________
 
 
 
bzyq90 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 33
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Zabrze
Wysłany: 26 Lis 2010, 22:05   

Odpowietrzający ale co?
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26 Lis 2010, 22:54   

przewód odpowietrzający z silnika, co idzie do obudowy filtra powietrza. Mi się zapaćkał olejem i wodą w środku i w czasie zimniejszych dni zamarzło, co potem skutkowało wystrzeleniem korka oleju pod wpływem ciśnienia :P
 
 
 
bzyq90 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 33
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Zabrze
Wysłany: 26 Lis 2010, 23:35   

Jak już pisałem jest to 1.6L, w 1.1L działo mi sie to samo co Tobie. w 1.6L filtr powietrza łączy się za pomocą dolotu i rurki od gazu z silnikiem.
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27 Lis 2010, 11:04   

_________________
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 27 Lis 2010, 16:29   

matrix-1990, w jakim aucie ten silnik? W ogóle to jakis "odwrotny"...
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27 Lis 2010, 16:36   

w jakimś rowerze, napisy niby na wprost ma
_________________
 
 
 
bzyq90 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 33
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Zabrze
Wysłany: 30 Lis 2010, 20:49   

Edytowałem pierwszy post bo sie zakręciłem.

O takim silniku mowa.

 
 
Krzysiek 22 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: RST
Silnik: Inny
Imię: Krzysiek
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 25
Skąd: Kielce
Wysłany: 30 Lis 2010, 21:05   

A samochód jeździ także na gazie? Bo na zdjęciu jest LPG. Dzieje się to samo?
Jesteś pewny ustawienia rozrządu? Objaw troche jakbyś się walnoł z ustawieniem.
Opisz dokładnie proces z tym wężem od paliwa. Który przewód odkręcasz? Zasilanie czy powrót?
 
 
 
bzyq90 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 33
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Zabrze
Wysłany: 30 Lis 2010, 21:50   

Rozrządu nie jestem pewien na 100%. Wydaje mi sie że to jest wąż od dopływu paliwa. Odkręcam cały ten wąż (klucz 19), przekręcam kluczyk w stacyjce, wtedy pompka podaje trochę paliwa. Następnie przekręcam kluczyk na rozruch, samochód normalnie odpala. Wyłączam go i przykręcam spowrotem wąż. Pali normalnie. Tylko za każdym razem trzeba to robić. Często po odpaleniu i dodaniu gazu samochód sie dławi i gaśnie.

Przed wymianą świec i odkręcaniem głowicy strzelał na gazie, teraz na gazie zachowuje się tak samo jak na benzynie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Inny] Inne auta
Pojazdy inne niż Fiesta
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:25
Freeman
Brak nowych postów 1.4 Duratec 16V - słabo przyspiesza na wysokich obrotach
Mon1a Mechanika silnika 9 26 Sty 2016, 21:32
Petrykowsky
Brak nowych postów [MK4] słabo pali na zimnym silniku 1.8D 98'
Gość Mechanika 8 4 Sty 2009, 03:29
diodalodz
Brak nowych postów [MK3] Ciężko pali...
na ciepłym i nie tylko...
Miły Elektryka 29 23 Wrz 2009, 22:29
Miły
Brak nowych postów Ciężko pali na zimnym silniku
Swistak1245 Mechanika silnika 1 12 Kwi 2014, 18:13
brewa7


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.