Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: lpg, parownik

Przesunięty przez: bidżej
2 Gru 2010, 15:07
[MK4] Co to za część?
Autor Wiadomość
bosaq 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Wuwua
Wysłany: 30 Lis 2010, 13:21   [MK4] Co to za część?

witam
potrzebuję dokupić pewną część aczkolwiek nie mam pojęcia co to jest. przejrzałem forum, allegro i googla i nigdzie nie mogę tego znaleźć. tajemniczy element znajduje się tam gdzie czerwone kółko na zdjęciu i jest z jednej połączony ze zbiorniczkiem wyrównawczym a z drugiej wychodzą z niego dwie rurki. silnik 1.25 zetec s.
pozdrawiam


Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony przez bidżej 2 Gru 2010, 15:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 30 Lis 2010, 14:09   

Może zwykły trójnik to jest? (na zdjęciu nie ma tej części i to jest problem)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bosaq 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Wuwua
Wysłany: 30 Lis 2010, 14:21   

wiem, zdjecie mam takie jak znalazłem w necie. wieczorem postaram się wrzucić zdjęcie mojej komory silnika...

[ Dodano: Wto Lis 30, 2010 19:57 ]
dobra, tajemniczy element wygląda następująco:



Najnowszą technologią stosowaną w telewizorach jest użycie laserów do wyświetlania obrazu. Stosuje się lasery trójkolorowe (czerwone, niebieskie i zielone), dzięki czemu telewizor jest w stanie odzwierciedlić znacznie więcej kolorów niż inne ekrany. Dla porównania monitory LCD są w stanie wyświetlić około połowy palety kolorów, które człowiek może zobaczyć. Telewizory laserowe oferują aż 90% kolorów, które widzimy. Dodatkowo używają tylko 25% energii potrzebnej do wyświetlenia obrazu w panelach plazmowych. Są także znacznie lżejsze i trochę węższe od płaskich telewizorów. Intensywność kolorów jest taka sama przez cały okres żywotności telewizora. Niestety, obecnie jest to mało popularny typ ekranów i są bardzo kosztowne.

Przekątna ekranu. Kolejną ważną, jeśli nie najważniejszą rzeczą jest rozmiar naszego ekranu. Nie możemy się sugerować tylko tym, że im większy wyświetlacz, tym lepiej. Jeśli będzie za duży, to oglądanie stanie się bardzo męczące. Jeśli za mały, to dużo na nim nie zobaczymy. Wszystko zależy od odległości oglądającego od ekranu - musimy więc zmierzyć, jak daleko będziemy siedzieć od telewizora. Na każdy cal przekątnej obrazu przypada średnio około 3,85 cm odległości od nowych ekranów, jeśli jednak używamy telewizorów CRT, to odległość powinna być przynajmniej dwukrotnie większa.

Czas reakcji matrycy. Czas przejścia pikseli ze stanu zapalonego do zgaszonego i ponownego zapalenia jest bardzo ważną cechą telewizorów. Od tego zależy między innymi nieprzyjemny efekt smużenia. Ten problem występuje głównie w monitorach LCD, przy których czas reakcji nie powinien być zbyt duży. Obecnie rzadko kiedy mamy do czynienia z tym efektem, gdyż matryce reagują przeważnie w czasie mniejszym niż 8 ms. Lepsze ekrany LCD osiągają nawet 2 ms.

Ostatnio zmieniony przez bosaq 30 Sty 2013, 12:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Lis 2010, 20:53   

parownik od LPG
 
 
 
Krzysiek 22 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: RST
Silnik: Inny
Imię: Krzysiek
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 25
Skąd: Kielce
Wysłany: 30 Lis 2010, 20:58   

potwierdzam stwierdzenie diodalodz to parownik od gazu...
Tylko skąd pomysł, że musisz go wymienić skoro nie wiesz co to jest.
I pamiętaj, że parownik jest dopasowywany do instalacji-a ten wygląda na dość stary
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 30 Lis 2010, 21:02   

Dokładnie - reduktor LPG, skoro nie kojarzysz, to polecam udanie się do zakładu montującego/servisujacego LPG bo z gazem nie ma żartów,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bosaq 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Wuwua
Wysłany: 30 Lis 2010, 21:16   

to mnie zaskoczyliście trochę... tak czy siak muszę go wymienić bo cieknie. tak jak pisałem wcześniej z jednej strony łączy się on ze zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodzącego a z drugiej wychodzą z niego dwa plastikowe bolce na które nałożone są gumowe rurki którymi płynie płyn. otóż mój problem polega na tym że owe plastikowe bolce się ułamały efektem czego płyn wycieka.
 
 
Krzysiek 22 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: RST
Silnik: Inny
Imię: Krzysiek
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 25
Skąd: Kielce
Wysłany: 30 Lis 2010, 21:25   

Parownik trzeba wyregulować, co nie każdy potrafi zrobić.
A poza tym znam przypadek gdzie chłopak pomylił przewody i podpioł sobie chłodziwo na tłoki;-) korbowód skrzywiło i silnik do remontu
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 30 Lis 2010, 21:51   

Mało mi się widzi parownik podpięty pod zbiorniczek wyrównawczy,,, czym Cię zaskoczyliśmy, tym ze to reduktor i w zawiasku z tym ze masz LPG w aucie? Czy maiłeś świadomość posiadania instalacji?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 30 Lis 2010, 22:44   

JoeMix napisał/a:
Czy maiłeś świadomość posiadania instalacji?


dobre :-) coś jak u naszych polityków :ok:
_________________

 
 
rafantek 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 171
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Lis 2010, 23:50   

piekny parownik KME, jak cieknie tylko na króccach to dokup same krócce, sa wymienne i tyle, jesli nic wiecej sie z nim nie dzieje.
_________________
Mechanika - Elektryka!!! Warsztat - adres: Niezapominajki 1
Ford - porady, naprawy (mechanika - elektryka) WDS-programowanie, diagnostyka, czesci
Mail: serwis@fordscorpio.pl tel: 791 054 854 Gadu-Gadu: 765214
 
 
 
bosaq 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Wuwua
Wysłany: 1 Gru 2010, 01:25   

JoeMix napisał/a:
Mało mi się widzi parownik podpięty pod zbiorniczek wyrównawczy,,, czym Cię zaskoczyliśmy, tym ze to reduktor i w zawiasku z tym ze masz LPG w aucie? Czy maiłeś świadomość posiadania instalacji?


cóż to że jest podpięty pod zbiorniczek jest faktem gdyż z rurek leje się płyn chłodniczy. świadomość posiadania lpg miałem :-P aczkolwiek na tym się kończy moja wiedza na temat instalacji lpg i jej elementów...
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Gru 2010, 07:42   

bosaq napisał/a:
cóż to że jest podpięty pod zbiorniczek jest faktem gdyż z rurek leje się płyn chłodniczy. świadomość posiadania lpg miałem :-P aczkolwiek na tym się kończy moja wiedza na temat instalacji lpg i jej elementów...
No włąśnie wiedzy za dużej nie masz, dlatego proponuje warsztat,,, pierwsze słyszę żeby parownik był podłączony pod zbiorniczek wyrównawczy, cieknąc może bo z reguły reduktory wpina się w tzw. mały obieg płynu układu chłodzenia.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 1 Gru 2010, 14:40   

JoeMix napisał/a:
pierwsze słyszę żeby parownik był podłączony pod zbiorniczek wyrównawczy,


Mi sie wydaje że on tam tylko jest przymocowany, pełna profeska :ok: tez proponuje warsztat bo z gazem nie ma żartów.
_________________

 
 
bosaq 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Wuwua
Wysłany: 2 Gru 2010, 13:34   

rafantek napisał/a:
piekny parownik KME, jak cieknie tylko na króccach to dokup same krócce, sa wymienne i tyle, jesli nic wiecej sie z nim nie dzieje.


http://allegro.pl/l8-kola...1313339376.html

coś takiego powinno pasować nie? i chyba z wymianą samych króćcy powinienem sobie poradzić :)
 
 
rafantek 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 171
Skąd: Łódź
Wysłany: 3 Gru 2010, 11:23   

Sprawdz czy taki ksztalt maja twoje, spuscic płyn z ukladu troche choc, i sporobowac.
_________________
Mechanika - Elektryka!!! Warsztat - adres: Niezapominajki 1
Ford - porady, naprawy (mechanika - elektryka) WDS-programowanie, diagnostyka, czesci
Mail: serwis@fordscorpio.pl tel: 791 054 854 Gadu-Gadu: 765214
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Część artystyczna
Magda M. V Jesienny Zlot FKP - Kruszwica 2011 / 14-16.10.2011 13 13 Paź 2011, 20:36
Magda M.
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 21:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 22:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] co to za część
scorpion69 Mechanika 0 4 Kwi 2011, 18:52
scorpion69


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.