Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: gasniecie, ladowanie, lpg, mk3

[MK3] Gaśnie przy hamowaniu i zwalnianiu
Autor Wiadomość
alanjamajka
[Usunięty]

Wysłany: 4 Gru 2010, 23:33   [MK3] Gaśnie przy hamowaniu i zwalnianiu

Witam.
Mam taki problem. Kiedy hamuję lub zwalniam samochód gaśnie i ciężko go zapalić tzn. rozrusznik kręci ale silnik nie może załapać. Dzieje się tak zarówno na benzynie jak i na gazie. Dodam jeszcze, że cały czas lekko świeci mi się kontrolka akumulatora(świeci się od 3 miesięcy). Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony przez bidżej 5 Gru 2010, 18:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Matifcb 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mati
Wiek: 37
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 165
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Gru 2010, 23:44   

robi tak za kazdym razem czy tylkonp na poczatku jazdy ? ja tak mam jak temperatura silnika jest zbyt niska ze moze mi zgasnac silnik jak zwalniam do 0km/h
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 5 Gru 2010, 00:00   

alanjamajka napisał/a:
Dodam jeszcze, że cały czas lekko świeci mi się kontrolka akumulatora(świeci się od 3 miesięcy)


Kontrolka albo świeci się albo nie świeci w ogóle. Nie ma stanów pośrednich. Sprawdź czy alternator ładuje.
 
 
 
DUCHU77 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 46
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 11
Skąd: Brzeg
Wysłany: 5 Gru 2010, 00:05   

od nośnie hamowania i gaśnięcia, to miałem taki przypadek ten przewód plkastikowy wchodzący do serwa wspomagania hamulców, miał sparciałą gumę uszczelniającą i łapał tamtędy lewe powietrze ( po naciśnięciu hamulca dojeżdźając do skrzyżowania często gasł) silikonowo-teflonowa taśma taka dla hydraulików pomogła obwinęłem przewód i po sprawie
_________________
NIEMA TO JAK DOBRA FESTIWALA
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 5 Gru 2010, 00:17   

Rebel napisał/a:
Kontrolka albo świeci się albo nie świeci w ogóle. Nie ma stanów pośrednich. Sprawdź czy alternator ładuje.


Jest stan pośredni ... może się lekko albo mocniej świecić (żarzyć) ... oznacza to słabe ładowanie.

Co do hamowania, dojeżdżasz do skrzyżowania z redukowaniem biegów i jak wciśniesz sprzęgło to gaśnie ?? Możliwe że VSS ... (czujnik prędkości pojazdu wkręcony w skrzynię w miejscu gdzie wchodzi linka prędkościomierza, a dokładniej to linkę wkręca się w ten czujnik)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 5 Gru 2010, 09:00   

Rebel napisał/a:
Kontrolka albo świeci się albo nie świeci w ogóle
:9: Dobra teoria, ale prawdziwa np. przy kontrolce oleju a nie akumulatora.
Pele napisał/a:
może się lekko albo mocniej świecić (żarzyć) ... oznacza to słabe ładowanie
Nie do końca, może się jażyć całkiem nieźle przy normalnym stanie układu,,, np. w dzień nie będzie tego widać a w nocy już tak,,,
alanjamajka napisał/a:
Kiedy hamuję lub zwalniam samochód gaśnie
Ustalmy kiedy gaśnie,,, naciskasz na hamulce i gaśnie, czy gaśnie zawsze, ciepły, zimny i tak dalej,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
alanjamajka
[Usunięty]

Wysłany: 5 Gru 2010, 12:09   

Co dziwne, kiedy silnik jest zimny to się to nie dzieje, dopiero po ok.10min zaczyna gasnąć. Przeważnie do skrzyżowania dojeżdżam na luzie albo ze wciśniętym sprzęgłem. Z kontrolką to była taka historia, że nie ładował mi alternator. Mechanik stwierdził, że odłączył się jakiś kabelek, ale jak to zrobił to kontrolka nie zgasła a alternator ładuje.
 
 
Arek103 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 52
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 5 Gru 2010, 15:31   

z mojego doświadczenia jazdy autem z podtlenkiem lpg a konkretniej służbowym Matizem to bardzo często gasł jak jeździłem na luzie po wizycie u mechanika dowiedziałem się że nie powinno się jeździć na luzie lub wciśniętym sprzęgle autem z lpg. A z kontrolką miałem taką sytuację w Fiacie Uno 1.4 ies ładowanie było a kontrolka się żarzyła potem gasła i tak w kółko to może być to np wina zawilgocenia itp :)
_________________
Św. Krzysztof jeździ z nami tylko do prędkości 120 km/h, po czym swoje miejsce odstępuje św. Piotrowi.
----------------------------------------------------------
Moja Fieścina :)
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=37539
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 5 Gru 2010, 18:44   

Arek103 napisał/a:
dowiedziałem się że nie powinno się jeździć na luzie lub wciśniętym sprzęgle autem z lpg
Żadnym autem się nie powinno tak jeździć i z tego co wiem w żadnej szkole "L" tego nie uczą,,, wybzdurane przez kierowców nie wiem co :)

alanjamajka, masz obrotek? Nie łącz tych 2 spraw: gaśnięcia i kontrolki ładowania.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
rafantek 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 171
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Gru 2010, 18:52   

zlbo problem z utrzymaniem wolnych obrotow, albo problem z paliwem za duzo/za malo :) i gasnie.
_________________
Mechanika - Elektryka!!! Warsztat - adres: Niezapominajki 1
Ford - porady, naprawy (mechanika - elektryka) WDS-programowanie, diagnostyka, czesci
Mail: serwis@fordscorpio.pl tel: 791 054 854 Gadu-Gadu: 765214
 
 
 
alanjamajka
[Usunięty]

Wysłany: 5 Gru 2010, 19:49   

Obrotomierza nie mam. Na luzie jeżdżę, bo mi wygodnie i według mnie to nie jest powodem gaśnięcia (tak też twierdzi specjalista od lpg) a to czego uczą w szkołach jazdy to z doświadczenia wiem, że należy w większości zapomnieć (oczywiście oprócz teorii).
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 5 Gru 2010, 20:13   

Na luzie to się żyje a nie jeździ (jak ktoś mądry tu kiedyś powiedział) i tyle w temacie.

alanjamajka a może regulacja gaźnika by Ci się przydała?
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 5 Gru 2010, 20:16   

alanjamajka, gaźnik czy mono - właśnie dobre pytanie to jest.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
alanjamajka
[Usunięty]

Wysłany: 5 Gru 2010, 21:56   

Rebel napisał/a:
Na luzie to się żyje a nie jeździ (jak ktoś mądry tu kiedyś powiedział) i tyle w temacie.


Trafne stwierdzenie :) . W sumie to nie mam pojęcia czy to gaźnik czy mono. Jak to sprawdzić?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 5 Gru 2010, 22:03   

Jest na forum podczepiony temat z opisem co i po czym rozpoznać,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 6 Gru 2010, 18:44   

Rebel napisał/a:
alanjamajka a może regulacja gaźnika by Ci się przydała?
on nie ma gaźnika tylko wtrysk.

[ Dodano: Pon Gru 06, 2010 18:47 ]
alanjamajka napisał/a:
Na luzie jeżdżę, bo mi wygodnie i według mnie to nie jest powodem gaśnięcia (tak też twierdzi specjalista od lpg) a to czego uczą w szkołach jazdy to z doświadczenia wiem, że należy w większości zapomnieć (oczywiście oprócz teorii).
Coś cienki ten specjalista, skoro nie potrafił zrobić, a druga sprawa to taka, że po co zadajesz pytania i nie słuchasz tego co inni piszą? Na luzie nie powinno się jeździć i wszyscy to mówią, a Ty mówisz że Ci wygodnie. Skoro masz w dupie co piszemy, to nie spodziewaj się że każdy będzie Ci nadskakiwał.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
alanjamajka
[Usunięty]

Wysłany: 6 Gru 2010, 21:32   

Ten specjalista mieszka ode mnie 200km tak więc nie może tego zrobić. Po co się zaraz denerwować. Według mnie po prostu jeżdżenie na luzie nie może być przyczyną chociaż z tego powodu, że żaden gazownik po zmontowaniu lpg nie mówi "tylko nie jeździj na luzie, bo ci będzie gasł"
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 7 Gru 2010, 10:02   

alanjamajka napisał/a:
Według mnie po prostu jeżdżenie na luzie nie może być przyczyną chociaż z tego powodu
"Specjaliści" od gazu zakładają specjalne blaszki lub wykrzywiają dolot w drugą stronę by wpadające powietrze nie wpychało gazu do mixera i żeby silnik na wolnych nie zaciągał czystego powietrza i nie gasł właśnie, ale taka blaszka to też półśrodek, bo sprawny silnik i dobrze wyregulowana instalacja i nie będzie gasł -> u dobrego speca ustawisz.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
alanjamajka
[Usunięty]

Wysłany: 7 Gru 2010, 11:32   

Zapomniałem również dodać, że gdy nawet auto stoi to silnik przez pierwsze kilka minut chodzi nienagannie, a później obroty spadaja i gaśnie. Jak się go potem odpali to cud.
 
 
nitrobolon 

Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 28
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 7 Gru 2010, 18:52   

ktos wyzej pisal ze cos moze byc z prędkościomierzem, mi sie robi to samo, zapalam auto przejade z 3 kilometry i na luzie mi gasnie. prędkościomierz mi nie dziala. jak to naprawic?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.