Zamknięty przez: szynszyl 12 Sty 2011, 20:12 |
[MK3] cudowny soadek brania oleju |
Autor |
Wiadomość |
Maki

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 12 Sty 2011, 16:16 [MK3] cudowny soadek brania oleju
|
|
|
Wyjaśnijcie mi jedną rzecz. Moja fiesta spalała od max do min (0,5L) 1100 km. Czyli litr wychodził czyli litr wychodził około 2200km. A dzisiaj sprawdzam olej na jest na min. Więc obliczam i wyszło mi że od max do min przejechałem 1700km. Więc litr spala mi 3400km. Już drugi raz z rzędu tak mi wyszło i z podobnymi wynikami. Czyżby ceramizer który wlałem jakieś 6000km temu zaczął dopiero działać. |
|
|
|
 |
Bez

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 33 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Orzysz (NPI)
|
Wysłany: 12 Sty 2011, 16:33
|
|
|
to raczej nie ceramizer a majonez u mnie jak brała jakieś 200 na 1000km to już jeżdżę jakieś 3000km bez dolewki i jest już blisko minimum a zawsze leje do pewnego punktu który mam zaznaczony na miarce w połowie |
_________________ Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 |
|
|
|
 |
TomQ

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 63 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 245 Skąd: RZ
|
Wysłany: 12 Sty 2011, 16:44
|
|
|
Jest to możliwe.
Niektóre oleje zawierają dodatki działające podobnie do ceramizerów.
Jeśli zużycie silnika nie jest zbyt duże i względnie równe, to często można zaobserwować zmniejszenie zużycia oleju i poprawę pracy silnika.
Miałem w Volvince słabą turbinę. Zmieniłem olej z Mobila1 5-50 na VR1 5-50 i zaczęło się. Najpierw turbina zaczęła przepuszczać olej, potem poważny wyciek spod czujnika Halla. Już zacząłem się rozglądać za nową turbiną i zrobiłem uszczelnienie pod czujnikiem, gdy dymienie diametralnie się zmniejszyło. Dziś zero dymienia, a olej pociąga sobie w ilości ok. 1 do 1,3 litra na 12.000 km. Czyli całkiem dobry wynik, jak na 1/4 miliona km przebiegu w dużym, mocno doładowanym silniku.
Nie wiem czy tak zadziałał VR1, czy Ceramizer, który dodałem do poprzedniej zmiany oleju. |
_________________ Pozdrawiam,
TomQ |
|
|
|
 |
Maki

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 12 Sty 2011, 17:57
|
|
|
Bez napisał/a: | to raczej nie ceramizer a majonez u mnie jak brała jakieś 200 na 1000km to już jeżdżę jakieś 3000km bez dolewki i jest już blisko minimum a zawsze leje do pewnego punktu który mam zaznaczony na miarce w połowie |
Majonezu nie mam bo sprawdzam za każdym razem jak kontroluje poziom oleju na miarce. |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 12 Sty 2011, 18:38
|
|
|
Ja też zauważyłem, że odkąd zrobiło się zimno to bierze o wiele mniej. W lato było to jakieś 0,4l/1000km. Też sądzę, że to m.in. przez majonez |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 12 Sty 2011, 20:12
|
|
|
już wiemy, że przez majonez |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.