[MK3] Reduktor a wolne obroty |
Autor |
Wiadomość |
TomQ
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 61 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 245 Skąd: RZ
|
Wysłany: 31 Sty 2011, 20:09
|
|
|
szynszyl, a mówią, że Heńki to fajne chłopaki
|
_________________ Pozdrawiam,
TomQ |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 31 Sty 2011, 20:41
|
|
|
ja temu cieciowi Kenczorfowi czasem coś klaruję, ale on nie słucha |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 31 Sty 2011, 20:45
|
|
|
nie wiem ktory...nie bede wnikal...nie bede bronil Obrotek ktory dostalem do zeteca po zalozeniu pokazywal mi na jalowym 1000. Raczej to nie wina silnika wiec podejrzewam ze obrotek jest po przejsciach Idzie juz do mnie inny i zobaczymy jak bedzie pokazywal.
Dowiedzialem sie, ze ta srubka do regulacji to fabrycznie jest ustawiona i obcieta.
Ogialem ta przepustnice i jak pisalem na jalowych na benie trzyma 1000rpm a na gazie faluje. Zobaczylem ze delikatne odchylenie od obecnej pozycji sprawia, ze na gazie jzu nie faluje. Odginanie i zaginanie przepustnicy nie jest zbyt precyzyjne wiec wzialem jakas ulotke...zgialem na 3, przycialem, i tasma izolacyjna przylepilem do przepestnicy.
Dziwne ale na benie obroty nie podniosly sie...sa dalej na 1000rpm , ale gaz juz nie faluje i tez trzyma ten 1000. Minus tego jest taki, ze jak odpale na benzynie to zaraz zgasnie chyba, ze dodam troche gazu (moze zalany gazem). Wczesnie przekrecalem i od razu trzymal obroty. Mowa o cieplym silniku.
[ Dodano: Pon Sty 31, 2011 20:46 ]
szynszyl, masz racje...moglem popodpinac to sam. Pomyslalem, ze gosciu sie zna...nie wiele bierze i widzisz:P Zycie |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
TomQ
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 61 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 245 Skąd: RZ
|
Wysłany: 31 Sty 2011, 21:16
|
|
|
kenczorf napisał/a: | Ogialem ta przepustnice i (...) Odginanie i zaginanie przepustnicy nie jest zbyt precyzyjne wiec wzialem jakas ulotke...zgialem na 3, przycialem, i tasma izolacyjna przylepilem do przepestnicy. |
kill2
Jak ja kocham partyzantkę.
|
_________________ Pozdrawiam,
TomQ |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 31 Sty 2011, 21:29
|
|
|
TomQ, to powiedz jak to zrobic inaczej? Ja tez lubie miec zrobiona porzadnie. Srubka jest na stale. Nie rusza sie....rownie dobrze mozna by powiedziec ze to zwykla wypustka. Zaginanie obcazkami mozna sobie o kant d.. rozbic bo chodzi o dziesiate milimietra. Innych pomyslow nie mam.... |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 31 Sty 2011, 21:37
|
|
|
teraz to kup przepustnice.. i nie rób jak TomQ mówi: TomQ napisał/a: | ak ja kocham partyzantkę. |
|
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
TomQ
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 61 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 245 Skąd: RZ
|
Wysłany: 31 Sty 2011, 22:04
|
|
|
Słuchaj szynszyl'a.
Kup przepustnicę, bo z tej pewnie nie będzie już nic.
Nic z nie nie kombinuj. Żadnych doginań, czy regulacji. Od podawania powietrza na wolnych obrotach jest krokowiec i tylko krokowiec. Nigdy nie uda się wyregulować obrotów przepustnicą. Szczególnie jak masz zasilanie Pb i LPG.
Jak nadal będą jazdy z obrotami to .... nie będę pisał, bo temat znasz. Wałkowany tu x razy.
Dopiero jak ogarniesz temat na 100% to można się zająć LPG. |
_________________ Pozdrawiam,
TomQ |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 1 Lut 2011, 06:30
|
|
|
TomQ napisał/a: | Dopiero jak ogarniesz temat na 100% to można się zająć LPG. | niech nie ogarnia
odegnie przepustnice, zubozy mieszankę i wypali cudownie zawory w tym rajdowym zetecu |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Lut 2011, 07:09
|
|
|
TomQ napisał/a: | Przepustnica ma się zamykać lub mieć minimalny przepływ, ale za mały by wystarczyło powietrza do pracy silnika [nie wiem jak jest w Fiestach]. Do regulacji jałowego służy SBJ zwany krokowcem. | Z tego co wiem to u niego ma być zamknięta bo powietrze do pracy na wolnych jest podawane bokiem jak pisałem,,, i wystarczy zrobić tak by nie było to podawana czyste powietrze a mieszanka,,, czyli zapewne przenieść mixer z nad przepustnicy gdzie pewnie jest za przed miejsce z którego silnik ciągnie se powietrze na wolne,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
TomQ
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 61 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 245 Skąd: RZ
|
Wysłany: 1 Lut 2011, 09:51
|
|
|
JoeMix napisał/a: | przenieść mixer z nad przepustnicy gdzie pewnie jest |
Nie wierzę, że gaziarz mógł tak to zamontować
Chyba, że Henio, to naprawdę fajny chłopak i do tego wszechstronnie uzdolniony |
_________________ Pozdrawiam,
TomQ |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 1 Lut 2011, 17:41
|
|
|
JoeMix, pod tym wzgledem jest ok...musuialby zamontowac mikser za przepustnica a do kolktora bo inaczej nie mozna ominac doplywu powietrza do krokowca
szynszyl, regulacja gazu byla w piatek wiec mieszanka jest ok. Ale, ze teraz jest troszke inacezj to sie pojedzie za jakis czas znow ustawic |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Lut 2011, 20:19
|
|
|
kenczorf napisał/a: | musuialby zamontowac mikser za przepustnica | O to jak byś odpalił to by wszedł na 7tyś i tak by stał - mixer musi być przed przepustnicą,,, ustaliłeś skąd jest brane powietrze do wolnych obrotów? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 1 Lut 2011, 23:10
|
|
|
JoeMix napisał/a: | ustaliłeś skąd jest brane powietrze do wolnych obrotów? | tak, dlatego napisalem kenczorf napisał/a: | pod tym wzgledem jest ok | w "dolocie" przepustnicy czyli w sciance na ktora nachodzi plastikowy dolot, jest otwor do zasysania |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
|