Przesunięty przez: van 22 Cze 2014,  12:56		 | 
	
			[MK1] podłączenie wiązki silnika CVH | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Stunt_Man  		  
		 
         Niereformowalny
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Domi 
                  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Kwi 2011,  10:42   [MK1] podłączenie wiązki silnika CVH
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witam, staram sie podłączyć silnik na wtrysku
 
pojazdem do którego wkładam silnik jest fiesta mk1 
 
jeśli ktoś jest w stanie to prosze o rozpiske kostki 12pin z wiązki silnika - który kabel gdzie podłączyć? bo mk1 nigdy nie widziało wtrysku    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pietrekk  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Piotrek 
                  Wiek: 33  Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Kwi 2011,  12:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tyle że nie wiem czy się będzie zgadzać, bo nam potrzeba teoretycznie od HCS 1.1i z MK3, bo taką wiązkę wkładamy do CVH 1.4i, czemu? Bo tak się nam podoba a pasuje wszystko.
 
Jedynie co to problem z pompą paliwa mamy, żeby chodziła jak ma chodzić.
 
I ten problem jest ze są dwa brązowe, nie z kolorem, po prostu brązowe. Wiem że przy wkładaniu do mnie do MK3 1.6 CVH to je połączyliśmy razem i chodzi wszystko, tu właśnie to nie chodzi. | 
             
						
				_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marek  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Marek 
                  Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Kwi 2011,  12:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Tych 2 brazowych sie nie laczy razem bo jeden to masa a drugi sterowanie przekaznikiem pompy paliwa. | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pietrekk  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Piotrek 
                  Wiek: 33  Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Kwi 2011,  12:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No ok, tylko który to który to który? Bo z tego co mi się przypomina to w i jak pod jeden podpiął i drugi to nic nie dało, chyba ze się mylę. A u mnie mimo iż połączone działa wszystko ok. | 
             
						
				_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marek  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Marek 
                  Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Kwi 2011,  13:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Miernik w dłoń i sprawdzasz który to który.Pompa działa na obu, tylko na źle podłączonym działa ciągle na włączonym zapłonie. podpięta prawidłowo włącza się tylko na 3 sekundy po włączeniu zapłonu. | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Kwi 2011,  18:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Stunt_Man napisał/a: | 	 		  jeśli ktoś jest w stanie to prosze o rozpiske kostki 12pin z wiązki silnika - który kabel gdzie podłączyć? bo mk1 nigdy nie widziało wtrysku    | 	  Mk1 nie ma wiązki silnika, jedynie w jednym miejscu ma kabel na którym jest 12V na zapłonie i tyle. | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pietrekk  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Piotrek 
                  Wiek: 33  Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Kwi 2011,  23:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | To o tym wiemy że niema. Kostka i cała wiązka jest z mk3, cel włożenie jej do mk1 i połączenie żeby działało wszystko. | 
             
						
				_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Kwi 2011,  00:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Prawidłowo wyjęta wiązka z mk3 CVH ( mam doświadczenia tylko z RSTurbo ) wymaga podciągnięcia do niej z mk1 trzech kabli . 
 
 
+ 
 
+ po stacyjce 
 
masa 
 
 
jeżeli macie inaczej , to spierodolona jest wiązka , którą wyjęliście z mk3 | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Stunt_Man  		  
		 
         Niereformowalny
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Domi 
                  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Kwi 2011,  06:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Żółwik masz racje     chodziło mi tylko o to który pin potrzebuje plusa a który plusa po zapłonie itd   
 
wiązka jest dobra bo z mojej fiesty     
 
 
[ Dodano: Nie Kwi 10, 2011 13:55 ]
 
elektryka zrobiona    dzięki za pomoc | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |