[MK3] przerobienie wtrysku z jednopunktowego na wielopunkt |
Autor |
Wiadomość |
Marek91
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marek
Wiek: 33 Dołączył: 09 Lip 2011 Posty: 18 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 30 Paź 2011, 17:27 [MK3] przerobienie wtrysku z jednopunktowego na wielopunkt
|
|
|
Chlopkaki mam pytanko czy jest możliwe przerobienie wtrysku w silniku 1.3 fiesty z jednopunktowego wtrysku na wielopunktowy czy któryś kolektor ssący podejdzie z całym osprzętem do tego silnika no i co jescze bym musial zrobic zeby to wszytsko ze soba gralo ktoś juz modzil u siebie cos takiego?? dopiero wkręcam sie w temat fiesty bo niedawno jestem jej użytkownikiem Pozdrawiam |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 30 Paź 2011, 17:33
|
|
|
a po co chcesz to zmieniać?
da się tylko musisz mieć wszystko
tzn kolektor kompletny przepływkę inastalację silnik ai komputer z MK4 1.3 endura |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Marek91
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marek
Wiek: 33 Dołączył: 09 Lip 2011 Posty: 18 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 30 Paź 2011, 17:44
|
|
|
chciałem się pobawić w takie cos poprawiło by to jakoś charakterystykę tego silnika?? |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 30 Paź 2011, 17:45
|
|
|
tego silnika nic nie poprawi na tyle żeby dało sie to odczuć |
|
|
|
|
Marek91
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marek
Wiek: 33 Dołączył: 09 Lip 2011 Posty: 18 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 30 Paź 2011, 17:50
|
|
|
ahaa to dzięki wam wielkie |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 30 Paź 2011, 17:53
|
|
|
Stunt_Man, da radę
trzeba zrobić myk z zaworami |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
zdaszek
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 214 Skąd: Łódź/Pabianice
|
Wysłany: 30 Paź 2011, 17:59
|
|
|
A dokładniej ?
Jak dla mnie bardziej opłacalne jest wsadzanie 1.6 zamiast kombinowanie z 1.3.
Podstawa to kupić zdrowe 1.6 cvh.
Ktoś, kiedyś na forum napisał, że zdrowe cvh to trzeba sobie wyhodować więc to robię - wyjdzie z 2tyś |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 30 Paź 2011, 18:09
|
|
|
zdaszek,
żeby hcs dobrze chodził podstawową rzeczą jest regulacja zaworów
na dobrych (nie wybitych dzwigienkach)
jak jeszcze miałem hcsa to dałem dzwigienki do napawania
załozyłem bratu do 1.3 po regulacji chodzi całkiem fajnie i co najważniejsze nie klepie
brat stwierdził że nieco lepiej się zbiera pomogłaby też gardziel od 1.4
a co do CVH to masz rację zdrowego trzeba samemu sobie zrobić |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Paź 2011, 18:23
|
|
|
przed zlotem skreciłem zawory w swoim starym hcsie odrobinę mniej niż podaje katalog i lepiej się zbierał, ale na dłuższą metę szkodzi to silnikowi |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Marek91
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marek
Wiek: 33 Dołączył: 09 Lip 2011 Posty: 18 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 30 Paź 2011, 18:37
|
|
|
ja mam ze starego silnika jeszcze klawiaturę a jak dal bym ja do sfrezowania na równe powierzchnie zamiast napawania?? |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 30 Paź 2011, 18:38
|
|
|
jak je napawa to i tak będzie musiał oszlifować
więć lepiej napawać i oszlifować na idealnie gładkie |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Marek91
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marek
Wiek: 33 Dołączył: 09 Lip 2011 Posty: 18 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 30 Paź 2011, 18:43
|
|
|
a wiecie ile mniej więcej taka przyjemność kosztuje?? |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 30 Paź 2011, 18:47
|
|
|
musisz popytać bo nie pamiętam ja to z dwa lata temu dałem do zrobienia
i tak sobie leżało w kartoniku |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
|