Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: lpg, mk3, regulacja lpg, spalanie, zuzycie paliwa

Otwarty przez: trzeci
30 Maj 2011, 22:47
[MK3] Duże spalanie LPG
Autor Wiadomość
bojarek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Maj 2011, 08:39   

diablusia, Dobrze, do "ad remu": sonda ma wpływ na spalanie gazu tylko wówczas, gdy instalacja ma tzw attuator, czyli silniczek krokowy gazu i komputerek/sterownik gazu; jest drugą generacją. Twoja ma "śrubę na wężu" zamiast krokowego - jest zatem pierwszą generacją lpg i tu sonda "wolna jest od zarządzania ilością spalanego gazu". ( Wg myśli napisanych przez Joe Mix).
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 23 Maj 2011, 11:47   

Kobieto Ty nie masz zadnego krokowca, ustaw ten gaz tak jak Ci napisalem na 2 stronie, tu masz moj opis jak to sie robi:
http://www.fiestaklubpols...er=asc&start=20
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 23 Maj 2011, 15:20   

Kod:
(wycięto co nieco)
- bidżej



diablusia ustaw ten gaz w opisany przeze mnie sposób, będzie mało palić
jesli czegos nie rozumiesz pisz gg540570
zobacz czy on dostaje wogole potwietrze w dolocie tej puszki powinna byc klapka dopoki jest zatkana lub niedostatecznie sie otwiera, to moga byc cyrki
ja u siebie ja wyjalem w 1.4 calkiem i zaslepilem powietrze z kolektora wydechowego dopiero potem ustawialem gaz
to auto nie moze palic 11 litrow, ono dostaje za duzo gazu
wymiana swiec na motorcraft duzo mi nie mowi
nie wiem jaka cieplote zastosowalas czy 22 czy 32 (jest to zawarte w kodzie swiecy)
swiece maja tez duzy wplyw na spalanie
wsadzisz za zimne lub za cieple i pojawia sie problem zwlaszcza w lpg gdzie trzeba wiedziec co sie wkreca, a nie patrzec tylko na marke
nie podalas jakie czesci wymienialas
wymien filtry gazu filtr fazy cieklej przy elektrozaworze i filtr powietrza FILTRON AR 206 , a jesli ta instalacja jest stara (nie wiem nie czytalem wszystkich stron), możesz spuscić olej z parownika, na reszte odnosnie spalania nie masz wplywu
jesli jezdzisz na gazie, to kup w sklepie swiece NGK BPR6EF, V-line numer 7 i wymieniaj je co 15000km
jesli jezdzisz na gazie to ta wymiana sondy byla mozna powiedziec zbyteczna :|
wiecej przez internet nie damy rady Ci pomoc
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez bidżej 23 Maj 2011, 17:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23 Maj 2011, 16:23   

Ktoś pisał żebym podała to z czego składa się moja instalacja a więc:



świece NGK to shit;) miałam okazje je "przetestować" i średnio byłam z nich zadowolona

[ Dodano: Pon Maj 23, 2011 16:34 ]
Pawełos666 napisał/a:
bojarek sprawdz moja liczbe postow i porownaj ze swoja, specjalnie dla Ciebie pisze nizej kazde zdanie w osobnej linijce


diablusia ustaw ten gaz w opisany przeze mnie sposób, będzie mało palić
jesli czegos nie rozumiesz pisz gg540570
zobacz czy on dostaje wogole potwietrze w dolocie tej puszki powinna byc klapka dopoki jest zatkana lub niedostatecznie sie otwiera, to moga byc cyrki
ja u siebie ja wyjalem w 1.4 calkiem i zaslepilem powietrze z kolektora wydechowego dopiero potem ustawialem gaz
to auto nie moze palic 11 litrow, ono dostaje za duzo gazu
wymiana swiec na motorcraft duzo mi nie mowi
nie wiem jaka cieplote zastosowalas czy 22 czy 32 (jest to zawarte w kodzie swiecy)
swiece maja tez duzy wplyw na spalanie
wsadzisz za zimne lub za cieple i pojawia sie problem zwlaszcza w lpg gdzie trzeba wiedziec co sie wkreca, a nie patrzec tylko na marke
nie podalas jakie czesci wymienialas
wymien filtry gazu filtr fazy cieklej przy elektrozaworze i filtr powietrza FILTRON AR 206 , a jesli ta instalacja jest stara (nie wiem nie czytalem wszystkich stron), możesz spuscić olej z parownika, na reszte odnosnie spalania nie masz wplywu
jesli jezdzisz na gazie, to kup w sklepie swiece NGK BPR6EF, V-line numer 7 i wymieniaj je co 15000km
jesli jezdzisz na gazie to ta wymiana sondy byla mozna powiedziec zbyteczna :|
wiecej przez internet nie damy rady Ci pomoc


świece motorcraftu :
http://allegro.pl/swiece-...1592222291.html

Wymieniane części w ostatnim czasie:
- monowtrysk
-krokowiec
-cpp
-sonda lambda
-świece
-wiatrak

Filtr powietrza wymieniam jakoś w srode-czwartek. Co do tego dolotu... to nie za bardzo rozumiem o co chodzi...:(
Była taka sytuacja że auto gasło mi na luzie na skrzyżowaniu, podjezdzaniu do skrzyżowania . Gazownik zrobił pewien myk po którym auto przestało gasnąć mianowicie na patelnie (tam gdzie w środku jest filtr) założył gumową rurkę odwróconą w literę c (wylot tej gumy jest skierowany w kierunku przedniej szyby) - chyba dobrze to wyjaśniłam:)

Instalacja jest NOWA - ZAKŁADANA W PAŹDZIERNIKU 2010ROKU.
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23 Maj 2011, 16:44   

i akurat te świece co mam polecał mi mechanik/ gazownik.... więc nie sądze żeby oboje chcieli wprowadzić mnie w błąd.

Postanowiłam dać gazownikowi ostatnią szansę - na uregulowanie fiestowego spalania;) auto odstawiam jutro - odbieram w środę wieczorem najpóźniej. Zaraz po odbiorze auta tankuje ją do pełna... w czwartek jade do szkoły więc 100km walnie po powrocie zatankuje ją znowu do pełna i zoabczymy ile wyjdzie mi spalanie.... PO JEGO REGULACJI jeśli nic się nie zmieni - zabieram się za ostre regulowanie...

w tym tygodniu nawet nie miałabym czasu sama się tym zająć żeby trochę "pogrzebać" bo dziś miałam jedno zaliczenie w czwartek mam kolejne...:) więc NAUKA
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 23 Maj 2011, 16:46   

diablusia napisał/a:

świece NGK to shit;) miałam okazje je "przetestować" i średnio byłam z nich zadowolona

na jakiej podstawie to stwierdzilas? jakie mialas te swiece?
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23 Maj 2011, 16:55   

nie wiem zakładał mi je mechanik.. po 3 miesiącach zaczęła mi palić na dwa gary czemu? nie wiem:)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:00   

diablusia napisał/a:
Gazownik zrobił pewien myk po którym auto przestało gasnąć mianowicie na patelnie (tam gdzie w środku jest filtr) założył gumową rurkę odwróconą w literę c (wylot tej gumy jest skierowany w kierunku przedniej szyby) - chyba dobrze to wyjaśniłam:)
Kurde, nie długo będę w stanie pomagać takim co pisze "Popsuło się, POMOCY!" :-P
JoeMix napisał/a:
zły montaż (często jest zakładana blaszka zasłaniająca wlot powietrza) i do tego zła regulacja instalacji
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:02   

JoeMix napisał/a:
diablusia napisał/a:
Gazownik zrobił pewien myk po którym auto przestało gasnąć mianowicie na patelnie (tam gdzie w środku jest filtr) założył gumową rurkę odwróconą w literę c (wylot tej gumy jest skierowany w kierunku przedniej szyby) - chyba dobrze to wyjaśniłam:)
Kurde, nie długo będę w stanie pomagać takim co pisze "Popsuło się, POMOCY!" :-P
JoeMix napisał/a:
zły montaż (często jest zakładana blaszka zasłaniająca wlot powietrza) i do tego zła regulacja instalacji


Co chcesz powiedzieć przez to:)?
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:05   

cieplota moze byc rozumiem ze sa to Motorcraft: AGRF22C1 lub AGSF22C1 ? sprawe swiec odrzucamy, niemieckie moga byc
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 23 Maj 2011, 19:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:11   

Pawełos666 napisał/a:
cieplota moze byc
hmm co przez to rozumiesz...?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:13   

diablusia napisał/a:
Co chcesz powiedzieć przez to:)?
to że wywinięcie dolotu to obejście problemu a nie rozwiązanie,,, BTW, nie bez wpływu na spalanie :P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:14   

ze ta swieca ma cieplote w skali motorcrafta 22 i odleglosc 1,0mm wiec jeszcze dla gazu moze byc
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:21   

JoeMix napisał/a:
diablusia napisał/a:
Co chcesz powiedzieć przez to:)?
to że wywinięcie dolotu to obejście problemu a nie rozwiązanie,,, BTW, nie bez wpływu na spalanie :P


a czy mógłbyś powiedziec mi co powinien zrobić gazownik zamiast zakładać takie coś - czyli zamiast obejścia jakby mógł to rozwiązać? jak do niego pojadę to mu o tym chętnie powiem że taki bubel odwalil bo ja o tym nie wiedziałam:(((

Czyli jeśli to ma wpływ na spalanie to to też powinien zlikwidować
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:24   

diablusia napisał/a:
nie wiem zakładał mi je mechanik.. po 3 miesiącach zaczęła mi palić na dwa gary czemu? nie wiem:)

pewnie fejk swiece ngk sa podrabiane, po 2 wogole nie wiesz jakie byly wkreconemogl byc tez zle gaz ustawiony a tam przerwa na swiecy jest mniejsza, wiec jak instalacja wyrabia to daje sie dluzsza iskre, ja np uzywam 1,1mm w LPG, tak czy inaczej na tych swiecach fiesty 1.1 dobrze wyregulowane chodza bdb, kazdy poleca oryginalne jak w instrukcji bo tak jest najpewniej, ale jak chcesz mozesz wkrecic nawet vt20 swiece, i juz nie bedziesz musiala wymieniac
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 23 Maj 2011, 17:55, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:26   

Skoro przez normalny dolot wpada powietrze i czukiereczekgaz do reduktora przez co silnik gaśnie, to na rozum, jeśli odwrócimy rurę o 180 stopni to przelatujące powietrze nie będzie wpadać do rury, ale będzie z niej wysysać powietrze, więc silnik zasysając sobie mieszankę więcej gazu będzie wysysał,,, tak?

Masz możliwość zrobienia fotki silnika,,, oraz takiej bez górnej puszki filtra (i bez filtra)?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:34   

JoeMix napisał/a:
Skoro przez normalny dolot wpada powietrze i czukiereczekgaz do reduktora przez co silnik gaśnie, to na rozum, jeśli odwrócimy rurę o 180 stopni to przelatujące powietrze nie będzie wpadać do rury, ale będzie z niej wysysać powietrze, więc silnik zasysając sobie mieszankę więcej gazu będzie wysysał,,, tak?

Masz możliwość zrobienia fotki silnika,,, oraz takiej bez górnej puszki filtra (i bez filtra)?



Zaraz wstawie :)
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:42   

chcesz lepsze swiece niz fabryka? to wstaw ngk BPR6EFIX-10 lub denso it20 ewentualnie najmnocniejsza wersje irydową wzmocnioną tough vt20 (zapomnisz o temacie swiec), spalanie bedzie najnizsze, niemieckie oryginalne swiece niklowe to nie iryd, i nawet nie ma co porownywac z irydowymi ngk czy denso bo jedna kosztuje wiecej niz komplet oryginalnych
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:51   

jak ktoś ma jeszcze coś do powiedzenia niekoniecznie w temacie, ale za to bardziej z cyklu "wycieczki osobiste", to z przyjemnością zaserwuję solidnego warnika.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23 Maj 2011, 18:01   

JoeMix, zdjęcia:













 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.