| Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  20:50
 | [MK4] MK4 1.8 diesel - rysunki techniczne pompy wtryskowej | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | edward06   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 23 Sty 2011
 Posty: 9
 Skąd: WRC
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Lut 2012,  22:39   [MK4] MK4 1.8 diesel - rysunki techniczne pompy wtryskowej |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam potrzebuje wszystko na temat pompy wtryskowej montowanej w fiestach 1.8 MK4 JAK ZBUDOWANA JEST POMPA ITP ITD. SCHEMATY DIAGRAMY OPISU I RYSUNKI. Liczę na pomoc pozdrawiam |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Lut 2012,  22:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ale ze lucas czy bosch ?? |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rkalitka   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/53KM
 Imię: Roman
 Wiek: 39
 Dołączył: 16 Sty 2008
 Posty: 1615
 Skąd: Perkowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Lut 2012,  23:02 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Fordon napisał/a: |  	  | Ale ze lucas czy bosch ?? | 
 
 Pewnie boscha - a jak do lucasa to nie ma co zaglądać nawet tylko śmignąć po inną
   |  
				| _________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | edward06   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 23 Sty 2011
 Posty: 9
 Skąd: WRC
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Lut 2012,  23:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | BOSCH:) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lut 2012,  00:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Panie kolego, to jest to samo co w fiescie mk3 z dolozonym czujnikiem polozenia iglic na 3 wtrysku (dotyczy endura DE), oraz dolozony jest czujnk polozenia konika gazu, znane z mondeo mk1 oraz mk2, tak samo escort mk5,6,7.... W dziale download masz pieknyzestawik odnosnie manuala fiesty mk3 w PDF, dalej szukasz opisow dla mondeo oraz escorta tez w manualach (ksiazka sam naprawiam) i jestes zadowolonym posiadaczem danych...  kolejna sprawa to numer pompy wtryskowej ktory wbijasz w google i szukasz oznaczen bosch oraz tutoriali...
   Prostrzej metody nie znam, a sam juz sporo czasu jak nie posiadam takich rozpisek bo pompe bosch mam opisana w TXT do tegulowania, tak samo Lucasa...
 Moze rozwin do czego ci takie dane to cos poradze i porusze pozostale 2 koputery...
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | edward06   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 23 Sty 2011
 Posty: 9
 Skąd: WRC
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lut 2012,  13:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | chce po prostu poznać zasadę działania tej pompy i chce sprawdzić w swojej fiescie od strony elektrycznej czy działa poprawnie. Powiedz mi tylko o kacie wtrysku w tej pompie jak jest regulowany?? pozdrawiam |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | edward06   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 23 Sty 2011
 Posty: 9
 Skąd: WRC
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lut 2012,  13:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | apropo moja nie ma czujnika wzniosu iglicy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lut 2012,  23:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kat regulujesz sobie po sciagnieciu oslony paska rozrzadu zeby widziec kolo zebate pompy... Sa tam 3 sruby na klucz 13, ktore mozna zluzowac a pozniej na srodku jest duza sruba chyba 24 klucz i przesuwasz sobie kat bezkarnie... ciagnac klucz do siebie przyspieszasz kat wtrysku, analogicznie pchajac klucz od siebie do tylu auta cofasz kat wtrysku.
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | edward06   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 23 Sty 2011
 Posty: 9
 Skąd: WRC
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lut 2012,  11:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | bardzo dziękuje  powiedz mi tylko jeszcze co to http://img16.allegroimg.p...9/18/2053791823 dziś przy odpalaniu wywaliło mi błąd p0120 prawdopodobnie chodzi o to co na obrazku tam gdzie przychodzą 3 kable jak się nazywa ten czujnik?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lut 2012,  11:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czujnik polozenia konika gazu (dla diesla), w przypadku bezyny jest to czujnk polozenia przepustnicy, skroty na forach (cpp), (TPS). |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | edward06   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 23 Sty 2011
 Posty: 9
 Skąd: WRC
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lut 2012,  13:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pytanie gdzie to kupic? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lut 2012,  21:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ford sklep?? albo szrot.... |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Grax   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Courier
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Mariusz
 Wiek: 42
 Dołączył: 26 Sie 2011
 Posty: 359
 Skąd: Gloskow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Mar 2012,  04:19 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Fordon napisał/a: |  	  | Kat regulujesz sobie po sciagnieciu oslony paska rozrzadu zeby widziec kolo zebate pompy... Sa tam 3 sruby na klucz 13, ktore mozna zluzowac a pozniej na srodku jest duza sruba chyba 24 klucz i przesuwasz sobie kat bezkarnie... ciagnac klucz do siebie przyspieszasz kat wtrysku, analogicznie pchajac klucz od siebie do tylu auta cofasz kat wtrysku.
   | 
 
 No wreszcie znalazłem
   
 a nie ma tam znakow moze?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Mar 2012,  22:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie nie ma znakow. punkt zerowy o ile dobrzejest ustawiony rozrzad w GMP1, dla samego ukladu wal korbowy a walek rozrzadu, to : Fasolka kola zebatego pompy wtryskowej na samym srodku bedzie miala oczko... jest to ustawienie zerowe, co za tym idzie j/w musisz przestawiac kat wtrysku po kawalku kolo 2-3mm max i testowac jak sie auto zachowuje... niestety nastawy pompy i zgranie tego z katem wtrysku jest praco oraz czaso zerne....
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |