Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: chiptuning

[MK5] Chiptuning 1.8 TDDi 75KM
Autor Wiadomość
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Sie 2011, 14:48   [MK5] Chiptuning 1.8 TDDi 75KM

...tak przeglądałem dział, i nie znalazłem jednego konkretnego tematu...w "temacie" chipsów 1.8tddi, więc zarzucę nowy :-)
...przykład kolejnej Fiestki, która bez ruszania turbinki zrobiła niezły wynik :jupi:
...jeszcze jakby tak ruszyć troszkę doładowanie i jakiegoś icka zapodać, byłby hardcor :devil:

_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
Ostatnio zmieniony przez trzeci 5 Sie 2011, 18:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 4 Sie 2011, 16:00   

Pufcio swoją fieste czipował
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Sie 2011, 17:51   

...lepiej żeby tego nie widział...bo będzie mu żal że jego tak nie wyszła, a jego dłubaliśmy pół dnia :devil:
_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
 
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Sie 2011, 22:41   

jak nie zobaczy :9: zaraz bedzie chlipal pod nosem biedaczek :rotfl:
ale faktycznie 2 godzinki i wykres sliczny, ja tez podobny bym chcial :-P oczywiscie z moimi wynikami :twisted:
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
Ostatnio zmieniony przez ElGrey 4 Sie 2011, 22:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 4 Sie 2011, 22:46   

hekoGCS, jaki odczyt dal czujnik IAT po wirusie przy palowaniu ??
Pufcio i tak i tak bedzie robil wieksze T + FMIC wiec bedzie mozna poszalec...
hekoGCS, zakladajac czysto teoretycznie FMIC z orurowaniem + wieksza suszarka z VNT osadzona w takiej puszcze jaka jest fiesta ma sens bo nie wiem czy seryjny uklad wtryskowy podola takim doladowaniom i obciazeniom??
_________________

 
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 6 Sie 2011, 00:44   

...wywaliło mnie z forum po zmianie maila :-)
...przy seryjnym doładowaniu ok. 0.9bar w piku temp, rośnie spokojnie nawet do 80..90st , jakiekolwiek "grzebanie" przy IAT po modzie mija się z celem, bo zacznie się zadyma :)
...oryginalny, zdrowy układ zasilana wystarczy spoko do ponad 110Km..ale czy VNT jest potrzebne, nie wiem..seryjna sprężarka podkręcona np. MBC dmuchnie spoko 1.2...1.3bar ale wtedy limiter ECU uwala dawkę, w mojej Foce tddi szukałem przez 20 poprawek cholernego limiterka, ale nie ogarnąłem, na dzień dzisiejszy musiałem oszukać mapsensor i ładuję 1.4bar z podtrzymaniem do końca na 1.1bar (w serii 0.6bar)
na razie zatrzymałem się na 118KM i 280Nm, ale z tym małym ickiem mam na dolocie błyskawicznie 80st. poza tym kat i cieniutki wydech są jeszcze na miejscu...i widzę że obiłem się o granicę napełniania...jak zapompuję 1.5bar i trzymam 1.3 do końca, choć paliwa wciąż w nadmiarze, nie dyga ani kucyka...nawet spada, teraz muszę wydech uwolnić, zobaczyć jak dolot się prezentuje, no i natychmiast FMIC zarzucić :yes:
_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 6 Sie 2011, 01:06   

hekoGCS - e tam, zaraz żal ;] Spokojnie - doświadczenie wyciągnięte z chipowania Ci się przyda, bo Cię jeszcze odwiedzę, bynajmniej nie po to, żeby dołożyć pojedyncze Nm - korekta będzie dużo większa, a ja bardziej wybredny :P :D
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Sie 2011, 01:23   

hekoGCS, od razu powiem ci tak z przykladu Pufcia na zlocie gdzie walczyl i walczyl z mk5 sportami zeby je przegonic a IAT pokazalo mi 85*C no to horror jest dla turbo, przejazdow zrobil z 6-7 pod rzad... kazalem mu zjechac zostawic odpalone auto poczekac 15 minut i jazda ze sportem... sklepal oba... i teraz takie male przemyslenie FMIC obowiazkowo + luzny wydech 2.5" z ostatnia puszka przelotowa (rura koncowa w ziemie), skoro na Twoim przykladzie ten uklad daje rade do takich watrosci to ja bym sprobowal z wieksza suszarka jak juz Pufciowi podpowiedzialem wraz z VNT i jak nim sterowac (znasz to z MK3 130KM MDO) to samo bym zrobil u Pufcia, stad pytanie o wydajnosc tego ukladu, bo osobiscie ich nie robilem az do takich wartosci... Jesli posiedzisz pomyslisz to zapewne znajdziesz ten sam pomysl odnosnei zeliwa wydechowego i VNT co i ja... + twoje strojenie... niestety ja nie mam takie zapalenca tak blisko odnosnie TDDI jak TY :)

W razie pytan wal na PW a wyjasnie ci o co mi chodzi dokladnie od a do z zeby zrobic mocne TDDI ktore kreci ciekawe czasy na 1/4 a za razem jest ciekawe do jazdy na co dzien... okolice 14,5 czekaja...
_________________

 
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 6 Sie 2011, 02:20   

...problem to czas, swoje paści dłubię po nocach, a ostatnio jak minie 22...23-cia mam problemy z sąsiadami, hamownia im przeszkadza :fox:
...w przyszłym tygodniu przelecę wydech, zobaczymy ile tam trzyma, myślałem zadzwonić do karambola, może mi coś skleci na próbę...fmic może też jakoś ogarnę, bo w przeciwieństwie do Pufcia, jak się zatrzymam i postoję chwilkę, ten nieszczęsny ic leżący na silniku daje mi 80st...startować mogę tylko ze startu lotnego i najlepiej jak deszcz pada ;-|
...karambolowe hybrydy do MDO jak mu zwróciłem pierwsze, teraz zaczęły wstawać, nawet w tddi 115KM vnt dają radę, VP44 skończyło się na 152KM

a pierwsza do tdci wstawała tak
_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Sie 2011, 09:42   

:ok: zajebiste wyniki... czekamy na ciag dalszy :yes:
_________________

 
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 6 Sie 2011, 12:06   

...zapiąłem dzisiaj boxa na próbę do mojej Foczki...dolał paliwa, chmury przesłoniły świat :rotfl: znaczy jeszcze mały zapasik jest, ale wynik jak zamurowany...czyli wydech, dolot do roboty...granica napełniania osiągnięta
_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
 
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Sie 2011, 11:56   

...no i przelotowe 2.5" siedzi w Foce, poza fajnym, basowym dźwiękiem i świstem turbinki z wydechu, "0" różnicy, ori wydech z katem nie jest żadną przeszkodą w tym autku :(
_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Sie 2011, 13:05   

Uuu az dziwne ze szybciej nie wstaje turbina przez luzniejszy wydech... jakies puszki dales na wydech czy tylko koncowy ??
_________________

 
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Sie 2011, 13:39   

...wyjście z turbiny 3", redukcja 2.5", dalej łącznik elastyczny, rura 2.5", wielka przelotowa pucha, mniej, więcej w środku ukł. i prosta końcówka 3"
...wykresy na rolkach absolutnie po kresce, czyli nic...
_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
 
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1090
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 21 Sie 2011, 13:43   

Że tak się wtrącę... Kraków? Hamownia? :D Gdzie dokładnie i za ile? :D Bo ja mam uturbionego wolnossaka przez Fordona do zhamowania :)
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Sie 2011, 14:28   

No to lipa jednym slowem i chyba czas na wieksza suszarke w foce...
ministerq, smigaj smigaj bo sam jestem ciekaw co z tego wyszlo :)
_________________

 
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Sie 2011, 15:15   

...nie wiem czy pomoże suszarka, już teraz gdy podnoszę doładowanie, nie ma różnicy w mocy, chyba że to maleństwo gotuje przy 1.5bar :)
...ministerq na hamownię wpadaj, tylko zadzwoń wcześniej ...koszt dla Fordziarzy 70 zeta za parę dokładnych pomiarów :ok:
_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Sie 2011, 15:46   

No przy 1.5 bara to seryjna suszarka niestety zaczyna gotowac powietrze a IC w seryjnym miejscu jak w focusie bo porazka, przy FMIC dala by cos jeszcze od siebie.
Sprawdz IAT po przed ostrzejszym przejazdem i po 2 gora 3 mocnych przejazdach, jesli wpadnie powyzej 65* to masz odpowiedz czemu kreski stoja w miejscu praktycznie.
_________________

 
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Sie 2011, 19:21   

...kilka minut nadmuchu, woda na IC, jeden pomiar i 45...50st...2....3 pomiary 70st....na mieście cały czas 70...90st :-P ...fmic będzie wkrótce, ale mam wrażenie że na rolkach nie pomoże, na drodze to konieczność
_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Sie 2011, 22:31   

No niestety przy grubiej modzonych silnikach z suszarka tak bywa ze na rolkach sztuczne otoczenie nie daje takich mozliwosci czy odwzorowania tego co ulica... :( czyli czas najwyzszy na FMIC i czekamy na dalsze wyniki.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK5] Fiesta MK5
Fordy Fiesta V generacji (1999-2002)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:32
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów [MK5] Problem z wymianą rozrządu w Fiescie MK5 1.8 DI (75kM)
Gość Silniki diesla 6 13 Mar 2010, 21:15
Fordon
Brak nowych postów [MK5] Duże spalanie w Mk5 1.25i 75kM
Bartek00 Mechanika 7 11 Maj 2012, 10:05
Marcin
Brak nowych postów [MK5] 1.8 TDDi - Odpalanie
lukashek1987 Silniki diesla 14 12 Wrz 2012, 21:49
Puff


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.