| 
		[MK3] Piny przekaznika | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Piter  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: RS2000/150KM 
                  Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Sie 2011,  10:05   [MK3] Piny przekaznika
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jaki sygnał jest na poszczególnych pinach przekaźnika
 
85BG 6911 AA ( taki jak na zdjęciu )
 
 
 
 
 
Nie chodzi mi o schemat instalacji bo jest on wpięty po za instalacją. Chodzi mi ogólnie o schemat działania. | 
             
						
				_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA     
 
MK4 1.25 ZETEC Ghia
 
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Sie 2011,  11:58   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A co to za przekaźnik? Nie prościej było zdjęć obudowę i zobaczyć? | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 qwerty67  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 282 Skąd: Słubice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Sie 2011,  12:39   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Pewnie jak wszędzie 85 i 86 cewka a 30 i 87 styk zwierny. | 
             
						
				_________________ Była wiśniowa 1,1  
 
 
Jest: Toledo 1L 1,8 90 PS | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Sie 2011,  12:45   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | qwerty67, a gdzie ty tam jakieś cyferki widzisz? | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Miły  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Wiek: 39  Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Sie 2011,  12:47   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | JoeMix, a powiększałeś zdjęcie? | 
             
						
				_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
 
 
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Sie 2011,  12:54   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tak, ale nie rozjaśniałem,,, jak oznaczenia są standardowe to pewnie przyłączenia też
 
 
 
 
Na rysunku na 99,99% pomylone są miejscami styki 87a i 87, tzn, 87a i 30 są NC. | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Piter  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: RS2000/150KM 
                  Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Sie 2011,  17:35   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dzięki | 
             
						
				_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA     
 
MK4 1.25 ZETEC Ghia
 
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Sie 2011,  10:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Przyłącza nie bo fordowskie przekaźniki maja pomieszane styki i 85 i 86 są na krawędziach. 
 
 
86 i 85 to cewka przekaźnika a 30 zasilanie a 87 odbiornik. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szynszyl  		  
		 
         EKSTERMINATOR
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 51  Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Sie 2011,  11:07   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Piter, kawałek prostownika i macanie.. nie ma szans na zepsucie. 
 
a rodzaj styku zwierny/rozwierny, to kwestia baterii i żarówki jak już masz cewkę   
 
ale już masz odpowiedzi    | 
             
						
				_________________ 1% dla mojego syna | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Sie 2011,  11:33   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nie no,,, nie róbmy sobie jaj, przekaźnik od spodu ma ponumerowane piny, jest zapodany schemat,,, chyba da rade nie? | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Sie 2011,  12:35   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | popsuć można i to wiele jeśli między stykiem 85 a 86 jest dioda gasząca . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Piter  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: RS2000/150KM 
                  Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Sie 2011,  22:11   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie mam pojęcia o czym do mnie rozmawiacie     Mogę zrobić swapa na dworze ale jeśli chodzi o prąd w aucie to szybciej spalę pół auta niż to zrozumiem. W każdym razie temat ogarnięty. Poskładałem puszkę bezpieczników i wszystko działa. 
 
Dzięki.
 
 
Aaaaa tak przy okazji: przekaźnik od pompy paliwa jest na miejscu III a nie na VI jak gdzieś wyczytałem na forum. | 
             
						
				_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA     
 
MK4 1.25 ZETEC Ghia
 
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Sie 2011,  17:03   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a kto pisal na forum glupoty ze na VI? | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |