Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: lpg, mk5, przyspieszanie zaplonu, wariator, zaplon

[MK5] Wariator - przyspieszanie zapłonu
Autor Wiadomość
sinister 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 12
Skąd: Mikołów
Wysłany: 13 Wrz 2011, 15:14   [MK5] Wariator - przyspieszanie zapłonu

Witam wszystkich forumowiczów, nie do końca wiem, czy ten temat należy utworzyć tutaj czy w dziale tuning, tak więc jakby co to proszę moderatora o przeniesienie.

Fiesta 1.3 Endura-E rocznik 2001
instalacja gazowa: ESGI sekwencja

W dniu wczorajszym zamontowałem w swojej fieścinie wariator stag tap-01 i chcę się was zapytać co sądzicie o tym urządzeniu? Przejechałem dzisiaj ponad 100 km na tym wynalazku i muszę powiedzieć, że jak dla mnie to prawdziwa rewelacja, auto śmiga jakby ktoś do niego większy silnik wsadził, jest bardziej elastyczne i duużo łatwiej wkręca sie na obroty. Co do spalania to sie jeszcze nie wypowiadam, bo nie miałem okazji przejeździć całej buli, ale z tego co czytałem w internecie, oraz z tego co powiedzieli mi zaprzyjaźnieni mechanicy, spalanie powinno spaść.

W chwili obecnej wyprzedzenie zapłonu mam ustawione na sztywne 11 stopni (tylko na gazie), bo jeszcze nie słychać, żeby spalanie stukowe miało miejsce (przemęczyłem auto na wszystkich biegach i chyba każdym możliwym obciążeniu) , a szczerze mówiąc na ten moment obawiam się kręcić kąt mocniej. W załączonym do wariatora programie jest możliwość ustawienia mapy 2D (dla danego zakresu obrotów) oraz 3D (dla zakresu obrotów oraz obciążenia silnika). Czy ktoś ma doświadczenie w tworzeniu takiej mapy dla fiesty?

W ramach podsumowania powiem wam, że aż się odechciewa jeździć na benzynie skoro auto ma dużo większego kopa na lpg ;)
Ostatnio zmieniony przez bidżej 22 Maj 2012, 14:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Wrz 2011, 15:44   

Wiele rzeczy w aucie można ustawić na sztywno i na oko/słuch/testy i będzie OK, skutki wyjdą po jakimś czasie,,, takie oszukanie kompa na czujniku to trochę jak włącznie w nawigacji opcji przewidywania pozycji, jest fajnie puki nie pojedziesz w nieprzewidziany sposób,,,
sinister napisał/a:
W ramach podsumowania powiem wam, że aż się odechciewa jeździć na benzynie skoro auto ma dużo większego kopa na lpg ;)
Od zawsze wiadomo że LPG jest lepciejszym paliwem od PB a silnik dobrze ustawiony na LPG chodzi na nim lepiej niż na PB (odwrotnie to nie działa, dobrze ustawiony na PB chodzi w miarę na LPG)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 23 Wrz 2011, 21:41   

wystarczy dac glebokie swiece z odslonietymi elektrodami masowymi najlepiej cienkie zalozyc wzmacniacz zaplonowy i daje to wiecej kopa niz chwilowe przyspieszanie zaplonu i mniej wiecej dziala podobnie, zamiasr swiec 3mm daje sie 7mm i wzmacnia iskre, auto zapierdziela wtedy jak na przyspieszonym zaplonie z tym ze gora pracuje lepiej, frajda z jazdy duzo wieksza niz to urzadzenie o ktorym piszem
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 24 Wrz 2011, 09:45   

jak piszesz te naukowe wywody tyo wytłumacz od razu laikom co oznacza świeca 3mm zamiast 7mm i na odwrót, bo pójdzie gość do sklepu i kupi, a potem świeca spotka mu się z tłokiem.
Pawełos666 napisał/a:
glebokie swiece z odslonietymi elektrodami masowymi
nie rób reklamy, ale choć daj laikom linka do takiej świecy, żeby wiedzieli o co lotto. chcesz komuś biedy narobić?
jak nie siejesz zamętu to choć jeden z drugim kupi dedykowane świece do samochodu, no nie mówić że koniecznie do gazu
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 24 Wrz 2011, 11:29   

szynszyl napisał/a:
bo pójdzie gość do sklepu i kupi, a potem świeca spotka mu się z tłokiem.
nie ma takiej mozliwosci przy tym samym gwincie, chodzi tylko o palnosc i rozchodzenie sie plomienia od iskry, to nie sa naukowe wywody wiele swiec dzisiaj jest zastapionych z 3mm na 4mm w przypadku lpg niektorzy daja 5, niektorzy probuja wiecej,

te 7mm czy 3mm oznacza polozenie elektrody srodkowej czyli oddleglosc konca wkreconej swiecy (powiedzmy w uproszczeniu ze chodzi o gwint) i koniec elektrody srodkowej ta odleglosc

przyklad swiecy z polozeniem elektrod 7mm (sa i 7,3mm), nie proponuje tak dobierac swiec laikom, silnik zacznie pracowac troche inaczej, swieca bedzie uzyskiwac wyzsze temperatury, jednak efekty z takich zastosowan sa zadowalajace, nie mowie ze to sa super swiece pod wzgledem zywotnosci, bo boscha jak widac zwykla nikiel tyle ze 4 elektrodowa ale zle nie sa poniewaz te denso w opcji z platyna kosztuja 60zl sztuka a nie sa jakies irydowe super wypasne, za to pracuja fajnie, bez platyny kosztuja 4x mniej, bosch detalicznie 40zl a mozna kupic i za 13, nie mowie tez ze 4 elektrodowe wszystkie sa lepsze od 2. chwale sobie 2 elektrodowe, niektore 4 elektrodowe sa gorsze niz 2 a niektore lepsze to juz zalezy od konstrukcji swiecy. da sie tez kupic swiece 1 elektrodowa o takim polozeniu elektrod i dopasowac pod auto ale nie bedzie to to samo co 2, bo elektroda przyslania, oczywiscie nie porownuje ich tutaj do ceny i pracy swiec irydowych, tylko do swiec tanich


tu od toyoty denso
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Wrz 2011, 12:31   

No to pisz jasno ze chodzi o ciepłotę świecy, pierwsze słyszę żeby to się w mm podawało, zawsze były tylko cyferki,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 24 Wrz 2011, 13:20   

nie, nie o cieplote chodzilo, o polozenie eletrody srodkowej, wysuniecie jej z korpusu swiecy, a z cieplota mialem na mysli to ze wtedy mozna zastosowac inna cieplote, jesli sie stosuje takie swiece, mozna ja zmienic a czy trzeba to, wychodzi w "praniu", cieplota to inna sprawa - ustala ja ksztalt stozka izolatora, te swiece boscha sa np o stopien chlodniejsze z racji tego ze eletrody osadzone sa gleboko, swieca cieplejsz przy glebszym polozeniu eletrod by sie sfajczyla szybko z niklu, ze jest 4 eletrodowa tzn ze starczac ma na dlugo, wiec jej cieplota jest zanizona bo by sie znacznie szybciej wypalila. mogloby tez strzelac "przegrzane eletrody i samozaplon" lub "przegrzane eletrody i zanik iskry", ta druga jest swieca ktora wymienia sie czesciej i jej cieplota nie jest zanizona. cieplota wazna dlatego napisalem zeby nie dobierac sobie samemu jak sie nie ma pojecia, bo mozna sobie zrobic kuku lub wyrzuc pare zlotych bez efektu
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Wrz 2011, 13:56   

Pawełos666 napisał/a:
nie o cieplote chodzilo, o polozenie eletrody srodkowej, wysuniecie jej z korpusu swiecy
Może jestem niedouczony ale czy to właśnie nie jest ciepłota świecy?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 24 Wrz 2011, 14:16   

nie

tu np masz dwie swiece kazda z nich ma cieplote denso 20, co odpowiada ngk 6 i boscha/beru 6,7

obie maja cieplote 20 wg denso, ale inne polozenie elektrod i wlasnie o to mi chodzi, sa to swiece dobre i tanie, najlepsze z niklowych, na pewno wszystkie 2 elektrodowe tego typu pracuja swietnie co do 4 elektrodowych moze byc roznie, zalezy to juz tak jak pisalem od konstrukcji, i technologii wykonania np miedz nikiel, waska, grubsza elektroda, wydluzenie elektrody z izolatora daje mozliwosc schladzania go, w przypadku tej na gorze 4 elektrodowej cieplota jest obnizona a izolator siega dalej tzn blizej konca elektrody srodkowej dlatego by utrzymywac stala jej temperature, w przypadku cieplejszej swiecy bez wysuniecia elektrody nie ma schladzania, napisalem tyle o swiecach bo chce sie z Wami o podzielic tym co wiem o ukl. zaplonowych, dobrymi swiecami sa takze irydowe wiele ludzi kupuje np denso IK20 VK20 na pewno kazdy kto troche siedzi w samochodach wie o co chodzi i co to za swiece, sa dobre ich elektrody maja srednice 0,4mm, ale tansza alternatywa sa swiece boscha ktore maja elektrody 0,3mm srodkowe z platyny lub irydu i 1 lub 4 elektrody masowe i hulaja podobnie przy 3x nizszej cenie, jakbym kogos zainteresowal tym tematem to juz zapraszam na pw, bo zrobil sie swiecowy spam, ewentualnie mozna by zalozyc nowy watek o swiecach :]


_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 24 Wrz 2011, 17:10, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
bojarek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Wrz 2011, 16:40   

Pawełos666: Zaczynam Cię nawet lubić w poruszanych kwestiach; zważ wszakże, czym porusza się i w jakim wieku jest większość Forumowiczów, którym napisanie poprawne posta sprawia problem, a już zrozumienie Twoich przyswojonych przez lata pracy (ile to ich było?) wiadomości może być nie lada problemem. Piszesz o takich czy innych ustawieniach świec, a Oni woleliby wiedzieć, jak to jest zatankować benkę do pełna. Raptem JoeMix wykazał zainteresowanie a i to poparte nagłym zwątpieniem we własną wiedzę. Podobnie zresztą jak ja... :yes:
Twoje wypowiedzi przypominają syndrom "zaistnienia za wszelką cenę", co miewa podłoże w niskiej samoocenie. Zauważyłeś, że podobnych tekstów naszpikowanych szczegółami nie piszą np szlifierze wałów, albo serwisanci opon, polecający najlepsze szerokości opony na daną porę roku i umiejętności kierowcy?
_________________
Pyrki można gotować, byle nie na gazie...
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 24 Wrz 2011, 16:56   

ozor oj tam oj tam
nie pisza bo nie chca. trzymaja niektore rzeczy dla siebie, ja nie mam takiej potrzeby wole podzielic sie wiedza na forum tym czy innym, co mi zalezy :czatownik: pogrubilem cos wyzej :) prosze nie wyskakuj z wypowiedziami w stylu oni maja tylko fieste...te czy inne modyfkacje im sie nie oplacaja, zwaz na to ze robi sie powazniejsze a omija sie temat swieczek, nie pisz ze to tylko fiesta, ze nie warto, w tym aucie tez czuc roznice
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
bojarek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Wrz 2011, 17:04   

Pawełos666: Trzeba przyznać, że wyślizgiwanie się z niewygodnych dla siebie wypowiedzi masz opanowane do perfekcji. Pewien polityk niewysoki też ma niewypowiedzianą potrzebę mówienia o tym, co opanował perfekcyjnie i też ciągle się tą wiedzą dzieli gdzie tylko można.
Czy "to pogrubione" nie jest uprawianiem reklamy własnego interesu? Masz taki - pracuj, tylko zważ, że Mod Szynszyl powoli też zaczyna Twoich wywodów nie trawić. Otwórz sobie portal o zastosowaniu współczesnych świec do skomputeryzowanych aut; tu większość ma jeszcze w miarę mechaniczne.
_________________
Pyrki można gotować, byle nie na gazie...
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 24 Wrz 2011, 17:17   

ale ja nie rozumiem po co to stale komentujesz. napisalem ktore swiece ladnie pracuja w tych silnikach i nie tylko w tych. sa one w tej samej cenie. i duzo lepsze. nadaja sie zarowno do tych jak i duzo lepszych aut tam gdzie obecnie sa montowane fabrycznie, to jakie kto ma auto i jakiej mocy (ze to jest tylko fiesta) nie jest wyznacznikiem jakie swiece moze zastosowac. pozatym oszczedzajac 2x wiecej tracisz... po 500km po wstawieniu innych swiec spalanie spada o 4-5 litrow
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
bojarek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Wrz 2011, 18:18   

Pawełos666: Jeśli można...gdy odpowiadasz na MOJE posty - zaczynaj zdania z DUŻEJ litery; później staraj się stosować interpunkcję zgodnie z POLSKIMI zasadami pisowni.
Pawełos666 napisał/a:
ale ja nie rozumiem po co to stale komentujesz. napisalem ktore swiece ladnie pracuja w tych silnikach i nie tylko w tych. sa one w tej samej cenie. i duzo lepsze. nadaja sie zarowno do tych jak i duzo lepszych aut tam gdzie obecnie sa montowane fabrycznie, to jakie kto ma auto i jakiej mocy (ze to jest tylko fiesta) nie jest wyznacznikiem jakie swiece moze zastosowac. pozatym oszczedzajac 2x wiecej tracisz... po 500km po wstawieniu innych swiec spalanie spada o 4-5 litrow
Kolego: Ty jesteś jak większość kleru: tak mnie nauczono i tak będę paplał; niekoniecznie zgodnie z potrzebami czytających...Może opuściłeś seminarium przed pracą u Boscha?
_________________
Pyrki można gotować, byle nie na gazie...
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 24 Wrz 2011, 18:52   

Niestety na szkoleniach nie nauczono, nie ucza czy to szkolenie bosch czy ngk czy denso. Nie ucza tez jakie najlepsze lub jak dobrac pod turbo, czy lepsze niz fabryka dala. na to jest katalog. wszystkie firmy robia zamienniki tego co kiedys bylo na montaze fabryczne, ale to bylo cwierc wieku temu kiedy na takich rzeczach jak czesci samochodowe konstruktorzy oszczedzali a zwalaszcza ford. znasz historie powstania modelu fiesty III i jakie byly zalozenia producenta?. Tanie swiece sprzedaje sie nadal...bo musza byc dostepne, a chodza gorzej. z denso swieca do tego auta produkcji niemieckiej, kosztuje 6zl najtansza ale pracuje marnie. tyle w temacie. jest to produkt dla mniej wymagajacych. takze bojarek zamiast krytykowac, skrobnij pare postow na forum co by inni mogli wykorzystac przy modernizacjach :joint: w celu poprawy osiagow, kultury pracy, obnizenia kosztow eksploatacji, prosze zdradz mi te tajemnice notw . co tam masz w propozycjach dla mnie? filtr knechta LX? co jeszcze? :-)
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
bojarek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Wrz 2011, 20:53   

Pawełos666:
Pawełos666 napisał/a:
Niestety na szkoleniach nie nauczono, nie ucza czy to szkolenie bosch czy ngk czy denso. Nie ucza tez jakie najlepsze lub jak dobrac pod turbo, czy lepsze niz fabryka dala. na to jest katalog. wszystkie firmy robia zamienniki tego co kiedys bylo na montaze fabryczne, ale to bylo cwierc wieku temu kiedy na takich rzeczach jak czesci samochodowe konstruktorzy oszczedzali a zwalaszcza ford. znasz historie powstania modelu fiesty III i jakie byly zalozenia producenta?. Tanie swiece sprzedaje sie nadal...bo musza byc dostepne, a chodza gorzej. z denso swieca do tego auta produkcji niemieckiej, kosztuje 6zl najtansza ale pracuje marnie. tyle w temacie. jest to produkt dla mniej wymagajacych. takze bojarek zamiast krytykowac, skrobnij pare postow na forum co by inni mogli wykorzystac przy modernizacjach w celu poprawy osiagow, kultury pracy, obnizenia kosztow eksploatacji, prosze zdradz mi te tajemnice . co tam masz w propozycjach dla mnie? filtr knechta LX? co jeszcze?
Żałosny jesteś i tyle w tym wątku. Ale możesz sobie nadal w kółko poplaplać o świecach denso, bosch i ngk... :hahaha: :czatownik: :przytul:
_________________
Pyrki można gotować, byle nie na gazie...
Ostatnio zmieniony przez bojarek 24 Wrz 2011, 20:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24 Wrz 2011, 20:57   

bojarek, jak na razie to ty jesteś tutaj żałosny obrażając ludzi, najłatwiej powiedzieć "żałosny jesteś" nie mając racji i argumentów ;)
_________________
 
 
 
bojarek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Wrz 2011, 20:58   

matrix-1990: A Tobie co do tego? Jakie widzisz obrażanie, Synku?
O jakich mówisz argumentach, skoro Koleś nawija jak nawiedzony od wielu wątków i różnych postach to samo, bo to akurat opanował na katalogach? Może przeleć się po Jego postach i napisz, co zobaczyły Twoje niebieskie oczęta?
_________________
Pyrki można gotować, byle nie na gazie...
Ostatnio zmieniony przez bojarek 24 Wrz 2011, 21:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24 Wrz 2011, 21:00   

bojarek napisał/a:
A Tobie co do tego? Jakie widzisz obrażanie, Synku?


obrażasz mnie i mojego ojca nazywając mnie synem :|
wybacz że nie mam takich dziwnych marzeń jak Ty
_________________
 
 
 
bojarek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Wrz 2011, 21:08   

matrix-1990:
matrix-1990 napisał/a:
obrażasz mnie i mojego ojca nazywając mnie synem
wybacz że nie mam takich dziwnych marzeń jak Ty
Tak na ogół dobrze się czujesz? Co do sprawy ma Twój Ojciec? Wątek zasadniczo jest o zamontowaniu wariatora zapłonu, gdybyś nie czytał początku... :hahaha:
_________________
Pyrki można gotować, byle nie na gazie...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK5] Fiesta MK5
Fordy Fiesta V generacji (1999-2002)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:32
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59
Brak nowych postów [MK5] Przerywa, błąd wypadania zapłonu
Zetec 1.25
awilk Elektryka 4 27 Lut 2010, 17:15
awilk
Brak nowych postów [MK6] Zapach sprzęgła, nierówne przyspieszanie
kamilowski Mechanika 6 5 Maj 2011, 14:38
kamil wolski
Brak nowych postów [MK4] Szarpanie/ zwalnianie/ przyspieszanie podczas jazdy
scorpion69 Mechanika 3 25 Lis 2009, 10:58
bidżej


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.