Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] 1.1i - szarpie po odpaleniu
Autor Wiadomość
kochas66 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 46
Skąd: barlinek
Wysłany: 27 Wrz 2011, 21:16   [MK3] 1.1i - szarpie po odpaleniu

witam,otoz od jakiegos czasu auto zaczelo szarpac zaraz po ruszeniu,bez wzgledu na temperature silnika,kable wn ''nie swieca'',cisnienie paliwa na wtrysku 1.2 bar,wymieniony termostat,sonda,auto swoja moc ma,nie gasnie,duuuzo pali jakies 10l na 100km,cpp dziala,krokowy tez,jak ruszam to silnik tak jakby gasl na sekunde i spowrotem lapal no i tak kilka razy,po 50m jest spokoj..a i zawory wyregulowane..
Ostatnio zmieniony przez trzeci 27 Wrz 2011, 22:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 27 Wrz 2011, 22:57   

a świece wymieniłeś ?
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 28 Wrz 2011, 08:39   

jak duuuużo pali to może lambda, zrobiłeś test buzzerem/diodą?
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Wrz 2011, 08:53   

Właśnie, jak masz sondę to popraw profil, i zaczytaj błędy z kompa
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Wrz 2011, 09:18   

miałem prawie identyczne objawy, po dodaniu na luzie trochę gazu wskakiwał na 2tys obr, a następnie opadając zachaczały o ok 500obr i po chwili wracały na 900, wysokie spalanie. Winna była sonda lambda
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
kochas66 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 46
Skąd: barlinek
Wysłany: 28 Wrz 2011, 12:07   

świece wymienione,sonda dziala,błędów nie mogę zczytać błędów bo po mostku i podłączeniu diody nic sie nie dzieje,a powinna mrugac...
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Wrz 2011, 12:23   

Więc skąd ta pewność że sonda działa,,, skoro komp nie wchodzi w tryb czytania to coś z nim jest jednak nie tak,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kochas66 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 46
Skąd: barlinek
Wysłany: 28 Wrz 2011, 16:54   

dziala bo mierzyłem miernikiem, potwierdził to mój kolega elektronik
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Wrz 2011, 17:11   

Rozumiem że przy wtyczce komputera? Bo pomiar w każdym innym miejscu jest jak z kapciem,,, powietrza nie ma tylko na dole.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kochas66 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 46
Skąd: barlinek
Wysłany: 29 Wrz 2011, 00:09   

a który to pin w sterowniku?? bo mierzone było na kostkce
 
 
 
kochas66 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 46
Skąd: barlinek
Wysłany: 2 Paź 2011, 10:29   

szarpanie naprawione,jeszcze tylko te spalanie... ma ktos jakies pomysly?
 
 
 
kochas66 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 46
Skąd: barlinek
Wysłany: 4 Paź 2011, 18:59   

sonda ok,termostat nowy,map? nie mam pewnosci..dziwny pomiar...,wszystkie czujniki temp silnik i powietrza-rezystancja w normie,obroty nie faluja, wszystko ok tylko te spalanie..nie mam juz sily..sprawdzalem juz doslownie wszystko..pomocy!!!!
 
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 4 Paź 2011, 19:36   

sonda lambda..
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
kochas66 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 46
Skąd: barlinek
Wysłany: 4 Paź 2011, 19:40   

a jak wymienie i dalej bedzie lipa? to oddasz mi siano za nia? robilem kody i nic nie wykazalo
 
 
 
Ghost_Rider 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 32
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 8
Skąd: OSW
Wysłany: 4 Paź 2011, 20:09   

kochas66 napisał/a:
szarpanie naprawione,jeszcze tylko te spalanie... ma ktos jakies pomysly?
jezeli mozesz to napisz w jaki sposob naprawiles to szarpanie ??
 
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 4 Paź 2011, 21:54   

ja mam sonde do 1.1i na zbyciu :) była sprawna :)
 
 
kochas66 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 46
Skąd: barlinek
Wysłany: 5 Paź 2011, 07:04   

szarpanie naprawilem zmniejszajac przerwy na swiecach na 0,4 mm,a ile za sonde?
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 5 Paź 2011, 09:37   

kochas66 napisał/a:
szarpanie naprawilem zmniejszajac przerwy na swiecach na 0,4 mm


:9: :9: :9: Pierwsze słyszę, żeby ktoś szarpanie w HCS'ie naprawiał zmniejszając przerwę o ponad połowę. Ciekawe...
 
 
 
kochas66 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 46
Skąd: barlinek
Wysłany: 5 Paź 2011, 21:41   

wiem ze dziwne ale najwazniejsze ze pomoglo..
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 5 Paź 2011, 22:05   

Może i pomogło ale problem ciągle jest i na pewno leży gdzie indziej. Świeca w 1.1 powinna mieć przerwę 1mm.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.