Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 21:17
[MK2] kolektor wydechowy mk2 1.4 i inne :takiecuś"
Autor Wiadomość
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 17 Lis 2011, 23:56   [MK2] kolektor wydechowy mk2 1.4 i inne :takiecuś"

Siema potrzebuje infow jakich fordach byl taki sam kolektor bo pasuje kupić mi inny kolektor wydechowy do fiesty w moim jest złamana jedna śruba i nie ma bata jej wykręcić nawet wykrętak się złamał.

Escort/Fiesta mk3 1.4 bedzie taki sam? mocowanie do glowicy to wiem a reszta?
Jak kupie bez szpilek chodzi o tą strone przy łączeniu z dwururką to dokupie takie gdzieś?

Pozdro

Aha i powie mi ktoś z was gdzie wpiąć ten kabelek przy zmianie skrzyni wypiąlem go widocznie niechcący i tak zostało chodzi o ten czerwony to jest jakby rurka , gdzie to szło ? do gażnika gdzieś bo szukałem i nic nie widać gdzie go wpiąć.


Uploaded with ImageShack.us
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Lis 2011, 07:46   

oski981, nie idzie rozwiercić? Co do rurki to podciśnienie od gaxnika/kolektora ssącego (z tamtych okolic) do puszki filtra powietrza, na wlocie jest klapka sterowana podciśnieniem,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Lis 2011, 07:49   

oski981, nie idzie rozwiercić? Co do rurki to podciśnienie od gaxnika/kolektora ssącego (z tamtych okolic) do puszki filtra powietrza, na wlocie jest klapka sterowana podciśnieniem,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 18 Lis 2011, 11:10   

nie ma bata spieprzyłem sprawe , wczesniej urwała sie szpilka i ją wykręciłem na imadle , kupilem śruby minimalnie dłuższe niż te szpilki i dałem podkładkę i dociągnąłem na full i poszła została w kolektorze. Rozwierciłem śrube i wykręcałem wykrętakiem i też sie złamał - został w środku;) teraz to nie wiem czym to rozwiercić - lepiej kupić inny na szrocie za 30 złotych niż sie bawić z tym czyms.
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Lis 2011, 11:18   

Nie wiem, może nie łapię miejsca w kolektorze w którym masz problem,,, po co wykręcanie wkrętakiem i inne zabawy, przewiercić na wylot i tyle z drugiej strony dać podkładkę i nakrętkę i tyle,,, nie jedno mocowanie rury do kolektora tak przerabiałem jak się nie dało rozkręcić,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 18 Lis 2011, 13:50   

kurcze właśnie sęk w tym ze te gwinty są jakby zatopione w całym kolektroze mam taki jak na zdjeciu ale innego zdjecia na necie nie znalazlem ta śróba akurat jest ok ale jedna z dwóc pozostałych sie urwała a otwory mają jakąś tak głebokość i nie są na wylot .



Uploaded with ImageShack.us
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Lis 2011, 14:02   

A no to faktycznie,,, a tez są w takim nadtopionym wypuście,,, bo ta co akurat jest w kółku to bym zaryzykował na wylot,,, w sumie i tak jest popsuty i tak, nie wiem czy wiercąc można bardziej popsuć,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 18 Lis 2011, 14:09   

JoeMix napisał/a:
A no to faktycznie,,, a tez są w takim nadtopionym wypuście,,, bo ta co akurat jest w kółku to bym zaryzykował na wylot,,, w sumie i tak jest popsuty i tak, nie wiem czy wiercąc można bardziej popsuć,,,


no właśnie to nie jest ta ;-| ale mam nadzieje ze znajde taki kolektor u siebie na szrocie, ale z tego co widze to escorty tez miały takie łączenie z dwururką to moze nie bedzie problemu.
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.