Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: akumulator, alternator, ladowanie, mk3

[MK3] nagminne rozładowywanie akumulatora
Autor Wiadomość
didka 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 44
Dołączyła: 18 Gru 2011
Posty: 3
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 18 Gru 2011, 13:28   [MK3] nagminne rozładowywanie akumulatora

ello, z góry przepraszam za temat jesli był ale ja jako blondynka nie wyszukałam tego co mnie interesuje ;)
a wiec mam problem z moją bellą - biedulka dotała nowy akumulator poniewaz stale jest problem z odpalaniem jej, mam ja niedawno od 2 miesiecy i nie umiem sobie poradzić, otóz gdy ja naładuję pojezdzi dzien lub 2 przy dobrych wiatrach i nagle gdy o 5 mam jechac do pracy jest zonk bo nie odpala , całkowity brak krecenia, na tzw "popych" odpali na odłegłosci 3-4 metrow a normalnie nie chce krecic, wymieniłam jej tez szczotki, swiece sa dobre, kable tez nie wygladaja zeby im cos dolegało, bylam u jednego "mechanika" zrobil pomiary i wyszło na to ze ogólnie cos w srodku samochodu pobiera prad , nie jest to radio, nie jest to zegar, wiec nie mam pojecia co to jest :( a autko znowu sie laduje

jak by którys z Panów był tak łaskawy i co nie co mi doradził będę bardzoooo wdzieczna
Ostatnio zmieniony przez bidżej 18 Gru 2011, 19:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 18 Gru 2011, 16:17   

rozumiem ze "mechanik" sprawdził ładowanie alternatora czy jest w normie? i czy wszystkie jego kable są całe, nie pokruszone?

jeszcze inna kwestia to czy nie kreci w ogole i przygasają (gasną) lampki zegarów czy kręci bardzo leniwie? mechanik powinien sprawdzić czy rozrusznik kręci podpięty "na krótko", bo może sie okazać że problem leży np. w kostce stacyjki która nie podaje napięcia.

czy w aucie jest zamontowany jakiś niefabryczny alarm itp?
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Gru 2011, 16:21   

Nikt na forum nie powie Ci gdzie ucieka prąd. Trzeba to po prostu sprawdzić. Zaczął bym od wyjęcia wszystkich bezpieczników i pomiarze w tym momencie. Następnie dokładałbym bezpieczniki i patrzył kiedy pobór prądu wzrośnie. W ten sposób znajdzie się obwód na którym coś jest nie tak a to zawęzi krąg poszukiwań.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
didka 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 44
Dołączyła: 18 Gru 2011
Posty: 3
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 18 Gru 2011, 18:48   

co do odpalania to wyglada tak ze zaraz po ladowaniu to ona odpala a pozniej postoi np te 6 godz jak jestem w pracy i nie zakreci nawet, a mechanik sprawdzal te pomiary i jak samochod byl zgaszony na tym calym urzadzeniu pomiarowym pokazywalo ze jest pobor pradu niewielki ale jest i nie wie od czego to jest :( i dlatego sie zastanawiam co moze pobierac prad skoro samochod jest wylaczony nie mam w nim zadnych alarmow itp nawet jeszcze nie podpinalam wzmacniacza bo skoro tak zabiera prad to szkoda mi go meczyc, w takim razie zostaje poszukac innego pana ktory sie bedzie na tym znał , no w kazdym razie wiekie dzieki za podpowiedzi :)
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 18 Gru 2011, 19:12   

didka napisał/a:
co do odpalania to wyglada tak ze zaraz po ladowaniu to ona odpala a pozniej postoi np te 6 godz jak jestem w pracy i nie zakreci nawet

koniecznie zmień mechanika... po 6 godzinach? pobór prądu musiałby być naprawde duży żeby rozładowac przez ten czas nowy aku... ja zostawilem na prawie dobe włączoną lampke w srodku i w bagazniku i aku zakrecił jakby nigdy nic. wydaje mi sie że problem leży w czym innym, ale to jest do sprawdzenia kilkoma prostymi metodami, ale nie przez pisanie na forum...

przede wszystkim ładowanie alternatora, napięcie aku po dłuższym postoju, test rozrusznika podłączonego "na krótko" czy nie ma gdzieś strat na stacyjce
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
didka 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 44
Dołączyła: 18 Gru 2011
Posty: 3
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 18 Gru 2011, 19:44   

oki, dzieki, poszukam innego moze on cos pomoze a jesli nie to wroce tu znowu was pomeczyc D
jeszcze raz dzieki wszystkim :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.