[MK3] alternator do zeteca - 90A? :O |
Autor |
Wiadomość |
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 14 Sty 2012, 21:47 [MK3] alternator do zeteca - 90A? :O
|
|
|
dokopałem się do ostatnio do oznaczeń na moim altku, który jeździł w zetecu. wyglądają jak poniżej:
przeraziło mnie trochę to 90A. co prawda wg napisów altek daje prąd 45-90A i przez prawie tysiąc km nie ugotował akumulatora, ale czy on oby przypadkiem nie jest dizlowy? |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 14 Sty 2012, 22:00
|
|
|
Na moim jest 70A, ale nie wiem jaki powinien być
|
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1098 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 15 Sty 2012, 00:37
|
|
|
bidżej napisał/a: | przeraziło mnie trochę to 90A. co prawda wg napisów altek daje prąd 45-90A i przez prawie tysiąc km nie ugotował akumulatora |
Zamiast się cieszyć że masz porządne dynamo, to jakieś sztuczne problemy sobie kreujesz.
Alternator mógłby mieć nawet 200A, a by Ci nic nie ugotował. Aku sobie weźmie tyle, ile potrzebuje, reszta będzie jako nadwyżka prądowa do wykorzystania w instalacji.
A jak się boisz, to ja go chętnie przygarnę |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 15 Sty 2012, 11:01 Re: alternator do zeteca - 90A? :O
|
|
|
bidżej napisał/a: | dokopałem się do ostatnio do oznaczeń na moim altku, który jeździł w zetecu. wyglądają jak poniżej:
[url=http://img37.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL]
przeraziło mnie trochę to 90A. co prawda wg napisów altek daje prąd 45-90A i przez prawie tysiąc km nie ugotował akumulatora, ale czy on oby przypadkiem nie jest dizlowy? |
nie kompromituj sie już... laternator ładuje tyle ile potrzeba a te 90A to jego maksymalna wydajność |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 16 Sty 2012, 23:43
|
|
|
90A to i tak mało do dobrze wyposażonej fiesty. U mnie jak włączę grzaną szybę przód i tył + grzanie luster, dmuchawę i światła to brakuję altka 90tki hehe |
_________________
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 17 Sty 2012, 07:39
|
|
|
skoro tak, to lepiej dla mnie
zostało tylko kupić regulator, bo szczotki się kończą i będzie lala. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.