[MK3] Problemy po wjechaniu w kałużę |
Autor |
Wiadomość |
Qlimaxss
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Adam
Wiek: 31 Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 153 Skąd: Aleksandrów Łó
|
Wysłany: 25 Sty 2012, 20:52 [MK3] Problemy po wjechaniu w kałużę
|
|
|
No wiec w niedziele wpadłem w wielka kałurze nie mogłem zwolnic ani uciec na drugi pas poniewaz był ruch w przeciwnym kierunku auto nie zgasło kontynułowałem jazde wystzko było ok ale zgasło na garbie zauwazyłem ze chodzi jak traktor czyli nie na wyszysykich cylidrach przglodajac forum doszedłem ze wina jest cewka nastepnego dnia musiałem skorzystac z auta i jedziłem gdyz brat jest mechanikiem i mowił ze jedzic na tym mozna wiec tak zrobiłem dzis nie mogłem juz odpalic auta na pych nic aku sie rozladowal wykreciłem swiece byly ciemne i zalane oczysciełem wlozyłem i nadal nie chce zalapac i ciągle je zalewa co moze byc problemem?? |
_________________ Była Mk3 94 r "Chianti "
Jest Mk5 01 "Elance " |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 29 Sty 2012, 10:55, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 25 Sty 2012, 20:55
|
|
|
brak iskry może być problemem
sprawdziłeś to? jest iskra? |
|
|
|
|
Qlimaxss
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Adam
Wiek: 31 Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 153 Skąd: Aleksandrów Łó
|
Wysłany: 25 Sty 2012, 20:58
|
|
|
no własnie tata sprawdzał mowi ze jest:) wiec sam juz zglupiałem moze za slaba iska?? |
_________________ Była Mk3 94 r "Chianti "
Jest Mk5 01 "Elance " |
|
|
|
|
Davidstm1
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31 Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 55 Skąd: Sztum
|
Wysłany: 25 Sty 2012, 22:19
|
|
|
Ja miałem coś takiego jak alternator się rozsypał. Autko jechało ale światełka zrobiły się słabe i zdechł. Akumulator pusty.... na pych też nie łapał. Może coś się stało jak wjechałeś w kałuże ?? Nie wiem czy od wody może tak się stać poprostu objawy pasują do mojego przypadku. |
|
|
|
|
Qlimaxss
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Adam
Wiek: 31 Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 153 Skąd: Aleksandrów Łó
|
Wysłany: 25 Sty 2012, 23:02
|
|
|
Wiesz co krecic aku kreci tylko brakuje tego ostaniego strzału a aku rozładował sie od krecenia na rozruszniku;/ |
_________________ Była Mk3 94 r "Chianti "
Jest Mk5 01 "Elance " |
|
|
|
|
Davidstm1
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31 Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 55 Skąd: Sztum
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 10:06
|
|
|
No to moje próby pomocy w tym momencie się kończą może ktoś inny coś podpowie. |
|
|
|
|
Delko
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 44 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 10:48
|
|
|
Witam podobna sytuacje miała moja siostra w fieście 1.1
Problem pojawiał się gdy padał deszcz auto szarpało strzelało i gasło.
Wyciągnąłem cewkę zapłonowa niby wyglądała w porządku ale miała minimalne pęknięcia na obudowie
Wysuszyłem założyłem auto zaczęło normalnie pracować ale gdy znowu się zamoczyło objawy wracały
Pojechałem na szrot wykręciłem cewkę z fiesty zapłaciłem 20 zł założyłem ale już w innym miejscu podobnie jak w xr2i 3 lata tak już lata i nie ma żadnego problemu
Cewka założona z tyłu za silnikiem narażona jest na ciągły kontakt z woda podczas deszczowych dni |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=m6WvIoS4_Mo |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 10:50
|
|
|
Delko napisał/a: | Cewka założona z tyłu za silnikiem narażona jest na ciągły kontakt z woda podczas deszczowych dni | I jeśli jest sprawna to absolutnie jej to nie przeszkadza, a jak jest pęknięta to i w innym miejscy wilgoć z powietrza może problemy robić,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Delko
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 44 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 10:52
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Delko napisał/a: | Cewka założona z tyłu za silnikiem narażona jest na ciągły kontakt z woda podczas deszczowych dni | I jeśli jest sprawna to absolutnie jej to nie przeszkadza, a jak jest pęknięta to i w innym miejscy wilgoć z powietrza może problemy robić,,, |
No zgadam się z tobą ale wolałem zamontować to już wyżej
A jeśli po wymianie cewki nic to nie da to proponuje zajrzeć do czujnika położenia wału \ |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=m6WvIoS4_Mo |
|
|
|
|
Qlimaxss
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Adam
Wiek: 31 Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 153 Skąd: Aleksandrów Łó
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 11:03
|
|
|
ja dziś wyjme swoja ja jej nie odpale naładowałem akumulatory wiec moze sie uda jak nie zdemontuje cewke tylko jak tam najszybciej sie dostac??? robie to na podowrku i nie mam dostepu do kanału |
_________________ Była Mk3 94 r "Chianti "
Jest Mk5 01 "Elance " |
|
|
|
|
Delko
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 44 Skąd: Chełm
|
|
|
|
|
Qlimaxss
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Adam
Wiek: 31 Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 153 Skąd: Aleksandrów Łó
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 11:17
|
|
|
a jaki tam jest torks;P
|
_________________ Była Mk3 94 r "Chianti "
Jest Mk5 01 "Elance " |
|
|
|
|
Delko
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 44 Skąd: Chełm
|
|
|
|
|
MisiekT
Prince of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 11:31
|
|
|
zacznij od sprawdzenia czy nie masz mokrego filtra powietrza, bo moze trzeba kompresje od razu sprawdzic, a nie drobiazgow szukac |
_________________ MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056 |
|
|
|
|
Qlimaxss
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Adam
Wiek: 31 Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 153 Skąd: Aleksandrów Łó
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 13:31
|
|
|
Fiesta odpaliła tata ruszył cos przy cewce i zalapal odrazu dal mi w kosc zeby przepalil sie dymi na czarno jakby nadal chodził na nie wszystkich cylidrach kominowałem z prrzemiana kabli i nadal to samo wali z rury mysle czy moze moze jeden z kabli zaplonowcyh nie ma przebicia bo na 3 nic sie nie działo a na 4 odrazu jak by stracil moc na wszystkich jest iskra |
_________________ Była Mk3 94 r "Chianti "
Jest Mk5 01 "Elance " |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 13:40
|
|
|
Jeżeli zdejmujesz przewód z 3 cylindra i na silniku to nie robi wrażenia, to albo nie ma jednak na świecy iskry albo cylinder szlag trafił i nie pali bo : i tu kilka możliwości,,, (BTW, nowe auta nie lubią testu równowagi) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Qlimaxss
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Adam
Wiek: 31 Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 153 Skąd: Aleksandrów Łó
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 14:00
|
|
|
Joe a moze to wina morkych przewodów zaplonowych?? dlatego tak chodzi?? |
_________________ Była Mk3 94 r "Chianti "
Jest Mk5 01 "Elance " |
|
|
|
|
mmbu
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 327 Skąd: WF
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 14:10 Re: Problemy po wjechaniu w kałużę
|
|
|
Qlimaxss napisał/a: | No wiec w niedziele wpadłem w wielka kałurze nie mogłem zwolnic ani uciec na drugi pas poniewaz był ruch w przeciwnym kierunku auto nie zgasło kontynułowałem jazde wystzko było ok ale zgasło na garbie zauwazyłem ze chodzi jak traktor czyli nie na wyszysykich cylidrach przglodajac forum doszedłem ze wina jest cewka nastepnego dnia musiałem skorzystac z auta i jedziłem gdyz brat jest mechanikiem i mowił ze jedzic na tym mozna wiec tak zrobiłem dzis nie mogłem juz odpalic auta na pych nic aku sie rozladowal wykreciłem swiece byly ciemne i zalane oczysciełem wlozyłem i nadal nie chce zalapac i ciągle je zalewa co moze byc problemem?? |
Z brata taki mechanik jak z koziej doopy trąba, jak powiedział, że można jeździć z silnikiem pracującym na (tu przypuszczenie) 3 z 4 cylindrów. Oby wymiana cewki Ci pomogła |
_________________ jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze
Umiesz liczyć? Licz na siebie...
Moje Allegro |
|
|
|
|
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 29 Sty 2012, 00:21
|
|
|
Autorze tematu sprawdz cewkę.
Specjalnie się zalogowałem aby ci powiedzieć to co poniżej ;
w moich czasach prawdopodobnie nie przeszedłbyś z klasy czwartej do piątej .
Mówię o znakach przestankowych - strasznie się czyta twoje posty , nie widzisz tego ?
To jakaś masakra języka polskiego .
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Fordzik88
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35 Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 257 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 29 Sty 2012, 18:02
|
|
|
Mam podobnie po wjechaniu w kałużę, i teraz znów mi zaczął się dławic, zaczęły falować obroty itp. Tez prawdopodobnie mam do wymiany cewkę zapłonową. Także, słuchaj doświadczonych użytkowników.
Pozdrawiam |
_________________ Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i |
|
|
|
|
|