Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cewka zaplonowa, mk3, odpalanie, swiece, zaplon

[MK3] Problemy po wjechaniu w kałużę
Autor Wiadomość
Qlimaxss 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Adam
Wiek: 31
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 153
Skąd: Aleksandrów Łó
Wysłany: 25 Sty 2012, 20:52   [MK3] Problemy po wjechaniu w kałużę

No wiec w niedziele wpadłem w wielka kałurze nie mogłem zwolnic ani uciec na drugi pas poniewaz był ruch w przeciwnym kierunku auto nie zgasło kontynułowałem jazde wystzko było ok ale zgasło na garbie zauwazyłem ze chodzi jak traktor czyli nie na wyszysykich cylidrach przglodajac forum doszedłem ze wina jest cewka nastepnego dnia musiałem skorzystac z auta i jedziłem gdyz brat jest mechanikiem i mowił ze jedzic na tym mozna wiec tak zrobiłem dzis nie mogłem juz odpalic auta na pych nic aku sie rozladowal wykreciłem swiece byly ciemne i zalane oczysciełem wlozyłem i nadal nie chce zalapac i ciągle je zalewa co moze byc problemem??
_________________
Była Mk3 94 r "Chianti "
Jest Mk5 01 "Elance "
Ostatnio zmieniony przez bidżej 29 Sty 2012, 10:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 25 Sty 2012, 20:55   

brak iskry może być problemem
sprawdziłeś to? jest iskra?
 
 
Qlimaxss 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Adam
Wiek: 31
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 153
Skąd: Aleksandrów Łó
Wysłany: 25 Sty 2012, 20:58   

no własnie tata sprawdzał mowi ze jest:) wiec sam juz zglupiałem moze za slaba iska??
_________________
Była Mk3 94 r "Chianti "
Jest Mk5 01 "Elance "
 
 
 
Davidstm1 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 55
Skąd: Sztum
Wysłany: 25 Sty 2012, 22:19   

Ja miałem coś takiego jak alternator się rozsypał. Autko jechało ale światełka zrobiły się słabe i zdechł. Akumulator pusty.... na pych też nie łapał. Może coś się stało jak wjechałeś w kałuże ?? Nie wiem czy od wody może tak się stać poprostu objawy pasują do mojego przypadku.
 
 
 
Qlimaxss 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Adam
Wiek: 31
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 153
Skąd: Aleksandrów Łó
Wysłany: 25 Sty 2012, 23:02   

Wiesz co krecic aku kreci tylko brakuje tego ostaniego strzału a aku rozładował sie od krecenia na rozruszniku;/
_________________
Była Mk3 94 r "Chianti "
Jest Mk5 01 "Elance "
 
 
 
Davidstm1 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 55
Skąd: Sztum
Wysłany: 26 Sty 2012, 10:06   

No to moje próby pomocy w tym momencie się kończą :P może ktoś inny coś podpowie.
 
 
 
Delko 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: Chełm
Wysłany: 26 Sty 2012, 10:48   

Witam podobna sytuacje miała moja siostra w fieście 1.1
Problem pojawiał się gdy padał deszcz auto szarpało strzelało i gasło.
Wyciągnąłem cewkę zapłonowa niby wyglądała w porządku ale miała minimalne pęknięcia na obudowie
Wysuszyłem założyłem auto zaczęło normalnie pracować ale gdy znowu się zamoczyło objawy wracały
Pojechałem na szrot wykręciłem cewkę z fiesty zapłaciłem 20 zł założyłem ale już w innym miejscu podobnie jak w xr2i 3 lata tak już lata i nie ma żadnego problemu
Cewka założona z tyłu za silnikiem narażona jest na ciągły kontakt z woda podczas deszczowych dni
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=m6WvIoS4_Mo
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Sty 2012, 10:50   

Delko napisał/a:
Cewka założona z tyłu za silnikiem narażona jest na ciągły kontakt z woda podczas deszczowych dni
I jeśli jest sprawna to absolutnie jej to nie przeszkadza, a jak jest pęknięta to i w innym miejscy wilgoć z powietrza może problemy robić,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Delko 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: Chełm
Wysłany: 26 Sty 2012, 10:52   

JoeMix napisał/a:
Delko napisał/a:
Cewka założona z tyłu za silnikiem narażona jest na ciągły kontakt z woda podczas deszczowych dni
I jeśli jest sprawna to absolutnie jej to nie przeszkadza, a jak jest pęknięta to i w innym miejscy wilgoć z powietrza może problemy robić,,,


No zgadam się z tobą ale wolałem zamontować to już wyżej
A jeśli po wymianie cewki nic to nie da to proponuje zajrzeć do czujnika położenia wału \
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=m6WvIoS4_Mo
 
 
 
Qlimaxss 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Adam
Wiek: 31
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 153
Skąd: Aleksandrów Łó
Wysłany: 26 Sty 2012, 11:03   

ja dziś wyjme swoja ja jej nie odpale naładowałem akumulatory wiec moze sie uda jak nie zdemontuje cewke tylko jak tam najszybciej sie dostac??? robie to na podowrku i nie mam dostepu do kanału
_________________
Była Mk3 94 r "Chianti "
Jest Mk5 01 "Elance "
 
 
 
Delko 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: Chełm
Wysłany: 26 Sty 2012, 11:09   

W 1.1 jak wyciągałem to nie było z tym jakiś wielkich problemów dobry dostęp bez kanału no i dobry klucz torx :-)
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=m6WvIoS4_Mo
 
 
 
Qlimaxss 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Adam
Wiek: 31
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 153
Skąd: Aleksandrów Łó
Wysłany: 26 Sty 2012, 11:17   

a jaki tam jest torks;P
:-P
_________________
Była Mk3 94 r "Chianti "
Jest Mk5 01 "Elance "
 
 
 
Delko 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: Chełm
Wysłany: 26 Sty 2012, 11:18   

Qlimaxss napisał/a:
a jaki tam jest torks;P
:-P


Nie pamiętam może kto inny ci pomoże
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=m6WvIoS4_Mo
 
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 26 Sty 2012, 11:31   

zacznij od sprawdzenia czy nie masz mokrego filtra powietrza, bo moze trzeba kompresje od razu sprawdzic, a nie drobiazgow szukac
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Qlimaxss 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Adam
Wiek: 31
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 153
Skąd: Aleksandrów Łó
Wysłany: 26 Sty 2012, 13:31   

Fiesta odpaliła tata ruszył cos przy cewce i zalapal odrazu dal mi w kosc zeby przepalil sie dymi na czarno jakby nadal chodził na nie wszystkich cylidrach kominowałem z prrzemiana kabli i nadal to samo wali z rury mysle czy moze moze jeden z kabli zaplonowcyh nie ma przebicia bo na 3 nic sie nie działo a na 4 odrazu jak by stracil moc na wszystkich jest iskra
_________________
Była Mk3 94 r "Chianti "
Jest Mk5 01 "Elance "
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Sty 2012, 13:40   

Jeżeli zdejmujesz przewód z 3 cylindra i na silniku to nie robi wrażenia, to albo nie ma jednak na świecy iskry albo cylinder szlag trafił i nie pali bo : i tu kilka możliwości,,, (BTW, nowe auta nie lubią testu równowagi)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Qlimaxss 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Adam
Wiek: 31
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 153
Skąd: Aleksandrów Łó
Wysłany: 26 Sty 2012, 14:00   

Joe a moze to wina morkych przewodów zaplonowych?? dlatego tak chodzi??
_________________
Była Mk3 94 r "Chianti "
Jest Mk5 01 "Elance "
 
 
 
mmbu 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 327
Skąd: WF
Wysłany: 26 Sty 2012, 14:10   Re: Problemy po wjechaniu w kałużę

Qlimaxss napisał/a:
No wiec w niedziele wpadłem w wielka kałurze nie mogłem zwolnic ani uciec na drugi pas poniewaz był ruch w przeciwnym kierunku auto nie zgasło kontynułowałem jazde wystzko było ok ale zgasło na garbie zauwazyłem ze chodzi jak traktor czyli nie na wyszysykich cylidrach przglodajac forum doszedłem ze wina jest cewka nastepnego dnia musiałem skorzystac z auta i jedziłem gdyz brat jest mechanikiem i mowił ze jedzic na tym mozna wiec tak zrobiłem dzis nie mogłem juz odpalic auta na pych nic aku sie rozladowal wykreciłem swiece byly ciemne i zalane oczysciełem wlozyłem i nadal nie chce zalapac i ciągle je zalewa co moze byc problemem??



Z brata taki mechanik jak z koziej doopy trąba, jak powiedział, że można jeździć z silnikiem pracującym na (tu przypuszczenie) 3 z 4 cylindrów. Oby wymiana cewki Ci pomogła
_________________
jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze

Umiesz liczyć? Licz na siebie...

Moje Allegro
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 29 Sty 2012, 00:21   

Autorze tematu sprawdz cewkę.
Specjalnie się zalogowałem aby ci powiedzieć to co poniżej ;
w moich czasach prawdopodobnie nie przeszedłbyś z klasy czwartej do piątej .
Mówię o znakach przestankowych - strasznie się czyta twoje posty , nie widzisz tego ?
To jakaś masakra języka polskiego .

Pozdrawiam.
 
 
Fordzik88 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 257
Skąd: Brwinów
Wysłany: 29 Sty 2012, 18:02   

Mam podobnie po wjechaniu w kałużę, i teraz znów mi zaczął się dławic, zaczęły falować obroty itp. Tez prawdopodobnie mam do wymiany cewkę zapłonową. Także, słuchaj doświadczonych użytkowników.
Pozdrawiam
_________________
Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.