| 
		[MK3] Interfejs diagnostyczny do MK3,5 96r. | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 bigel  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Wojtek 
                  Wiek: 40  Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 161 Skąd: Tczew 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Sty 2011,  14:51   [MK3] Interfejs diagnostyczny do MK3,5 96r.
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam Panowie,czy wiecie może jaki typ złącza obd pasuje do tego modelu?1 czy 2?
 
a może ktoś kupił na allegroszu i podesłał by mi linka,
 
z góry dzięki | 
             
						
				_________________ Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
   | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Gru 2011,  21:42, w całości zmieniany 2 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Sty 2011,  17:16   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               do MK3 nie ma interfejsu a przynajmniej nie na OBD
 
ktos mogl wtyczke dorobic do zlacza i tylko bledy zczytuje | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bidżej  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Sty 2011,  20:39   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | w classicach z 96 roku zdarzało się złącze diagnostyczne wyprowadzone na 16-pinową wtyczkę (jak od obd) na lewym słupku A. tyle tylko, że funkcje zostały dokładnie te same, co w przypadku złącza 3-pinowego za reflektorem. | 
             
						
				_________________ www.twojrobot.blogspot.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bigel  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Wojtek 
                  Wiek: 40  Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 161 Skąd: Tczew 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Sty 2011,  22:40   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | no właśnie ja mam takie złącze przy slupku,czy idzie dostać do tego jakiś interfejs? | 
             
						
				_________________ Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Sty 2011,  22:50   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | bigel napisał/a: | 	 		  | czy idzie dostać do tego jakiś interfejs? | 	  Tak: rezystor - dioda świecaca (lub buzzer) i najlepiej wtyczka (chociaż bez też da radę). | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bigel  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Wojtek 
                  Wiek: 40  Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 161 Skąd: Tczew 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Sty 2011,  23:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dzięki,to będe działał    i mam nadzieje że się uda | 
             
						
				_________________ Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 przemo_rsr  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`99 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Przemek 
                  Wiek: 35  Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Sty 2011,  11:56   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ja mam taka wtyczkę na słupku u dołu,
 
 i mam koło lewej lampy też taka malutką wtyczkę, a do czego ona?
 
 jest zaślepiona | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bidżej  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Sty 2011,  12:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | biała? jak tak, to od FDS2000 - cokolwiek to jest. poczytaj w FAQ. | 
             
						
				_________________ www.twojrobot.blogspot.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Zdzieszko  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Zdzieszko 
                  Wiek: 36  Dołączył: 26 Kwi 2011 Posty: 13 Skąd: Więckowy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Kwi 2011,  21:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak podłączyć się do tego złącza na słupku? Dla złącza 3 pinowego wiadomo (ktoś zamieścił fajny opis). | 
             
						
				_________________ Zdzieszko | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bidżej  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Kwi 2011,  06:27   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | patrz po kolorach kabli. są tylko 3, tak samo jak przy zwykłym złączu diagnostycznym, ale wyprowadzone na wtyk 16-pin (czy ile tam) | 
             
						
				_________________ www.twojrobot.blogspot.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Kwi 2011,  07:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               U mnie w kosiarce też jest gniazdo OBDII, ale niestety samo gniazdo bez kabli... Widocznie szykowali się już na EECV. Ale w 96 roku skoro kosiarki juz nie mają EDISa to może już jest EECV i to gniazdo działa - nie wiem. 
 
 
[ Dodano: Pią Kwi 29, 2011 08:19 ]
 
Zdzieszko, daj VIN tej fiesty, bo ciekawe to jest - sprawdzę w microcacie. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Zdzieszko  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Zdzieszko 
                  Wiek: 36  Dołączył: 26 Kwi 2011 Posty: 13 Skąd: Więckowy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Kwi 2011,  08:50   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | VS6BXXWPFBTG62010 | 
             
						
				_________________ Zdzieszko | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bigel  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Wojtek 
                  Wiek: 40  Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 161 Skąd: Tczew 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Gru 2011,  19:47   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Panowie,odgrzewam kotleta.otóż spojrza lem dzisiaj na wtyczke przy reflektorze i kształt się zgadza,ale kolory kabli już nie,czy to jest jakaś różnica.spotkał sie kiedyś ktoś z tym?kolory u mnie to brązowo czerwony,brązowo zielony i brązowo żółty.a normalnie z FAQów to brązowy,niebiesko zielony i brązowo zielony.próbowałem się podpiąć ale nic to nie dało.Wiecie może o co chodzi? | 
             
						
				_________________ Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dżolero  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Gru 2011,  21:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | gówno prawda. osobiscie podpinałem sie kompem pod złącze 3-pinowe. pod kts-em 300 i mieszanka zworek. zczytywal blędy numerkami i nazwami- jak w przypadku np nowszych aut i obd obd2 | 
             
						
				_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps  jest Probe II se 2.0 16v 136ps    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dreapheus  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 20 Skąd: 3miasto/ Tczew 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Gru 2011,  11:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam ten sam problem co bigel te same inne kolory kabli, tylko jedna wtyczka i gniazdo przy słupku, jak się podłączyć? Przy wtyczce słupka nie widać kabli trzeba by było obudowę ściągać?
 
Załączam zdjęcie:
 
  
 
Wygląda że ma tam 9 żył. Da się pod to jakoś podpiąć buzzerkiem czy trzeba pod komputer? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Gru 2011,  18:55   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ELM327 i powinna działać diagnostyka . W 3,5 było już OBD . Nie dam głowy, ale jak ktos bedzie w okolicy to zapraszam do testów .
 
KTS liczy kody migowe jak byś to zrobił ręcznie a potem to przelicza na liczby . Sam możesz sobie zrobic taki patent na Atmedze 8 i LCD. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dreapheus  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 20 Skąd: 3miasto/ Tczew 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Gru 2011,  21:58   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Elm327 niestety nic nie łapie. Doszedłem do tego w końcu przeglądając forum elektrody. Jest to EECIV podłączony do wtyczki obd. Komplikują sprawę.
 
Aby wykonać test buzerem piny 5 i 11 zwieramy. Buzzera plus podłączamy do zasilania- pin 16 oraz minus do pinu nr 3. Możecie dodać to do faq a nóż się komuś jeszcze przyda.
 
Schemat:
 
  
 
 
Test na uruchomiony silniku przechodzi mi bez błędu- wszystko dzieje się zgodnie z instrukcją. Zmienia obroty i daje na koniec 11 o braku błędów.
 
 
Natomiast test na nieuruchomionym daje coś takiego:
 
11_11_11_11_11_10
 
gdzie _ to 4s przerwy. Czyli jakby dawał 5 separacji 20 i kończył test. Słuchałem kilkukrotnie (a nóż jest tam gdzieś zaszyty kod 11 o braku błędów), ale za każdym razem to samo.
 
Co to może oznaczać? Miał tak ktoś? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bidżej  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Gru 2011,  22:08   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | diodalodz napisał/a: | 	 		  | W 3,5 było już OBD | 	   zależy co przez to rozumieć - jak system samodiagostyki, to przecież to samo było w MK3. a jeśli wtyczkę 16-pin, to ona co najwyżej "bywała"    | 
             
						
				_________________ www.twojrobot.blogspot.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 grasband  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 05 Lut 2012 Posty: 9 Skąd: Lębork 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Mar 2012,  11:33   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja mam mam dwa złącza diagnostyki ten koło lampy i koło pedału sprzęgła mniej wiecej. Podłączam buzerek do złącza koło lampy i tylko piszczy a jak podłącze do tego 16to pinowego to tez tylko piszczy    O co chodzi? Wszystko robie tak jak w instrukcji. Może mam zły piszczyk? Kupiłem w brico taki co ma przypominac o zapalonych światłach to mysle ze jest dobry    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |