| 
		[MK3] Czujnik położenia przepustnicy | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 matek24  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 17 Skąd: Dulcza Wielka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Mar 2012,  21:52   [MK3] Czujnik położenia przepustnicy
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam
 
 
Mam problem z czujnikiem położenia przepustnicy. Odkręciłem go zmierzyłem opór i wyszło mi  10,20 - 1,50 kohm.  W miare przesuwania dźwigienki opór rośnie. komputer pokazuje mi błędy  15, 25. Co mam zrobić ?? pomóżcie | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 9 Mar 2012,  09:06, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 LeVeL  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Robert 
                  Wiek: 32  Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 77 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 matek24  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 17 Skąd: Dulcza Wielka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Mar 2012,  08:45   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | rozebralem czujnik ale nie wiem co moglo się popsuć dodam że między czerwonym a zółtym i zółtym a zielonym miernik nie pokazuje nic, nie reaguje | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Mar 2012,  09:11   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | On ma taka budowę jak pamiętam ze między każdym a każdym ma być przejście, kwestia oporu,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 matek24  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 17 Skąd: Dulcza Wielka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Mar 2012,  11:06   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               przeczytałem:
 
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=12123 
 
http://www.fiestaklubpols...opic.php?t=3233 
 
Czytałem o regeneracji czujnika, jedni twierdzą ze wystarczy wywiercić dwa otworki w czujniku wpuścić preparat do regeneracji potencjometrów i gotowe, jednak w moim przypadku to nie pomoglo, drudzy twierdzą że to kable są winne, w moim przypadku troche raci w tym jest. Po tych zabiegach stwierdziłem że trzeba rozebrać czujnik.
 
Gdy go Rozebrałem zauważyłem że ścieżki są skruszałe, kupię dzisiaj lakier grafitowy i spróbuję to naprawić. Tylko mam kilka pytań:
 
Jak nałożyć lakier grafitowy żeby uzyskać odpowiednią wartość oporu?(metoda prób i błędów??)
 
Jakie mają być wartości oporu między poszczególnymi kablami?? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Mar 2012,  22:37   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | matek24 napisał/a: | 	 		  | Gdy go Rozebrałem zauważyłem że ścieżki są skruszałe | 	  Kosz,,, znaczy CPP trup     | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Mar 2012,  23:56   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dokładnie. nie uzyskasz trwałego efektu. Szkoda na lakier. Ślizgacz robi zbyt często ruchy, do tego wibracje wysoka temperatura i wilgotne środowisko. 
 
Czujniki podobnie jak opony i klocki należy czasami wymieniać. 
 
 
MEAT&DORIA MD83000 nowy w IC bez zniżek ok 300. Jak znajdziesz dobry sklep to za 150 ci sprzedadzą .
 
http://allegro.pl/potencj...2109852749.html
 
 
A jak jesteś odważny to szroty . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 matek24  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 17 Skąd: Dulcza Wielka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Mar 2012,  16:13   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dzięki za utwierdzenie w obawach:) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dj_matis  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 34  Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 34 Skąd: Csw\Gd 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Maj 2012,  20:26   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam.
 
Nie moge znalezc poprawnych wartosci cpp. 
 
Prosze o sprawdzenie czy moje sa w porzadku.
 
zielony->zolty - 3.53kohm
 
zielony->czerwony - 4.64-1.10kohm
 
zolty-> czerwony 1.27kohm | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dj_matis  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 34  Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 34 Skąd: Csw\Gd 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Maj 2012,  12:56   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Cpp i silnik krokowy wymienilem..... a obroty i tak zosaja wysokie :( 
 
Pomocy co jeszcze moze byc? zauwazylem ze gdy silnik sie rozgrzeje tak do ponad literki M to obroty staja sie wyzsze i ciezej schodza;/
 
Sprawdzalem bledy to nie ma zadnego tylko w pamieci jest blad: 
 
38-sonda lambda i 45 -czujnik predkosci pojazdu | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.