Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] Czarne spękadło
Autor Wiadomość
magik514 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: L
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: leszno
Wysłany: 15 Mar 2012, 12:19   [MK3] Czarne spękadło

1. NICK: magik514
2. IMIĘ: Mateusz
3. MODEL: MK3
4. WERSJA: a kto to wie?
5. ROCZNIK: MK3 1994r.
6. SILNIK: 1.1i
7. OPIS AUTA: Nie ma co pisać. Wszystko widać. Jest jak jest, a będzie... GORZEJ! Będzie rost. Będzie rdza i sticker bomby. Mam nadzieje że pojawi się gwint i szeroka stal. Auto po wymianie silnika. W poprzedniku poszły "szklanki".

Wyjaśnię jeszcze dlaczego spękadło. Bo na masce jest strasznie popękany lakier i moja dziewczyna tak na fieste mówi. :ok:









I jeszcze moja prośba. Może zauważycie na allegro czy gdzieś fajne felgi do mojego spękadła. Jak coś to dawajcie znać.
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 15 Mar 2012, 12:36   

Rdza jak rdza tu przynajmniej jest to planowane, a co do felg to może przemyśl poszerzenie seryjnej stali, ciekawie by to wyglądało z naciągięm i glebą, teraz prawde mówiąc nie ma co oceniać, trzeba czekać na efekty.

Pozdrawiam.
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 15 Mar 2012, 14:23   

magik514 napisał/a:
Będzie rdza

nawet bardzo dużo rdzy :rotfl:
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
magik514 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: L
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: leszno
Wysłany: 15 Mar 2012, 14:42   

Obecnie w planie jest maska i ta metalowa dokładka z przodu
 
 
Witek1992 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mariusz
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 330
Skąd: DKA
Wysłany: 15 Mar 2012, 15:21   

Ta metalowa dokładka z przodu nazywa się raczej pas przedni i to nie jest żadna dokładka :-P
_________________
Do Diesla, tak jak do Kobiety... - Trzeba mieć podejście. ;D
 
 
 
magik514 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: L
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: leszno
Wysłany: 15 Mar 2012, 16:04   

No wierzę na słowo. Ja tam jeszcze się na tym nie znam dobrze.
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 15 Mar 2012, 20:01   

felgi odpowiednie masz w dziale sprzedam ;p Kruku sprzedaje ATSy
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Mar 2012, 20:15   

magik514 napisał/a:
6. SILNIK: 1.1i


magik514 napisał/a:
Auto po wymianie silnika. W poprzedniku poszły "szklanki".


hmmm :?:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
magik514 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: L
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: leszno
Wysłany: 15 Mar 2012, 22:33   

Szklanki w rozrządzie. Tak określił to mechanik. Koszt naprawy przewyższyłby wymianę silnika.
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16 Mar 2012, 00:09   

co tam wczesniej siedzialo, że szklanki byly?
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Mar 2012, 00:10   

Wiem czego synonimem jest "szklanka" w motoryzacji, jednak dziwi Mnie fakt, ze w silnikach hcs 1.1/1.3 nie występują hydrauliczne popychacze zaworów.

Dlatego też radzę zmienić mechanika.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
magik514 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: L
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: leszno
Wysłany: 16 Mar 2012, 00:12   

Powiem tak. Silnik pracował głośniej i z większym klekotem niż diesel. Myśleliśmy że to panewka.
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 16 Mar 2012, 08:29   

czyli zamiast wyregulować zawory był swap?
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
magik514 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: L
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: leszno
Wysłany: 16 Mar 2012, 10:39   

Był swap ale to nie były zawory.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 16 Mar 2012, 19:34   

Twój mechanik albo nie ma pojęcia o czym mówi, albo rąbie Cię na każdym kroku... :fox:

a plany co do auta ciekawe, zobaczymy, co z tego wyjdzie.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 16 Mar 2012, 20:00   

magik514 napisał/a:
Powiem tak. Silnik pracował głośniej i z większym klekotem niż diesel. Myśleliśmy że to panewka.

głośniej niż diesel? czyli miałeś zwykłego zdrowego hcs'a :hahaha:
 
 
Obywatelka Higienistka 
Rodzynek FKP

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 25
Dołączyła: 25 Wrz 2011
Posty: 416
Skąd: WaWa
Wysłany: 18 Mar 2012, 11:24   

Sprawdzone na własne gałki :) Zgrabne Spękadełko :D
 
 
Biegan 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 53
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Mar 2012, 12:00   

magik514 napisał/a:
Był swap ale to nie były zawory.

ja ma 1.3 i też głosno pracuje to norma w tych autach ,wystarczy włozyć wygłuszenie pod maske jak go nie ma zobaczyc tłumik czy nie ma dziurki ,no i wyregulować zawory.I bedzie chodzic o niebo ciszej.
Albo załozyc tlumik od WRC wtedy zagłuszy wszystko ,ale ja nie polecam :hahaha:
_________________
czarny mat a silnik 1.3KAT xD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - czarne reflektory, lampy, przyciemnianie lamp
MK3, MK4, MK5, MK6
LOY Tuning stylistyczny 86 29 Mar 2017, 18:08
barysm
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.