|
Zamknięty przez: szynszyl 7 Kwi 2012, 20:59 |
[Inny] Focus MK1 - odłączenie immobilisera |
Autor |
Wiadomość |
AeSeF
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Marcin
Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 342 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 7 Kwi 2012, 15:53 [Inny] Focus MK1 - odłączenie immobilisera
|
|
|
Witam,
mam problem do którego ciężko mi w Internecie znaleźć rozwiązanie, a w realu jeszcze gorzej, bo są święta...
Wczoraj w foce zastrajkował alarm - włączał się po naciśnięciu otwartej kłódki na pilocie, po przekręceniu stacyjki w "zapłon" itp, ale z tematem sobie poradziłem, bo koło tabliczki bezpieczników i przekaźników znalazłem przycisk alarmu, po wprowadzeniu kodu dioda nie świeci, a alarm nie działa. Niestety dzisiaj do gry doszedł immo i po wsadzeniu kluczyka [zarówno kluczyk z pilotem jak i matka] diodka nad zegarkiem mruga jak szalona, a zapłon jest odcięty. W związku z tym moje pytanie brzmi czy immo można w jakiś sposób odłączyć ? Chyba, że ktoś z Was ma inną propozycje - chętnie wysłucham i podłubie, bo chodzenie pieszo mi nie odpowiada ;-) Dla tych, co rozważaliby alarm dodam, że jest to Clifford Challenger NT ver. C.
Z góry dzięki za pomoc,
pozdrawiam i życzę wesołych Świąt !
P.s. Wiem, że to Fiesta, ale może znajdzie się ktoś, to w mk6,7 miał podobny problem i ten sam popieprzony alarm i udało mu się to naprawić. |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 7 Kwi 2012, 19:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 7 Kwi 2012, 15:59
|
|
|
Wyminiecie IMMO nie jest takie proste,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
mieszko
Naczelny spamer F.K.P.
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.0/80KM
Imię: Mieszko
Wiek: 31 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 1021 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 7 Kwi 2012, 17:01
|
|
|
i chyba nie na Forum tylko na PW... |
_________________ |
|
|
|
|
AeSeF
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Marcin
Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 342 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 7 Kwi 2012, 20:08
|
|
|
Kurde teges już nie wiem co jest, znowu uzbroił się alarm i problem zaczął się od początku. Nie wiem jak to pieprzone ustrojstwo odłączyć całkowicie od zasilania, bo wydaje mi się, że nie ma swojego, bo jak odepnę aku to alarm wysiada Pod kierownicą znalazłem jakiś plastikowy przekaźnik na trzy wtyczki, ale całkowite jego odłączenie nie rozwiązuje problemu. |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 7 Kwi 2012, 20:59
|
|
|
na forum chyba nikt nie będzie podawał instrukcji odłączenia immo ? |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
|
Podobne Tematy |
Temat |
Autor |
Forum |
Odpowiedzi |
Ostatni post |
|
Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
|
Freeman |
Nasze auta |
0 |
12 Lip 2011, 16:38 Freeman |
|
Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
|
Laskosz |
Mechanika ogólna |
2 |
7 Kwi 2010, 20:54 markos2101 |
|
Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
|
van |
Mechanika ogólna |
1 |
25 Cze 2013, 12:00 vegetagt |
|
Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
|
Piesek |
Mechanika ogólna |
39 |
13 Sty 2014, 15:24 kostek88wjcz |
|
Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
|
diodalodz |
Mechanika ogólna |
5 |
31 Sty 2006, 09:10 Gość |
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|