Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
31 Mar 2014, 19:54
[MK6] Problem z katalizatorem
Autor Wiadomość
Borys 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Daniel
Wiek: 38
Dołączył: 04 Cze 2012
Posty: 5
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 6 Cze 2012, 18:19   

czesc zrobilem sobie takie kolanko jakie widzialem na allegro do odsuniecie sondy lambda dalej narazie przejechalem 100km i blad sie nie pokazuje mam teraz inny problem a dokladniej dolot, mam zalozony filt stozkowy. ale po nagrzaniu silnika lapie dosc gorące powietrze i odczuwam lekki spadek mocy jak rano go odpalam i silnik jest zminy to jakos zwawiej sie zbiera szybciej przyspiesza, mam stary inter cooler z subaru z paroma rurkami czy jest sen zakladac intercooler oczywiscie turbo nie mam tylko chce schlodzic troche powietrze dolotowe. fiesta st 2006
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 6 Cze 2012, 18:29   

Borys napisał/a:
po nagrzaniu silnika lapie dosc gorące powietrze i odczuwam lekki spadek mocy jak rano go odpalam i silnik jest zminy to jakos zwawiej sie zbiera szybciej przyspiesza,
Na zimnym silniku jedziesz na ssaniu, bogatsza mieszanka=lepsze przyspieszenie... :yes:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Cze 2012, 18:34   

Parzych napisał/a:
bogatsza mieszanka=lepsze przyspieszenie...
Większe spalanie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 6 Cze 2012, 18:43   

JoeMix napisał/a:
Większe spalanie,,,
Tego nie pisałem, bo to się rozumie samo przez się...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Borys 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Daniel
Wiek: 38
Dołączył: 04 Cze 2012
Posty: 5
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 7 Cze 2012, 08:02   

to jak jest sens wkladac ten intercooler czy wogole to glupota jest. zrobilem juz 250km i blad z sondy sie nie pokazuje
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 7 Cze 2012, 10:24   

Do wolno ssaka? Chyba w ogóle nie ma sensu, aby intercooler działał to auto musi trochę jechać,,, lepiej pokombinować by stożek nie ciągnął ciepłego powietrza,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kamilowski 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 42
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 48
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 26 Cze 2012, 22:08   

No to ja już z tej wymiany argumentów nie kumam nic. Grzechocze mi katalizator(tak mówi mój mechanik) i jadę go wyrżnąć. Nie wiem jednak czy mojej fieście to pomoże czy ją zabije. Czy możecie ostatecznie powiedzieć jak to ma być zrobione? Czy rzeczywiście podkładka pod lambdę wystarczy. Robię lekko w gacie bo mi się posypał katalizator tydzień przed wyjazdem do Włoch.
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 26 Cze 2012, 22:14   

kamilowski napisał/a:
Czy rzeczywiście podkładka pod lambdę wystarczy.
Tak, tylko odpowiedniej długości/grubości...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
szumi81 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 32
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 70
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26 Cze 2012, 23:55   

jak wywalisz kata to nic nie powinno się dziać a może być zapchany. Kup sobie na allegro przedłużenie rury dolotu i wstaw stożek gdzieś koło lampy aby był dopływ świeżego powietrza.
_________________



 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 27 Cze 2012, 00:00   

szumi81, co ma dolot do katalizatora <???>
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
szumi81 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 32
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 70
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Cze 2012, 01:47   

Nic :hihihi: chodziło mi o dolot powietrza bo pisał, że łapie ciepłe powietrze a ma stożek.
_________________



 
 
kamilowski 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 42
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 48
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 18 Lip 2012, 22:17   

Parzycha zawsze słuchajcie bo on się na prawdę zna. Mój mechanik nie dał podkładki bo chciał być mądrzejszy od wszystkich i w trasie do Włoch mi się zapaliła kontrolka bo 2 sonda zgłupiała. Pracy silnika nie zmienia ale jest upierdliwie pomarańczowo na desce. Silnik dostał kopa w środku obrotów z tym, że dźwięk jest polonezowaty:)
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 18 Lip 2012, 22:28   

kamilowski napisał/a:
Parzycha zawsze słuchajcie bo on się na prawdę zna.
Dzięki za słowa uznania, ale niestety aż tak się na wszystkim nie znam, z katem, lambdą i dystansem tylko powtarzałem za znajomymi mechaniorami...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
kamilowski 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 42
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 48
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 19 Lip 2012, 01:27   

dobra dobra już nie bądź taki skromniacha.
 
 
 
vwmg 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: X100
Silnik: 1.3i/70KM
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 13
Skąd: Katowice
Wysłany: 3 Wrz 2012, 23:42   

U mnie też był problem z katalizatorem ale ta podkładka załatwiła sprawę.
Natomiast pojawił się inny problem, przy kasowaniu błędu z katalizatora p0420, zauważyłem żę pojawił się również błąd p0030 Obwód sterowania nagrzewaniem sondy lambda. Myślałem że błąd pojawił się w wyniku odpięcia sondy. Błędy skasowałem i przejechałem trasę około 100 km. i nic się nie działo. Autko jakiś czas postało i po ponownym włączeniu silnika od razu pojawiła się kontrolka błędu. Okazało się że znowu bład p0030.
I moje pytanie, czy błąd ten to wynik założenia dystansu na sondę czy po prostu coś się dzieje z samą sondą?
 
 
kruban 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Kamil
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14 Gru 2013, 21:09   

Byłem na małej diagnostyce i wyszło, że katalizator działa poniżej minimum. W związku z tym mam pytanko, który emulator pod drugą sondą lambda zakupić: prosty czy kolanko? Który lepiej pasuje? Czy ma to w ogóle w moim modelu znaczenie?

http://allegro.pl/g41-emu...3770453390.html
http://allegro.pl/69-emul...3775394056.html
 
 
Tobol 


Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/70KM
Imię: Tomek
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 344
Skąd: Racibórz
Wysłany: 15 Gru 2013, 09:44   

Ja wsadziłem do silnika 1.3 kątowy ten http://allegro.pl/69-emul...3775394056.html . "na oko" zmieści się normalny. Przynajmniej u mnie ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 12:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 15:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 23:19
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.