[MK3] Pompa paliwa gaźnika |
Autor |
Wiadomość |
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21 Lut 2012, 20:51 [MK3] Pompa paliwa gaźnika
|
|
|
Poci mi sie pompa paliwa jak stwierdzil mechanik. Fiesta jest na gazniku , znajduje sie za blokiem silnika, 3 przewody wchodza do niej. jaki koszt takiej pompy plus wymiana |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Lut 2012, 21:48
|
|
|
pompa ok 100 zł, trudno dostępna. Wymiana ok 50 zł bo jest w miarę dobry dostęp.
http://allegro.pl/pompa-p...2155839988.html
Ta pompa z 3 krućcami jest bardzo ciężko dostępna i robią je dwie firmy. Wszystkie inne maja 2 krućce więc musisz uważać. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12085 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 08:01
|
|
|
Pompa około 35 złotych, kupowałem jak mi diodalodz pomagałeś z gaźnikiem, bo zamawiałem na wszelki wypadek,,, nawet jak Ci się trafi na 2 wyjścia to przeróbka to koszt kliku groszy na trójniczek odpowiedniej średnicy,,, wymianę można samemu pod blokiem zrobić to 2 śruby + przewody |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 14:37
|
|
|
hm trójnik nie do końca bo jedno wyjście ma inną średnicę wewnętrzną albo kryzę w pompie . Joe siejesz zamęt i chaos intelektualny. Następnym razem skup się i zobacz czym się różnią ! |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12085 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 14:56
|
|
|
Pompa z 2 wejściami ma wejście do baku i wyjście na gaźnik - jak komora jest pełna to stoi pod ciśnieniem (np. po zgaszeniu auta), pompa z 3 wyjściami ma powrót którym powoli sączy się paliwo, jak zgasisz silnik to po kilku sekundach ciśnienie na pompie schodzi do zera,,, mk2 miała pompę na 3 wyjścia lub 2 wyjścia i trójnik, który 3 wyjście ma zaślepione a w nim jest dziurka dosłownie szpilką robiona,,, więc jak podłączysz 2 wyjściowa pompę przez trójnik to albo trzeba kupić odpowiedni trójnik albo go odpowiednio przygotować,,, ale co byś nie wykombinował to nie trzeba kupować trudno dostępnej pompy za ponad setkę, wystarczy pospolita za 30 parę złotych i modem nawet do 50 nie dobijesz,,, patent jest sprawdzony nie w jednym aucie,,, (a jak olejesz powrót do baku to tez nic się nie stanie, setki mk1/2 tak jeździło i jeździ i było i jest dobrze) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 15:47
|
|
|
JoeMix napisał/a: | (a jak olejesz powrót do baku to tez nic się nie stanie, setki mk1/2 tak jeździło i jeździ i było i jest dobrze) |
Było dobrze bo nośność pływaka była odpowiednio policzona na ciśnienie wywierane na zawór iglicowy. A tu w rozwiązaniu z kryzą powrotu tak nie jest. Nie powinno się mordować rozwiązań fabrycznych jeśli na rynku są zamienniki, a 100zł za pompę tej firmy to dobra cena. |
|
|
|
 |
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 19:05
|
|
|
W inter cars jest dostepna VAL247148. cena 115zł. Jak jest to napedzane bo na zdiecu pokazana jest dzwigienka. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12085 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 20:29
|
|
|
Napędzane jest krzywką na rozrządzie,,, jak masz foto z IC to jak ta wajchę podniesiesz do góry, to jak sprężyna ją pcha na swoje miejsce spoczynkowe to jest tłoczone paliwo,,,
http://www.secondchancegarage.com/public/535.cfm tu masz dobra animację na ten temat |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 31 Mar 2012, 08:21
|
|
|
Czy ta pompa paliwa jest odpowiednai dla mojej fiesty Intercars VAL247148 . Co jeszcze mam kupic mianowicie chodzi o uszczelki czy bedą z pompa?. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12085 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 31 Mar 2012, 08:33
|
|
|
pablon napisał/a: | Co jeszcze mam kupic mianowicie chodzi o uszczelki czy bedą z pompa? | Uszczelka jest (powinna być) z pompą i jesli pompa jest do naszego silnika to trzeba zakładać mimo iż nieraz jest inna niż ta co jest na aucie, np. jest cieńsza czy grubsza,,, i mogą to być różnice rzędu 10-15mm, jak jest do innego to trzeba sprawdzić czy końcówka pompy będzie w odpowiednim miejscu. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 1 Kwi 2012, 10:31
|
|
|
Tak czy tylko bedzie pasowac do Fiesta 1.1, FBJ, GUE nr silnika PD 63813 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12085 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Kwi 2012, 23:06
|
|
|
Powinna,,, (jak też masz na 3 wyjścia) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11 Kwi 2012, 11:02
|
|
|
Witam mam juz pompe firmy Valeo, ale tu jest problem brak uszczelek . |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12085 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Kwi 2012, 11:04
|
|
|
Powinna być w zestawie, albo kupić pompę za 30 zeta i drapnąć uszczelkę, albo sobie dorobić,,, bo ta stara to raczej do ponownego montaży się nadawać nie będzie,,, ale jak nie porwiesz to spróbować możesz,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Kwi 2012, 11:06
|
|
|
sam wytnij z tekturki. Szkoda się paprać 3 minuty z nożem do tapet i masz zestaw |
|
|
|
 |
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11 Kwi 2012, 11:39
|
|
|
Nie znam materiału z jakiego jest wykonana |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 11 Kwi 2012, 18:44
|
|
|
pablon napisał/a: | Nie znam materiału z jakiego jest wykonana |
diodalodz napisał/a: | sam wytnij z tekturki |
|
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Kwi 2012, 19:55
|
|
|
z pudełka po butach możesz. A potem posmaruj cienką warstwą silikonu przy montażu. Tylko naprawdę cienką. |
|
|
|
 |
Desperados
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 7 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 12 Kwi 2012, 10:20
|
|
|
podłącze się do tematu - montował ktoś z Was meat&dorię? do fiesty wygląda to tak - pompa paliwa, tylko zastanawiam się czy będzie pasować i czy opłaca się tyle $$$ wydawać |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12085 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Kwi 2012, 09:50
|
|
|
Do gaźnika nie będzie pasować,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
|