| 
		[Mk3] Muli po wciśnięciu gazu | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Adzi22  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 34  Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 78 Skąd: Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Wrz 2012,  16:15   [Mk3] Muli po wciśnięciu gazu
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam jestem świeżo po wymianie silnika z 1.1 również na 1.1 silnik pracuje o niebo lepiej od poprzedniego ale jest jeden problem samochodem strasznie rzuca gdy dodaje gazu szczególnie do 2 tysięcy obrotów (muli go) problem troche ustępuje gdy się nagrzeje i moje pytanie jest takie
 
 -czy może to byc spowodowane tym że mechanicy wlali o litr oleju więcej niż trzeba
 
dodam że silnik wcześniej leżał z 1.5 roku w garażu a pod pokrywą zaworów było dosłownie "błoto"
 
- olej jaki jest wlany to mineralny 15W40
 
-zalecono mi dolać preparatu który oczyści silnik ze szlamu
 
 
nie widzialem podobnego tematu proszę o szybką pomoc     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mick1973  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 52  Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 176 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Wrz 2012,  18:46   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               To chyba rzeżnik a nie mechanik jak zakłada zasyfiony silnik bez mycia i jeszcze litr oleju więcej.
 
A tak poważnie to ile przejechałeś na takim stanie oleju? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Adzi22  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 34  Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 78 Skąd: Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Wrz 2012,  19:24   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | z 50km cały czas to samo, czy jest możliwość takiego problemu jeśli stary silnik był na wtrysku a obecny jest na gaźniku, czy jest to taka różnice że mechanik by się nie skminił >? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Wrz 2012,  19:36   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Adzi22, skminiłby się raczej, że wkłada gaźnikowca zamiast silnika na wtrysku.
 
Może jest problem ze wzbogaceniem mieszanki? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mick1973  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 52  Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 176 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Wrz 2012,  19:39   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jest wiele rzeczy które mógł źle zrobić .
 
1. Oleju trzeba upuścić.
 
2. Filtry masz nowe czy też leżały 1,5 roku i założył je tak jak były zabłocone?
 
3. Nawet jak masz nowy filtr powietrza to mogło go zabryzgać .
 
4. O różnicach w układzie zasilania paliwa między wtryskiem  a gażnikiem to mechanik powinien wiedzieć chyba że zasilasz gaźnik ciśnieniem z pompy która jest w baku.  I przez to te cyrki | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pietrekk  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Piotrek 
                  Wiek: 33  Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Wrz 2012,  19:41   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Przekładał z osprzętem czy bez? | 
             
						
				_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Wrz 2012,  19:50   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | 4. O różnicach w układzie zasilania paliwa między wtryskiem a gażnikiem to mechanik powinien wiedzieć chyba że zasilasz gaźnik ciśnieniem z pompy która jest w baku. I przez to te cyrki | 	  
 
 
Albo jak trafił się gaźnik z manualnym ssaniem, to nie została żadna linka poprowadzona. Problem brzmi troche jak próba jazdy zimnym gaźnikowcem bez ssania. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Wrz 2012,  19:51   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | kolektor od gażnikowca nie jest taki sam jak ten od wtryskowego. jeśli założył tak jak leci czyli z gażnikiem to musisz gażnik wyczyścić i wyregulować | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Adzi22  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 34  Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 78 Skąd: Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Wrz 2012,  21:07   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sam silnik bez osprzetu(z cewka i kablami) jutro bede jechal do tego mechanika, rano tyle co sprobuje to zalozyc kable ewentualnie cewke od starego silnika | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mick1973  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 52  Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 176 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Wrz 2012,  07:28   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jeśli założył bez osprzętu to nadal masz na wtrysku . Nie mam doświdczenia z gaźnikowcami ale tam jest dużo mniej czujników . Może przy przekładce coś zostało nie przełożone. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Adzi22  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 34  Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 78 Skąd: Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Wrz 2012,  09:04   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               wymieniłem właśnie kable dwa z czterech miały uszkodzoną dość poważnie gume zrobiłem małą rundke szarpanie ustąpiło, przed tym wykonałem test tylko nie z diodą lecz z buzzerem (na wyłączonym silniku) jakby mógł ktoś odczytać co ta piszczałka mi chciała powiedzieć    
 
link
 
akcja zaczyna sie od około 15 sekundy
 
dziekuje ! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Adzi22  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 34  Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 78 Skąd: Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Wrz 2012,  18:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dobra ta wymiana kabli dała lekką nadzieje ale to nie to, wg mnie samochód zachowuje się jakby dostawał za dużo paliwa dlatego sie tak dławi i nim szarpię, czasem słychać (tak mi sie wydaje) jak paliwo spala się jeszcze w wylocie co może za tym stać??
 
bardzo proszę o pomoc
 
 
dodam że na poprzednim silniku jeden objaw był ten sam na biegu jałowym troche rzucało silnikiem i popiardywało z tłumika ale nie muliło/dławiło/szarpało po wcisnięciu gazu | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mick1973  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 52  Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 176 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Wrz 2012,  18:51   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               1 sprawdź te 3 złaczki pod patelnią 
 
2 zwal filtr powietrza i zobacz czy wtryskiwacz nie leje 
 
bo buzer nic nie wypiszczał | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Adzi22  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 34  Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 78 Skąd: Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Wrz 2012,  11:44   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               wtryskiwacz nie leje , dodaje filmik w 12 sekundzie slychac strzal który byl pod pokrywa filtra powietrza, od dołu jak sie przygazuje nie ma płynnego przyspieszenia w 39 sekundzie słychac jak popiarduje silnik po wcisnieciu gazu od poczatku
 
http://youtu.be/fy8WFKYoULA | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Badi  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 80 Skąd: Gniezno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Wrz 2012,  16:29   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Lekki OFF, może to przez jakość filmu ale ten silnik nie brzmi zbyt poprawnie (a miałem do czynienia z trzema 1.1, w tym jeden z gaźnikiem). To tylko moje odczucie. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Adzi22  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 34  Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 78 Skąd: Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Wrz 2012,  17:38   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               silnik był dopiero odpalony rozgrzany brzmi o wiele lepiej    co do tematu jest ktokolwiek kto mógłby pomoc ?        | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 berek  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/50KM 
                  Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 18 Skąd: Ostrów Maz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Gru 2012,  01:02   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Właściciel już naprawił problem? Jeśli nie to:
 
 
Może to zatkany przyśpieszacz? Znajduję się on z tyłu gaźnika, należy odkręcić śruby i czymś naprawdę cieniutkim (igła za gruba) przepchać. To może pomóc w Twoim przypadku.
 
 
Ja ze swoją niunią mam też spore problemy i też walczę aby ją jakoś wyleczyć    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |