Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 23 Maj 2012, 06:25 |
[MK2] MK2 XR2 || dążenie do stanu fabrycznego |
Autor |
Wiadomość |
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 24 Maj 2012, 16:41
|
|
|
Cytat: | Do jesiennego zlotu w Brennej MK2 służyła bez zarzutu |
Tak patrzałem, patrzałem i czekałem co zrobisz... I chyba za chwilę xr-ka skończy tak:
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 24 Maj 2012, 17:51
|
|
|
dajesz Tadek dajesz z koksem po zlocie jak się z kasą odrobię to chyba się w jakiś weekend do ciebie wybiorę oglądnąć to zezarte padło |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 24 Maj 2012, 18:11
|
|
|
Peedro napisał/a: | chyba się w jakiś weekend do ciebie wybiorę oglądnąć to zezarte padło |
zapraszam, może zdążysz przed wywiezieniem budy do roboty
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
My tu pitu pitu, a autko się wybebesza...
Ciąg dalszy sprawozdania;
fotek będzie sporo, czasami parę takich samych przy różnym oświetleniu co by dostrzec co autor napotkał na swojej drodze
krótki przegląd klapy bagażnika, niby parę pęcherzyków z zewnątrz, jakieś wgniecenia i można by to było wyprowadzic ale w zgromadzonych tajlach mam funkielnówkę-używaną klapę ocynkowaną przez poprzedniego ownera
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
jeszcze po jednej fotce od tyłu i od przodu...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
obluknięcie klapy po zdjęciu wygłuszenia/ocieplenia...
decyzja - złom. mam 2 szt w lepszym stanie
Uploaded with ImageShack.us
demontując kanapę natknąłem się na pewną dziurkę...
Uploaded with ImageShack.us
chwila grozy przy ściąganiu wygłuszenia i tapicerki z tylnych nadkoli...
na szczęście nie wyglądają źle
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
po zdjęciu wykładziny oczy me ujrzały...
oryginalne wygłuszenia w stanie dziewiczym
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
zachowała się nawet oryginalna naklejka MEJD IN BRAZIL
Uploaded with ImageShack.us
po pozbyciu sie wygłuszeń, podłoga pokazała swoje oblicze wprost z horroru
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
i zbliżenia do poszczególnych części podłogi...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
progi od strony wewnętrznej niby nie tragiczne a zarażone rudzielcem...
Uploaded with ImageShack.us
tu nawet dziurka wyszła (bez pomocy śrubokrętu)
Uploaded with ImageShack.us
z tej strony wcale nie jest lepiej
Uploaded with ImageShack.us
i na koniec
Uploaded with ImageShack.us
To na razie tyle. Ciąg dalszy jak zwykle nastąpi... |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Maj 2012, 23:15
|
|
|
stan gorszy niż moja smerfeta
ale nie takie okazy korozji się ratuje |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 25 Maj 2012, 01:04
|
|
|
van napisał/a: | nie takie okazy korozji się ratuje |
Pewnie! Wczoraj byłem u kolegi, który ratuje budę Capri MK3 i tak porównując to Fiesta wcale nie wygląda źle. |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 25 Maj 2012, 12:44
|
|
|
tadzias, bo kaprychy mimo całej mojej sympatii do nich i swego czasu prawie kupienia jednego to już chyba na taśmie produkcyjnej rdzewiały |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 25 Maj 2012, 14:50
|
|
|
Skfarek napisał/a: | kaprychy mimo całej mojej sympatii do nich i swego czasu prawie kupienia jednego to już chyba na taśmie produkcyjnej rdzewiały |
coś w tym jest |
|
|
|
|
Mustang
Model: Inne auto
Wersja: ST
Silnik: Inny
Imię: Sebastian
Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 161 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Maj 2012, 01:14
|
|
|
piękny klasyk powraca do życia, powodzenia i wytrwałości
Mam nadziję, że obczaję go kiedyś na żywca |
_________________
__Sprzedam zawieszenie gwintowane AP do mk6__ |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 27 Maj 2012, 01:15
|
|
|
tadzias, a pas tylny masz nowy, czy będziesz docinał wstawki z blachy? |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 27 Maj 2012, 01:18
|
|
|
Mustang napisał/a: | Mam nadziję, że obczaję go kiedyś na żywca |
przypuszczam, że dopiero po restauracji chyba że zajedziesz do Suchej Beskidzkiej
vegetagt napisał/a: | pas tylny masz nowy, czy będziesz docinał wstawki z blachy? |
pas tylny mam już zamówiony i zakupiony, czekam aż poczta go dostarczy, gorzej z podłogą bagażnika...pewnie będzie trzeba wstawki robic |
|
|
|
|
Szpila
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 27 Maj 2012, 11:10
|
|
|
Skorupa powraca do życia, powodzenia |
_________________
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 27 Maj 2012, 14:40
|
|
|
tadzias, a może patent, o którym opowiadali wczoraj na spocie FEFKu? buda do gołego i chlup do wanny z cynkiem! |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Krzysiek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33 Dołączył: 09 Paź 2010 Posty: 523 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 27 Maj 2012, 18:43
|
|
|
swoją drogą ciekawe ile by kosztowało coś takiego |
_________________ Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 27 Maj 2012, 20:42
|
|
|
bidżej napisał/a: | tadzias, a może patent, o którym opowiadali wczoraj na spocie FEFKu? buda do gołego i chlup do wanny z cynkiem! |
słyszałem o tym ale koszta... zbyt wysokie...
może bym się szarpnął gdybym był w posiadaniu Camaro pierwszej generacji, Mustanga czy Cuda
Intense napisał/a: | swoją drogą ciekawe ile by kosztowało coś takiego |
dużo, bardzo dużo |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 27 Maj 2012, 21:23
|
|
|
łał, to wanna z cynkiem też istnieje? Słyszałem kiedyś o wannie z kwasem ( chyba fosforowym? ) który wyżerał calusienką rdze, a blache zostawiał |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
Mustang
Model: Inne auto
Wersja: ST
Silnik: Inny
Imię: Sebastian
Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 161 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28 Maj 2012, 00:01
|
|
|
vegetagt napisał/a: | Słyszałem kiedyś o wannie z kwasem ( chyba fosforowym? ) który wyżerał calusienką rdze, a blache zostawiał |
pytanie co by w tym przypadku zostało z fiesty |
_________________
__Sprzedam zawieszenie gwintowane AP do mk6__ |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
MikeB4
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 226 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 28 Maj 2012, 12:05
|
|
|
http://ktl.pl/technologia-3/kataforeza-23
Mają troche za małą wannę -- jest to lepsze od ocynku ... ale czy widzieliście , że ocynkowane auta też gniją ;-) Zostały już dawno zdziesiątkowane - różne Audi 80 , 100 , Tipo itp.... A Fordy miały kataforezę -- Capri gniło z nieco innego powodu (brak zabezpieczenia spodu -- tylko sam lakier a tylko w nadkolach natryskowe gumy ;-) No i od traktowania mocno sportowego .... + mało fachowych napraw - z zupełnie tego samego powodu co pierwsze Fiesty ) W sumie i tak Capri sporo do dzis przetrwało i jest ich dzis raczej wiecej niz porządnych Fiest Mk1
http://files.capri.pl/lib...974-01/19.l.jpg
Tutaj widać jak jedzie do wanny -- niestety lata robią swoje -- Fiesty też miały kataforezę -- ale gdy się z którymś miejscu zedrze do gołego no to juz upa zbita....
pare miesiecy temu oglądając megafabryki zauważyłem , że w ten sposób zabezpieczają Audi R8. Moze ocynk słabo się przyjmuje na aluminium ?
A co do Fiesty to strasznie zgnita ta podłoga -- aż się boję co z tego wyjdzie .... |
_________________ Ford never die, they just get harder to find.
|
|
|
|
|
|