Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: zawieszenie

[MK3] Negatyw
Autor Wiadomość
Kusiu 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Adrian
Wiek: 35
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: Rybnik
Wysłany: 12 Wrz 2011, 14:54   [MK3] Negatyw

Witam , zauważylem ze zrobil mi sie z przodu negatyw, i juz pomału żjada mi opony od wewnątrz, 2 miesiace temu wymienialem drązki i gumy, moze mi ktos powiedziec co moze byc nie tak, czyzby wachacze były do wymiany, z góry dzieki za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Wrz 2011, 05:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12089
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Wrz 2011, 14:57   

Jakie gumy wymieniałeś?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Kusiu 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Adrian
Wiek: 35
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: Rybnik
Wysłany: 12 Wrz 2011, 21:24   

mechanik wymienial drązki, i powiedzial ze razem z tym jakies gumy nie pamietam jak to sie dokladnie nazywalo :ups: :ups:
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12089
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Wrz 2011, 21:51   

Trzeba podnieść i zobaczyć czy jakiś luz się gdzieś nie zrobił,,, negatyw był od początku i nie zwróciłeś uwagi czy na początku było OK?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Kusiu 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Adrian
Wiek: 35
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: Rybnik
Wysłany: 13 Wrz 2011, 09:37   

na początku było wszystko ok
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12089
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Wrz 2011, 10:27   

Skoro na początku było OK, to znaczy ze coś się rozlazło zapewne,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4012
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13 Wrz 2011, 10:41   

Kusiu, a zbieżność robiłeś po tym?
 
 
Kusiu 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Adrian
Wiek: 35
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: Rybnik
Wysłany: 13 Wrz 2011, 17:40   

w mk3 ponoc nie idzie ustawic zbieznosci, tak mi powiedzial mechanik
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 13 Wrz 2011, 17:42   

Kusiu napisał/a:
w mk3 ponoc nie idzie ustawic zbieznosci, tak mi powiedzial mechanik

:hahaha: zmień mechanika
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4012
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13 Wrz 2011, 17:43   

a nie kątów? :P Zbieżność się da, zawsze i wszędzie ;)

Jak masz zbieżności i koła są tak( patrząc od góry, przod samochodu na górze): \----/ to ci będzie auto ciągnęło w dół i w negatyw.
ustawienie /----\ spowoduje podniesienie się przodu i pozytyw.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12089
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Wrz 2011, 07:04   

Od kiedy to zbieżność i jej ustawienie ma wpływ na pochylenie koła?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4012
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14 Wrz 2011, 11:42   

Popatrz jak się zachowuje auto na szarpakach. Przód 'rozciąga się' na zewnatrz i wewnatrz.
Po wymianie amortyzatorów miałem taki hardkorowy brak zbieżności ( koła /---\ ), że auto było nie do utrzymania na drodze, przód poszedl w góre i w pozytyw.

To samo co na szarpakach widać przy opuszczaniu auta z lewarka - na zwyklych sprężynach po opuszczeniu był pozytyw i dopiero jak auto sie przetoczylo pare m, to wracało do okolic 0. Teraz przy -30 po opuszczeniu są okolice 0, po przetoczeniu idzie w negatyw.
 
 
Kusiu 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Adrian
Wiek: 35
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: Rybnik
Wysłany: 14 Wrz 2011, 14:14   

/----\ tak mam , zauwazylem , ze lewe kolo bardziej zżera, prawejest praktycznie nie naruszone
 
 
 
Maci3j18 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: Inny
Imię: Macias
Wiek: 36
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 115
Skąd: Chojnów/S.Ł.
Wysłany: 25 Cze 2012, 15:39   

hej, również mam problem z negatywem na przedniej osi. W marcu wymieniłem w w fiestce wachacze, końcówki drązków oraz krzyzak. Pojechałem ustawić zbieżność i wszystko było jak malina.
Około miesiąca temu zauważyłem ze przednia opona od strony kierowcy jest zjechana od wewnątrz na szerokości 1/4 bieżnika, a popychając koło nogą był wyczuwalny luz. Zdjełem je i sprawdziłem wachacz oraz końcówkę drązka kierowniczego ale na obu nie było najmniejszego luzu.
Kumpel doradził mi żebym sprawdził łozysko na mocowaniu amorka, i okazało sie ze jest do wymiany wiec założyłem nowe. Niestety to nie pomogło wiec wymieniłem łożyska w kole, ale to tęz nic nie pomogło. Na dodatek własnie zauwazyłem ze zaczyna mi tez brac oponę od strony pasażera, a stojąc przed autem widac ze koła są w takiej pozycji /---\

Może Wy mi pomozecie dojść co sie sypło w mojej fiestce 1.1 91r.
_________________
Było: Ford Fiesta 1.1 Ghia 91r. Ford Fiesta 1.4 Futura 94r.
Jest: Skoda Octavia 1.8T RS 2002r.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12089
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Cze 2012, 15:53   

Przy ustawianiu zbieżności,,, kąty nie były mierzone i nie masz pewności czy wtedy było dobrze czy jednak już był rozkrak?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Maci3j18 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: Inny
Imię: Macias
Wiek: 36
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 115
Skąd: Chojnów/S.Ł.
Wysłany: 25 Cze 2012, 17:41   

Była to tylko zwykła zbieżność, ale raczej na 90% było dobrze. Tak jak pisałem wyżej problem pojawił sie po 4, moze 6 tygodniach. Najbardziej zastanawiam sie nad tym gdzie jest luz i co mi stuka.
_________________
Było: Ford Fiesta 1.1 Ghia 91r. Ford Fiesta 1.4 Futura 94r.
Jest: Skoda Octavia 1.8T RS 2002r.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12089
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Cze 2012, 19:05   

Mam obecnie podobny problem,,, jak szarpie kołem to siedzi sztywno jednak na wybojach coś ostro stuka i wręcz czuć luz na kierownicy,,, :| znajomy podpowiada amortyzator,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.