| [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | bigel   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Wojtek
 Wiek: 40
 Dołączył: 18 Kwi 2010
 Posty: 161
 Skąd: Tczew
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Lip 2012,  18:01   [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba? |   
 |  
               | 
 |  
               | witam Panowie.otóż zakupiłem silnik od Bzyq90 i potrzebuje info co do potrzebnych częsci. 
 mianowicie,
 
 jaka pompa paliwa?
 
 zawieszenie silnika od czego można dopasować?
 
 układ wydechowy? czy podpasuje z fiesty 1.8?
 
 czy wiązka z 1.3i będzie mogła być wykorzystana w częsci?
 |  
				| _________________ Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Lip 2012,  19:04   Re: Swap na RS2000..co potrzeba? |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bigel napisał/a: |  	  | witam Panowie.otóż zakupiłem silnik od Bzyq90 i potrzebuje info co do potrzebnych częsci. 
 mianowicie,
 
 jaka pompa paliwa?
 
 zawieszenie silnika od czego można dopasować?
 
 układ wydechowy? czy podpasuje z fiesty 1.8?
 
 czy wiązka z 1.3i będzie mogła być wykorzystana w częsci?
 | 
 
 masz fieste mk3,5 tam jest pompa w standardzie 3 barowa powinna obsłużyć eresa o ile nie jest dojechana
 
 łapa do wyduma, gadaj z Darasem/Markiem to ci doradzą co i jak,  pasowało by równiez drążek reakcyjny dać.
 
 wydech podejrzewam ze spasuje i z 1,3 kwestia zrobienia wyjścia z kolektora pod spód auta.
 |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Lip 2012,  21:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pompa OK zostaje twoja, przekaznik glowny i paliwa zmiana, wydech RS1800 jest za bardzo restrykcyjny wiec zapomnij o tym i musi byc dobrze policzony na 2 a max3 puszkach o srednicy 2,25". Wiazka wewnetrzna po za w/w nie zmienia sie, kwestia przejscia miedzy RS2000 a 1.3, lapa to juz kwestia indywidualna, bo na przykladzie pitera widac ze escortowa nie daje rady... ja bym to oparl na tulejii plywajacej z opla + lapa custom, ale do tego trzeba niestety auta na warsztacie... do tego nie dodales czy chcesz tam wspome a to tez jest niezla jazda bo zaczyna byc ciasno...
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | FiFa   Klubowicz
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Futura
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kamil
 Wiek: 36
 Dołączył: 22 Lut 2007
 Posty: 1118
 Skąd: Panki/Cze-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Lip 2012,  21:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | łape od silnika mam dopasowana, troche przerobiona z łapy od skrzyni. wiazka z 1.3 powinna spasowac, tylko musisz dobrze kostki spiac!
 pas przedni musisz troche podklepac, aby alternator sie zmiescil, oraz kielich przedni, bo moze haczyc..
 łape od skrzynina sztywno, dobra sruba przykrecic! '
 uklad wydechowy, tylko po przerobkach, ori nie spasuje p&p!
 |  
				| _________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
 Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lip 2012,  09:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | FiFa, kielich haczy bo jest spi*rdolone mocowanie łapy silnika i tyle ! I ci silnik napierda*a o kielich. Walczę z tym od zawsze.
 U mnie się zerwała cała! i nie poduszka tylko właśnie całą łapa po takim mocowaniu
   Trzeba to rozwiązać inaczej niż mam ja i ty.
 Będę to niebawem składał na nowo i dam fotki.
 
 Pompa paliwa daje radę.
 Ja bym się bardziej martwił gdzie dać dolot bo tam nie ma miejsca.
 
 Fordon, Na wydechu 2" też pojeździ nie przesadzaj. Idealnie było by zrobić od razu 2.25 z kwasa gięty dwa przeloty itd
 ale nie jest to niezbędne a za to kosztowne tyle co zapłacił pewnie za swapa albo i więcej.
 Ja do dziś jeżdżę na ori Bosalu od xr wytarganym z szopy od Mafiosa  bo nie mam kasy
 na inny.
 
 bigel,
 Zanim włożysz silnik owiń bandażem kolektor, bardzo pomaga a później nie będzie na to miejsca.
 Z czego masz chłodnicę?
 Pewnie się nie zmieści i będzie na ukos jak u FiFy, Ja podcinałem trochę pasa żeby weszła normalnie.
 Ogólnie trochę gówna z tym jest.
 
 świece wymień, sprwadz cewki
 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bigel   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Wojtek
 Wiek: 40
 Dołączył: 18 Kwi 2010
 Posty: 161
 Skąd: Tczew
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lip 2012,  11:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | [/quote] bigel, Zanim włożysz silnik owiń bandażem kolektor, bardzo pomaga a później nie będzie na to miejsca.
 Z czego masz chłodnicę?
 Pewnie się nie zmieści i będzie na ukos jak u FiFy, Ja podcinałem trochę pasa żeby weszła normalnie.
 Ogólnie trochę gówna z tym jest.
 
 świece wymień, sprwadz cewki[/quote]
 
 chłodnice myslałem od diesla wrzucić.ciekawe czy da rade.
 a co do bandażu to ile metrów by go potrzeba?
 |  
				| _________________ Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lip 2012,  11:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie, nic nie da jest za szeroka. Bez przeróbek podejdzie chyba tylko ori z frst inaczej możesz założyć po ukosie,
 kombinować z inną,
 lub użyć fleksa
   
 bandaż min 10m
 mi nawet 10m brakło
   |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bigel   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Wojtek
 Wiek: 40
 Dołączył: 18 Kwi 2010
 Posty: 161
 Skąd: Tczew
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lip 2012,  11:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | od czego mógłbyś chłodnice polecić w takim razie? amoże masz coś na sprzedaż?z miłą chęcia kupie   |  
				| _________________ Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lip 2012,  14:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Piter, 2 puszki z kwasa + 2m rury + zlacze elastyczne + 7 kolan kwasnych = 850zl + spawanie na aucie, nie liczac do tego kolektora... |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lip 2012,  16:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | No właśnie   |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lip 2012,  17:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | bigel,  najlepiej z cvh ale z klima, reszta podchodzi z cieciami.... 
 Piter, własnie problem polega na tym ze silnik jest na tyle blisko kielicha ze nie wiem jak bys poduszki nie zrobil to jest zawsze duza szansa ze przy strzalach przypierdzieli.  najlepszym rozwiazenim byla by poduszka przednia jak w zetecu.
 |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lip 2012,  18:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | albo zrobić drązek stabilizacyjny jak miał bober w swojej rs2000T |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | FiFa   Klubowicz
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Futura
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kamil
 Wiek: 36
 Dołączył: 22 Lut 2007
 Posty: 1118
 Skąd: Panki/Cze-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lip 2012,  19:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | u mnie w sumie o kilich juz nie zachacza, troche tylko sie samo podklepało, jak mi zerwało poduszke pod skrzynia, sruba z oslony rozrzadu sie wykreciła jest blisko ale nic juz teraz nie zachacza... Co do chlodnicy trzeba by ciac jak mowia przedmowcy, ja tego nie zrobilem chlodnica po ukosie i w sumie tez jest spoko, problemow nie ma!
 |  
				| _________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
 Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lip 2012,  19:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czyli u mnie było wyjątkowo źle zrobione bo się łapa urwała i silnik zawisł na kielichu zupełnie dodatkowo opierając się wydechem o rozpórkę. Co nie zmienia faktu że tak zawieszony silnik to złe rozwiązanie jeśli ma napie#dalać z założenia bo tak. Dodatkowa łapa przednia to byłoby najlepsze rozwiązanie bo ciężar silnika by się lepiej rozłożył.
 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk-90   Prince of Tor Kielce 2014
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: ST 170
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Lut 2009
 Posty: 2600
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lip 2012,  21:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | przednia łapa przynajmniej w zetecu utrzymuje silnik tylko w malutkim stopniu, według Mnie głównym jej zadaniem jest zniwelowanie pracy silnika w komorze, fakt przednia łapa zrobiła by u Ciebie robotę |  
				| _________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
   
 Tekst roku 	  | Cytat: |  	  | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lip 2012,  21:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | stab i tyle. Brat ma z mk1 dwa stabilizatory, ja mam jeden i silnik nie ma prawa sie przechylać. Sprawdza się, nie zerwało się   |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lip 2012,  22:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | luk, Taką właśnie rolę miałaby tutaj spełniać   
 Peedro, daj fotkę co i jak
 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lip 2012,  09:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | dokladnie przednia miala by za zadanie tylko trzymac silnik aby nim nie narywalo. 
 moze po rozmowach i pogadankach oczyscic temat i podwiesic dla potomnych.
 |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Grax   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Courier
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Mariusz
 Wiek: 42
 Dołączył: 26 Sie 2011
 Posty: 359
 Skąd: Gloskow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sty 2013,  21:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jestem za jak najbardziej. a co swapa na 1,7 z pumy gdzie to było ??:) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |