Przesunięty przez: szynszyl 29 Mar 2014, 15:02 |
[MK3] Szarpie przy wkrecaniu na obroty |
Autor |
Wiadomość |
triplex130
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 17 Skąd: DWXXX4
|
Wysłany: 7 Cze 2010, 13:33 [MK3] Szarpie przy wkrecaniu na obroty
|
|
|
Witam. Silnik to 1,1. Na zimnym silniku jest wszystko ok. Jak sie rozgrzeje,to kiedy naciskam gaz to najpierw zamula i popierdzi,a potem normalnie wkreca sie na obroty. To wyglada tak jakby niedostawa\l odpowiedniej ilosci paliwa w danym czasie. Oprucz tego wczasie pracy na biegu jalowym czuc ze silnik przerywa. Jest to nie regularne i niezawsze wystepnuj. Wystepuje przez cwierc sekundy i niewplywa w znaczacy sposob na obroty.Oprucz tego w czasie jazdy prze zmienie biegow obroty niechca odrazu schodzic.
Poczytalem torche to forum i probowalem usunac usterke. Wymienilem silnik krokowy,wyczyscilem czujnik przepustnicy (sprawdzalem miernikiem jest wszystko jak trzeba),wyczyscilem przepustnice,filtr itd. Podlaczalem nawet testownie inne kable zaplonowe ale to niepomoglo. Wiecie moze co jeszcze moge zrobic? |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 16 Wrz 2010, 10:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
grabarz110
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Piotr
Wiek: 33 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 13 Skąd: Pińczów
|
Wysłany: 11 Wrz 2010, 20:16
|
|
|
Sprawdz ciśnienie z pompy paliwa na wtrysku możliwe że pompa niedomaga.
A jak jest pełny zbiornik to występuje to samo? |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 11 Wrz 2010, 20:36
|
|
|
grabarz110 napisał/a: | Sprawdz ciśnienie z pompy paliwa na wtrysku możliwe że pompa niedomaga. |
to by tez na wysokie sie wogole nie wkrecal tam pompa paliwa jest elektryczna i ma ciagle tę samą prędkość.
ja mam podobnie jak Ty w swoim aucie najpierw ma muła i dopiero po chwili wchodzi na obroty, zaznacze ze na LPG się tak nie dzieje jest wszystko wpozio. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11 Wrz 2010, 20:43
|
|
|
To wyglada na wypadanie zapłonu na cylidrze uszkodzenie, spekanie ,cewki co powoduje słabą iskre i od czasu do czasu iskra nie trafia tam gdzie trzeba. Podobno w nicy w całkowitych ciemnościach można to zdiagnozować widać przeskakującą iskre. Opisz to pierdzenie, dokładniej bo możliwe że niespalona mieszanka spala sie w wydechu gdy dodajesz gazu, co niszczy kata. pozdrawiam.
Dopisz do profilu monowtrysk, pozdrawiam. |
|
|
|
|
grabarz110
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Piotr
Wiek: 33 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 13 Skąd: Pińczów
|
Wysłany: 14 Wrz 2010, 21:00
|
|
|
Sprawdz przewody od świec |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 16 Wrz 2010, 10:13
|
|
|
sprawdzałeś czy iskry są na wszystkich cylindrach? przyjrzyj się cewce zapłonowej, zobacz czy jest czysta i nie popękana, podmień z innego auta (pożycz od kogoś ) i zobacz co będzie. tylko ostrożnie z wkładaniem do niej paluchów bo kopnie Cię sporo więcej niż z domowego gniazdka |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
piruchjunior
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 31 Dołączył: 18 Mar 2013 Posty: 1 Skąd: Naklo
|
Wysłany: 18 Mar 2013, 19:52
|
|
|
kolego zdiagnozowałeś co to było ?? mam identyczny problem i też nie wiem co to może być dodam ze cewka filtry zostały wymienione, kat wycięty |
_________________ Patrz w lusterka, motocykle są wszędzie !!! |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.